"Nepohodlný" kůň

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
9.11.2017 13:35
Hafityhaf

XXX.XXX.158.2

Ahoj, tak si tak říkám, jestli je možné, že je nějaký kůň prostě fakt nepohodlný. Před nedávnem jsem sedla na jednoho koňoucha, kterej, ve chvíli, kdy naklusal se zdál jako velbloud. Jakákoli změna směru (byt jen pootočení hlavy), rychlosti, mělo za následek okamžitou změnu rytmu, kdy nebylo možné se znova do rytmu nahodit, ale musela jsem koně zastavit, srovnat jeho, sebe a pak znovu naklusat. Připadala jsem si jako amatér. Ale zjistila jsem, že nejsem jediná, kdo má s tímto zvířetem ten samý problém. Pracovní klus? Nehrozí. Nikdo na něm nedá pracovní klus. Přechod ze cvalu do klusu? Musíš si stoupnout do třmenů jinak tě katapultuje...
Dá se s tímto něco dělat? Krom "zvyknutí si?" Ovšem i u toho jsem skeptická, jelikož holčina, co ho jezdí už 2 roky má doteď problém a nezvykla si... Koně nic nebolí, vše je OK, sedí sedlo, uzdečka, záda v pohodě, nohy taky... Prostě je fakt jako velbloud.

9.11.2017 15:00
gitule vrtule

XXX.XXX.148.31

Koně nic nebolí-dle čeho soudíte, dle vyšetření?Byl tam chiropraktik?Každý kůň hold nechodí jako model.Může mít blok zad, páteře, kříže, chce to vyšetření, která jsou dostupná a vyloučí zdravotní problémy.Nikde se nepíše, jak je kůň starý, jaký má management, náplň práce apod.což jsou také podstatné informace.Majiteli to nevadí, v jakém je stavu kůň?Trenér na to říká co?

Neregistrovaný uživatel

9.11.2017 15:07
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.118.20

Velbloud, nebo frísák?

9.11.2017 15:29
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Pokud je kůň skutečně zdravý a za pohodlnost výstroje byste dala ruku do ohně, pak leccos může napravit drezura, ale trvá to. Pokud Vám vadí, že budete měsíc až dva trénovat jízdu v kruhu a další měsíc vlnovky, pak si holt budete muset zvyknout nebo najít jiného čtyřnohého partnera. To samé v případě, že se jedná o původem zápřahového koně, ti zkrátka pohodlní nebývají.

9.11.2017 18:07