Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
22.7.2017 01:05
trudik

XXX.XXX.99.182

Zdravím,
Mám takový nápad, ale nevím, zda by o to byl zájem (je to pro jednoho človíčka, ale jde spíš o celkovou podstatu).
Uvažuji nad koupí poníka, kterého bych nejezdila, jsem už přeci jen dost vysoká (175 cm), ale napadlo mě jej nabídnout do pronájmu nějakému dítku. Platilo by si ustájení (nebo rodiče), takže by byl jako jeho (jezdil by jej pouze jeden jezdec), pouze papírově by byl můj. Ale měla bych podmínku, že jej na poníkovi budu trénovat já. Nejsem žádný začátečník, o koních něco vím, několik let mám licenci jezdce a jak to bude možné, chtěla bych si udělat i tu cvičitelskou. Trénování mě baví a tímto bych mohla někomu dát příležitost se rozvíjet.
Samozřejmě bych ho podporovala v závodění a pokud by chtělo občas zajít pod jiného trenéra nebo na soustředění, tak bych jej taky podpořila, ovšem za jeho finance, jelikož by šlo o osobní rozvoj. Za trénink by mi nic neplatilo, byl by normálně součástí nájmu, který by obsahoval pouze částku za ustájení.
Já sama, když jsem začínala skákat, jsem toužila po tom, moci mít něco, jako toho svého koníka, jenomže naši neměli až takové finance na vlastního koně a tak mi jednoho pronajali, což je podstatně nižší částka. A takovou možnost chci dát i já někomu jinému.
Problém je pouze v tom, že momentálně se mi bude měnit místo pobytu a tak bych musela zajít do jedné stáje (vím, kde tam je, podmínky se mi líbí apod.) jestli tam nemají někoho, kdo by o to stál, pokud ne, hledala bych nejspíš přes inzerát.
Uvažovala bych o nějaké dlouhodobější smlouvě, kdy by si jezdec mohl poníka vyzkoušet třeba už při koupi (už jen z důvodu, že já ho asi zkoušet nemůžu že), pokud by chtěl.
Otázkou zůstává jestli si myslíte, že je to proveditelné a našla bych jezdce za takovýchto podmínek.
Děkuji za odpovědi.

23.7.2017 09:56
trudik

XXX.XXX.99.182

.

23.7.2017 23:21
samik49

XXX.XXX.78.43