gabrielsoho

XXX.XXX.1.155
Teprve druhým měsícem si pronajímám koníka, který vůbec nerespektuje osobní prostor. Majitelka na něj neměla čas, pracoval max 1x za 2týdny, jinak byl na pastvě ve stádě. Já se o něj teď starám jako o vlastního, ale mám problém s tím respektem. Už mě dvakrát nakopl, když jsem si ho nehlídala a taky například při čištění se pokouší kousnout, do noh. Zatím nejezdíme, protože když jsem si ho zkoušela pod sedlem, tak se mě akorát snažil sundat - pracujeme tedy ze země a až to bude dobré ze země, začnu s ním i jezdit. Na vodítku taky neumí chodit, klidně by mě zašlapal kdyby mohl. Na vodítku zatím zkoušíme chodit s bičíkem, když mi vstoupí do osobního prostoru, tak ho lehce lepnu tušírkou. Ale! Už od začátku co k němu chodím, nějak moc nereaguje na bičík. Ve výběhu na mě klidně doráží a když se ho snažím odehnat bičíkem vůbec nereaguje, jako kdybych bičík neměla a byl to jeho nejlepší kamarád. Nejsem žádný začátečník, jezdím 12 let, ale s takovým koněm jsem se nesetkala a ráda bych to s ním zkusila. Jinak je to kříženec Araba s WPB, takže je velmi dominantní a temperamentní a je mu 6let. Na lonži chodí na slovo, to je tak jediné co mu jde.
Jsem i ochotna si k němu zaplatit trenéry, jenže znám jen na ježdění, což teď nepotřebujeme. Nějaké rady? Popřípadě nachází se nějaký trenér přirozené komunikace v Olomouckém kraji? Do teď jsem jezdila ve sportovní stáji, kde byli koně zlatíčka, jen mě kvůli tomu prosím nepodceňujte.
Zkuste:
http://www.vycvikkoni.cz/
Málo píše, hodně pracuje.
Slecno/pani, v prvni rade jste udelala chybu ze jste na nej zkousela sednout bez radne pripravy.
Nejdulezitejsi je si vyrikat kdo je alfa. Konik z vas ma evidentne legraci. Asi by to opravdu chtelo nejdrive nekoho zkuseneho. Kdo u ukaze hranice a nejlepe ihned. Tim ze se s nim budete trapit mu moc nepomuzete a naopak naprava pak je tezsi nez samotna vychova.