Míša Malá

XXX.XXX.172.100
Ahoj, mám takový dotaz na zkušenější jezdce
Jezdím v klubu na jednom koni, na kterém většinou jezdí začátečníci (Já jsem také začátečník, ale rychle se učím-rychleji než ostatní, jezdím půl roku), a koník je tím "otupělý" prorože je přeježdovaný jen začátěčníkama- neposlouchá na pobídky (v sedle mu občas musím víc zatáhnout za otěže, na lonžce se mu občas nechce prostě nechce a neposlouchá), ve cvalu semnou hrozně zrychluje a podobně.Nikdo s ním nijak nepracuje ani ze země. Pořád je na lonžce s dětma.
Chtěla bych s ním začít nějak pracovat, mám k němu velké citové pouto a nemůžu vidět, jak ho pomalu ti "jezdci" kazí.
Problém je, že já sama zatím nejsem výborný jezdec, a tak potřebuji rady jak s ním pracovat ze země
Děkuju.
olenamargaery

XXX.XXX.211.15
Primárně ti musí práci s ním dovolit majitel/trenér. A ten by ti měl poradit i s tou prací.
Loolipoop

XXX.XXX.42.151
Nejlepší bude nabídnout, že bys toho koně koupila, jinak ti nepomůže nic, dokud se na něm budou střídat začátečníci. :).
Míša Malá

XXX.XXX.30.113
Prodat ho nechtějí, děti by neměli na kom jezdit..
Vezmi ho popásť, na prechádzku, do vody, ale na ruke.
Hlavne na neho nelez, ani "nepracuj" zo zeme, taký kôň chce mať akurát tak svätý pokoj, nepotrebuje pracovať s ďalším človekom, ktorý ho bude v domnení vytvárania vzťahu zase len obťažovať, okopávať a do niečoho nútiť.
Robiť školského koňa je ťažká pakáreň a fakt posledné čo potrebuje je extra práca od teba.
Míša Malá

XXX.XXX.172.100
Jak souvisí práce ze země s ježděníˇ?
Míša Malá
napsal(a):
Jak souvisí práce ze země s ježděníˇ?
Otupělý provozák, který vydělává tím, že se na něm denně X hodin střídají začátečníci, si potřebuje především odpočinout.Nejen fyzicky, ale hlavně psychicky.
Když na něj budeš něco zkoušet byť ze země, nějaké pohledy, doteky, tlaky a figury, jak je teď moderní, žádnou radost mu tím neuděláš.
Jak píše někdo nade mnou, pokud ti majitelé dovolí, vem ho na ruce popást.