Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

kure.na.pekaci

14.11.2016 00:02
kure.na.pekaci

XXX.XXX.180.220

Ahoj,
v sobotu jedu omrknout koníky ke koupi a rozhoduji se, kterého vzít. Samozřejmě uvidím až na místě podle toho, jak mi který sedne, ale zajímaly by mě zkušenosti ostatních, čemu by dali přednost.

V první řadě uvedu, k čemu koně chci, tedy na aktivní rekreaci pro celou rodinu - občasně pro manžela, střídavě pro mě a malou dcerku na vození s vodičem. Já bych si ráda tu a tam zajela nějakou vytrvalost na hobby úrovni, huberta, s dcerkou nějaké sranda závůdky a tím naše sportovní ambice končí. Zkušenosti s koňmi mám skoro 20 let, přesto jsem ale stále začátečník, který je rád, že se udrží na hřbetě a koni nevadí.

První koník na kterého se jedu podívat je kobylka, kříženka sh. araba, nar.2012. Je moc hezká, přiježděná, umí vše, co umět má, jezdí na ní děti, je bezproblémová a vhodná i pro začátečníka. V terénu naprosto nelekavá,...Prostě na první pohled super. Ale teď se dostáváme k těm, ale"...Prodávající je (asi-diskuze na netu) handlíř. Ne handlíř v tom špatném slova smyslu, koně tam netrpí - naopak podmínky mají víc než dobré, ale nakoupí se za levno (Polsko, handláci, špatné podmínky, občas nákup hříbat a prodej dospělých, hotovývh") a prodají za draho. Samo o sobě by mi to nijak nevadilo, spíš mám problém s tím, z jakých podmínek kobyla původně přišla. Kdyby to byly podmínky špatné, tak by byl prodávající sám proti sobě, aby mi to sděloval, takže pochybuji, že se to dozvím. Nevím, zda nebyla např. obsedlá už jako dvouletka, zda nějak nestrádala, kolikátého má majitele ( ne vždy se všichni nechají zapsat do průkazu, nebo se průkaz vystavuje nový )...Navíc mi přijde, že kobylka má kratší krk a mírný kravský postoj - jak kde na fotce, to uvidím až na živo. Jinak se ale jeví jako fajn koník.