Perličky z inzercí II

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2019 18:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nebo je to naopak hodně férový inzerát - ta fotka je od malého hříběte, letos je to podle popisu dvouletý kůň. Kdyby v inzerátech byly běžné fotky nejhoršího stavu koně hned po nemoci, úrazu nebo vrozené deformitě, ze začátku léčby, hned by si člověk udělal představu o tom, jak moc to mohlo ovlivnit "využitelnost" koně, k čemu všemu to může v budoucnu vést.

Realita za ty dva roky od hříběcí fotky může být taková, že plno "ňuňuňu-to-je krásný-koníšek" by si nevšimlo, že ten kůň nemá OK nohy. Fotka hříběte z doby nápravy může ukazovat nejhorší stav, ve kterém kůň byl. A teď to může být kůň jako společník bez potíží, dost možná i na nošení jezdce v lese. Taky tam mohla být fotka po (jakžtakž nebo téměř úplné) nápravě s důrazem na krásou barvičku a milý kukuč "koníška".

Já souhlasím že často se kaše nejí taková, jaká se uvaří... ale v tomhle inzerátu je jasně uvedeno že kůň jen jako společník ( a ano, férově), a popravdě neumím si představt, že deformace takového stupně jako je na fotce koně v dospělosti zásadně neomezí ani nevadí... upravdí se toho hodně, ale tohle myslím fakt ne...

Samozřejmě v zájmu toho chudáka bych se pletla ráda.

EDIT nevidím příspěvek na který jsem dala citaci... byl to příspěvek od šutřík, z 8.2. 22h

21.2.2019 10:20
Slon Indický

XXX.XXX.181.248

Ludmilk napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/101062394/cesky-teplokrevnik-hribe.php

Evidentně kvalitní odchov - hříbata vypadala bídně už v létě - https://zvirata.bazos.cz/inzerat/99815898/prodam-hribata-ct.php

A druhá fotka tohohle koně... Co k tomu říct? https://zvirata.bazos.cz/inzerat/99815905/prodam-nebo-pronajmu-valachy-ct.php

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2019 11:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ludmilk napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/101062394/cesky-teplokrevnik-hribe.php

To ten "chovatel" fakt nevidí, jakou to chce prodat trosku?

21.2.2019 12:33
Ludmilk

XXX.XXX.91.203

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To ten "chovatel" fakt nevidí, jakou to chce prodat trosku?

Jen, ať se toho rychle zbaví, než to chuděra zaplatí životem. Nejlépe zadarmo někomu, kdo se postará

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2019 12:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ludmilk napsal(a):
Jen, ať se toho rychle zbaví, než to chuděra zaplatí životem. Nejlépe zadarmo někomu, kdo se postará

To by bylo nejlepší řešení.

21.2.2019 13:11
etnies86

XXX.XXX.245.26

Slon Indický napsal(a):
Evidentně kvalitní odchov - hříbata vypadala bídně už v létě - https://zvirata.bazos.cz/inzerat/99815898/prodam-hribata-ct.php

A druhá fotka tohohle koně... Co k tomu říct? https://zvirata.bazos.cz/inzerat/99815905/prodam-nebo-pronajmu-valachy-ct.php

druhý kůň - blbě vidim nebo ten chudák na druhé fotce má na prasáka provázek, kterýho ho stahuje
sundala bych ho lopatou
z koníka úplně vyzařuje pohoda :(
první foto toho koníka mi přijde nějaká povědomá, jestli se tu už neobjevila, možná jako velmi brzo obsedlý kůň

21.2.2019 17:40
Pipilota

XXX.XXX.46.93

etnies - myslela jsem si, že špatně vidím, provázek na prasáka by přece nikdo nezveřejnil na fotce :-(
Nevíme co za zranění to hříbě mělo..... Ale odhaduji, že k takové vyhublosti by ani to vést nemělo.
Letos na jaře těch ošklivostí bude k vidění asi hodně.

21.2.2019 20:14
etnies86

XXX.XXX.245.26

k čemu tato prasárna má pomoci? průvlečky člověk aspon povolí, ale toto, v takové pozici

21.2.2019 22:13
sisi58

XXX.XXX.191.1

etnies86 napsal(a):
k čemu tato prasárna má pomoci? průvlečky člověk aspon povolí, ale toto, v takové pozici

Kombinace lidské blbosti a pocit moci?

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2019 06:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

sisi58 napsal(a):
Kombinace lidské blbosti a pocit moci?

Souhlas s etnie86 a sisi58 a Pipilota - bohužel nemůžeme zachránit všechny koně (a psy a kočky a...) světa.

22.2.2019 07:01
etnies86

XXX.XXX.245.26

ano , jen další znásilnění koní mezi mnoha jinými, bohužel, zvěrstva se dějou všude, jen mě to dycky zdvihne ze židle :(

22.2.2019 08:52
koně

XXX.XXX.174.63

etnies86 napsal(a):
ano , jen další znásilnění koní mezi mnoha jinými, bohužel, zvěrstva se dějou všude, jen mě to dycky zdvihne ze židle :(

Podle mě měl "provázek" vést od podbřišníku klasicky na týl.Podél nátylníku ,běžná praxe.
Ovšem tento chovatel to pravděpodobně neví.
Tak vyvázal na nevhodnou délku a vyšlo mu to jako něco mezi dlouhým chambonem a krátkými průvlečkami.
A ani mě to neudivuje.Kvalita jeho odchovu ,kterou se nestydí zveřejňovat a dokonce nabízet do prodeje , nasvědčuje tomu,že neví skoro nic

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2019 11:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

koně napsal(a):
Podle mě měl "provázek" vést od podbřišníku klasicky na týl.Podél nátylníku ,běžná praxe.
Ovšem tento chovatel to pravděpodobně neví.
Tak vyvázal na nevhodnou délku a vyšlo mu to jako něco mezi dlouhým chambonem a krátkými průvlečkami.
A ani mě to neudivuje.Kvalita jeho odchovu ,kterou se nestydí zveřejňovat a dokonce nabízet do prodeje , nasvědčuje tomu,že neví skoro nic

Asi tak.

Neregistrovaný uživatel

22.2.2019 13:03
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.231.71

Člověk by předpokládal od "odborníků" něco víc než jen toto.
https://tn.nova.cz/clanek/drsna-vychova-kone-neni-to-bezna-praxe-reaguje-hrebcinec.html

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2019 13:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Člověk by předpokládal od "odborníků" něco víc než jen toto.
https://tn.nova.cz/clanek/drsna-vychova-kone-neni-to-bezna-praxe-reaguje-hrebcinec.html

Dneska je strašně idio*ska móda všechno natáčet a cpát na fb. Nikdo u toho nebyl, nikdo kone nezná a věřím tomu, že pokud mu tam skákal po hlavě, ujely mu nervy. Jo, bylo to přes čáru. Ale proc ho ty nanyny natáčely, místo aby šly a řekly mu hele chováš se jako de*il.
Nebo se to řešilo interně v rámci hřebčína a ne jako senzace pro celou republiku.
Možná je profík, ale furt jen člověk a ruku na srdce, kdo nikdy neudělal něco co ho později mrzelo...

Neregistrovaný uživatel

22.2.2019 13:59
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.33.62

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dneska je strašně idio*ska móda všechno natáčet a cpát na fb. Nikdo u toho nebyl, nikdo kone nezná a věřím tomu, že pokud mu tam skákal po hlavě, ujely mu nervy. Jo, bylo to přes čáru. Ale proc ho ty nanyny natáčely, místo aby šly a řekly mu hele chováš se jako de*il.
Nebo se to řešilo interně v rámci hřebčína a ne jako senzace pro celou republiku.
Možná je profík, ale furt jen člověk a ruku na srdce, kdo nikdy neudělal něco co ho později mrzelo...

Přesně tak. Ať slečna napíše, co tomu předcházelo, a proč to dělal. Navic, pokud to bylo při výuce, nemá co mít v ruce mobil. A už vůbec ne zveřejňovat někoho cizího na fb. GDPR je tedy asi jen pro určité věci co? Ne všeobecně platný zákon.

Neregistrovaný uživatel

22.2.2019 15:14
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

Jooo "hračky" nás už hlídají na každém kroku.🙂 Nikdy nevíte kdo vás kde natáčí a za jakým účelem.Třeba slečna ví co je ten chlap zač a chtěla jen upozornit na jeho chování u koní.Možné je vše.

Neregistrovaný uživatel

22.2.2019 17:25
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.33.62

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jooo "hračky" nás už hlídají na každém kroku.🙂 Nikdy nevíte kdo vás kde natáčí a za jakým účelem.Třeba slečna ví co je ten chlap zač a chtěla jen upozornit na jeho chování u koní.Možné je vše.

Tak mi vysvětli, na co ten zákon je? A pokud chtěla na něco upozornit, proč to nepředala vedení školy, ale hned to nacpali na facebook?

22.2.2019 17:29
sisi58

XXX.XXX.191.1

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jooo "hračky" nás už hlídají na každém kroku.🙂 Nikdy nevíte kdo vás kde natáčí a za jakým účelem.Třeba slečna ví co je ten chlap zač a chtěla jen upozornit na jeho chování u koní.Možné je vše.

Jedná se o koně s atypickým chováním.Od chvíle, kdy dorazil na výcvik. Při jakémkoliv stresu či problému, se staví na zadní a předníma hrabe. Byl o tom článek.
Zažila jsem to, když jsem chtěla svou kobylu lonžovat. Nikomu nepřeji ten pocit, kdy se nad vámi tyčí 600kg vážící naštvaný kůň, odhodlaný vás zrušit.
I kdyby tomu muži ujely nervy a koni dal co proto, v tomto případě jsem na jeho straně. Žádný kůň nemá přednost před člověkem.
Navíc nepředpokládám, že v takovém zařízení zaměstnávají nějaké vyšinuté neználky, co si honí ego při šikanování koní.

Neregistrovaný uživatel

22.2.2019 18:29
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Tak mi vysvětli, na co ten zákon je? A pokud chtěla na něco upozornit, proč to nepředala vedení školy, ale hned to nacpali na facebook?

Couďas to já bych potřeboval vysvětlit víc "ptákovin" co vzniknou v Bruselu.😂 S interpretací mají problém právníci.

Neregistrovaný uživatel

22.2.2019 18:33
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

sisi58 napsal(a):
Jedná se o koně s atypickým chováním.Od chvíle, kdy dorazil na výcvik. Při jakémkoliv stresu či problému, se staví na zadní a předníma hrabe. Byl o tom článek.
Zažila jsem to, když jsem chtěla svou kobylu lonžovat. Nikomu nepřeji ten pocit, kdy se nad vámi tyčí 600kg vážící naštvaný kůň, odhodlaný vás zrušit.
I kdyby tomu muži ujely nervy a koni dal co proto, v tomto případě jsem na jeho straně. Žádný kůň nemá přednost před člověkem.
Navíc nepředpokládám, že v takovém zařízení zaměstnávají nějaké vyšinuté neználky, co si honí ego při šikanování koní.

Na tom videu se chovají atypicky oba.🙂

Neregistrovaný uživatel

22.2.2019 19:40
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.33.62

Měl.si vzít udělátko.Monty Robertse proti vyhazování z vedlejší diskuze a má vyřešenou situaci. Ale to by zase toho koně týral.

22.2.2019 19:52
sisi58

XXX.XXX.191.1

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Na tom videu se chovají atypicky oba.🙂

Komentujete něco, o čem nemáte páru.
Pokud po koni něco chci,dříve nebo později narazím. A pokud to chci jako chlap po hřebci, může být, že na sebe narazí dva mužští a jiskří to.
Normální naštvaný kůň je nebezpečný, nevychovaný, naštvaný hřebec je odjištěný granát.
Já měla vždycky štěstí na vychované hřebce. Jsou to osobnosti. Kdo měl co do činění s hřebci ví, co myslím.
Pokud mám starého, unaveného popř.nemocného koně, po kterém budu chtít pouze,aby si vzal pamlsek,budeme spolu vycházet dobře. Asi tak.

Neregistrovaný uživatel

22.2.2019 21:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

Ono už se to řeší všude možně po netu.🙂 Zajímavé kolik různých názorů člověk vidí a zase se to dělí na dva tábory.Jinak o hřebcích se toho už nakecalo a pravda je tak půlka? 😂 Podle mého se ho ten kůň akorát bojí a to je celé čeho dosáhl.Špatně vychvaný kůň? Je u nich rok? Nechtělo to zapracovat na výchově již dřív? Páru nemáme nikdo co tomuhle dlouhodobě předcházelo.

Neregistrovaný uživatel

22.2.2019 22:00
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Měl.si vzít udělátko.Monty Robertse proti vyhazování z vedlejší diskuze a má vyřešenou situaci. Ale to by zase toho koně týral.

Možná spíš Douglase Webera.☺️

23.2.2019 00:13
Dotaz

XXX.XXX.235.225

Ad udělátko na koni - i kdyby to měl na týlu, přes kroužky a mezi nohy, tak nechápu smysl. Když sníží hlavu, tak stejně nemůže dát čumák dopředu a dolů, ne? Za tenhle pohyb by byl vždy potrestán v hubě, nebo to chápu špatně? Přijde mi, že to sice možná sníží týl, ale za cenu zarolování? Jsem mimo?

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.2.2019 07:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dotaz napsal(a):
Ad udělátko na koni - i kdyby to měl na týlu, přes kroužky a mezi nohy, tak nechápu smysl. Když sníží hlavu, tak stejně nemůže dát čumák dopředu a dolů, ne? Za tenhle pohyb by byl vždy potrestán v hubě, nebo to chápu špatně? Přijde mi, že to sice možná sníží týl, ale za cenu zarolování? Jsem mimo?

Podle mě to má za účel právě rolování. Zase další "jezdec", který si myslí, že kulatý (čti zalomený) krk je středobodem ježdění. Těch lidí, kteří se snaží sbalit hlavu v tom lepším případě rukou, v horším různými udělátky, a myslí si, že když má kůň hlavu dole a krk "kulatý", že se automaticky nese odzadu, je strašně moc a moc. Řekla bych, že v jezdecké populaci minimálně polovina. A když vyloučíme ty, kteří vůbec nepřiježďují, jen drandí po lese, tak jich bude asi většina... I když snad většina z nich odsuzuje takováhle ostrá udělátka a balí hlavu "jen" rukou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.2.2019 09:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

sisi58 napsal(a):
Jedná se o koně s atypickým chováním.Od chvíle, kdy dorazil na výcvik. Při jakémkoliv stresu či problému, se staví na zadní a předníma hrabe. Byl o tom článek.
Zažila jsem to, když jsem chtěla svou kobylu lonžovat. Nikomu nepřeji ten pocit, kdy se nad vámi tyčí 600kg vážící naštvaný kůň, odhodlaný vás zrušit.
I kdyby tomu muži ujely nervy a koni dal co proto, v tomto případě jsem na jeho straně. Žádný kůň nemá přednost před člověkem.
Navíc nepředpokládám, že v takovém zařízení zaměstnávají nějaké vyšinuté neználky, co si honí ego při šikanování koní.

Asi bych se moc nespoléhala jen na to, co kde píší. Hodnocení stran je vždy subjektivní.
Pokud pracuji s jakýmkoli koněm, jakkoli senzitivním, buď na to mám, nebo ne. A kůň to velmi dobře pozná. A pokud to nezvládám, dá mi to sežrat. Vždy je to chyba člověka, že s daným koněm neumí zacházet. A může to být i tím, že kůň není vhodný pro konkrétní činnost nebo pro konkrétního člověka, pro konkrétní systém,není věc. To jen my ho jako věc určenou k našim zájmům stále bereme. A pokud koně domrvím k agresivitě, ten, kdo ho napravuje, může v začátku práce zvolit stejnou míru agrese, ale pak je potřeba mu dát pocit jistoty a nastavit jiné mentální cesty. Tvrdé upozornění, že takhle ne, je obvykle krátké a účelné. Pak to má smysl.
Co nemá smysl je dlouhodobé agresivní přetahování, bez mentálního zapojení a v afektu, bez jasně dané výchovně účelné intervence a výsledku, to je podle mě cesta do pekla.

23.2.2019 09:48
Pipilota

XXX.XXX.46.93

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Asi bych se moc nespoléhala jen na to, co kde píší. Hodnocení stran je vždy subjektivní.
Pokud pracuji s jakýmkoli koněm, jakkoli senzitivním, buď na to mám, nebo ne. A kůň to velmi dobře pozná. A pokud to nezvládám, dá mi to sežrat. Vždy je to chyba člověka, že s daným koněm neumí zacházet. A může to být i tím, že kůň není vhodný pro konkrétní činnost nebo pro konkrétního člověka, pro konkrétní systém,není věc. To jen my ho jako věc určenou k našim zájmům stále bereme. A pokud koně domrvím k agresivitě, ten, kdo ho napravuje, může v začátku práce zvolit stejnou míru agrese, ale pak je potřeba mu dát pocit jistoty a nastavit jiné mentální cesty. Tvrdé upozornění, že takhle ne, je obvykle krátké a účelné. Pak to má smysl.
Co nemá smysl je dlouhodobé agresivní přetahování, bez mentálního zapojení a v afektu, bez jasně dané výchovně účelné intervence a výsledku, to je podle mě cesta do pekla.

Ano, souhlasím.
Já jsem si s touhle "kauzičkou" vzpomněla na slovní spojení - hřebec rabiát - jednoznačný důvod k vyřazení z chovu. Jakože prostě nevyhovuje povahově.
Častěji jsem poslední dobou slyšela nářky majitelů hřebců pozdních plemen, že se jejich hřebci neuplatní prostě proto, že ještě nejsou zralý tělesně, ale ani mentálně na to aby zvládly testy. Uvítali by zkoušky u "starších" hřebců. To tak na okraj ;-)

Spíše mě na tom naštvalo, že se dělá skandálek tam kde asi až tak není. Více potíží má koňská populace s nedostatečným krmením ve spoustě zájmových chovů. A v neposlední řadě i s vážně otřesnými způsoby jízdy - nejčastěji v malochovech. (když nic, tak v tom hřebčíně někdo koně opraví, např. když ho jezdí školák s chybou)

23.2.2019 10:04
Terven

XXX.XXX.110.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Asi bych se moc nespoléhala jen na to, co kde píší. Hodnocení stran je vždy subjektivní.
Pokud pracuji s jakýmkoli koněm, jakkoli senzitivním, buď na to mám, nebo ne. A kůň to velmi dobře pozná. A pokud to nezvládám, dá mi to sežrat. Vždy je to chyba člověka, že s daným koněm neumí zacházet. A může to být i tím, že kůň není vhodný pro konkrétní činnost nebo pro konkrétního člověka, pro konkrétní systém,není věc. To jen my ho jako věc určenou k našim zájmům stále bereme. A pokud koně domrvím k agresivitě, ten, kdo ho napravuje, může v začátku práce zvolit stejnou míru agrese, ale pak je potřeba mu dát pocit jistoty a nastavit jiné mentální cesty. Tvrdé upozornění, že takhle ne, je obvykle krátké a účelné. Pak to má smysl.
Co nemá smysl je dlouhodobé agresivní přetahování, bez mentálního zapojení a v afektu, bez jasně dané výchovně účelné intervence a výsledku, to je podle mě cesta do pekla.

Souhlasím. A o dost větší ostuda než zmíněné video mi přijde následné tiskové prohlášení hřebčince. Jak už tu padlo, komu nikdy neujely nervy, ať hodí kamenem. Ale pokud se to stane empatickému člověku se špetkou sebereflexe, přirozená reakce je pocit studu a viny, omluva, přiznání pochybení. Napsat, že kůň je povahový atyp a takto se s ním zacházet musí, je vrchol trapnosti.
Další věc je, že u tříletého hřebce, drženého 23/7 v boxe by člověk takové chování i předpokládal. A že letité zažité praktiky v chovu - obsedání, aukce, zkoušky, welfare hřebců apod.- nejsou kompatibilní s etologií koní, je smutný fakt.

23.2.2019 11:16
koně

XXX.XXX.174.63

Dotaz napsal(a):
Ad udělátko na koni - i kdyby to měl na týlu, přes kroužky a mezi nohy, tak nechápu smysl. Když sníží hlavu, tak stejně nemůže dát čumák dopředu a dolů, ne? Za tenhle pohyb by byl vždy potrestán v hubě, nebo to chápu špatně? Přijde mi, že to sice možná sníží týl, ale za cenu zarolování? Jsem mimo?

Já tedy tyhle cajky nějak nepoužívám.Ale co jsem viděla,tak dobře zvolená délka chambonu opravdu dovolí koni snížit krk ,i dát dopředu nos.A zamezí opačnému,obracení se .

23.2.2019 15:37
Dotaz

XXX.XXX.235.225

koně napsal(a):
Já tedy tyhle cajky nějak nepoužívám.Ale co jsem viděla,tak dobře zvolená délka chambonu opravdu dovolí koni snížit krk ,i dát dopředu nos.A zamezí opačnému,obracení se .

Ale myslíte pevný chambon na lonžování, ne? Ten to dělá, ale není k ježdění. Plus se zapíná jinak - tedy končí v kroužcích udidla, prochází kroužky u nátylníku a jde mezi předníma nohama koně k podbřišníku.


https://www.totalimpactequestrian.co.uk/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x/17f82f742ffe127f42dca9de82fb58b1/c/h/chambon_432.jpg

Tohle by mělo být zapnuté, pokud dobře koukám, jako "gumy" (gumový chambon), akorát to nepruží. Zajímavý článek k jeho působení.

http://www.distanc.cz/kun-na-lonzi-18-gumovy-chambon-polemika-aneb-proc-jsem-zasadn-proti-nemu/

23.2.2019 16:58
koně

XXX.XXX.174.63

Dotaz napsal(a):
Ale myslíte pevný chambon na lonžování, ne? Ten to dělá, ale není k ježdění. Plus se zapíná jinak - tedy končí v kroužcích udidla, prochází kroužky u nátylníku a jde mezi předníma nohama koně k podbřišníku.


https://www.totalimpactequestrian.co.uk/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x/17f82f742ffe127f42dca9de82fb58b1/c/h/chambon_432.jpg

Tohle by mělo být zapnuté, pokud dobře koukám, jako "gumy" (gumový chambon), akorát to nepruží. Zajímavý článek k jeho působení.

http://www.distanc.cz/kun-na-lonzi-18-gumovy-chambon-polemika-aneb-proc-jsem-zasadn-proti-nemu/

To je na mě moc
Z pružného,nebo pevného materiálu šňůra.
Která vede od karabiny na podbřišníku ,skrz kroužek udidla ,po lícnici a přes týl zpátky,druhu stranou ,opět udidlem a dolů ke druhé karabině na podbřišníku.Posouvá se uzlem na týle.
To co asi je na dolním obrázku .
To jsem myslela,že je chambon
A tímto způsobem kůň může natahovat krk i vystrčit nos.A viděla jsem to u jezdce i při pokusech o lonžování.
Že existuje ta horní varianta, jen a pouze k lonžování jsem snad ani netušila

25.2.2019 14:19
pupanec

XXX.XXX.110.248

Tak provázkové udělátko od udidla do podbřišáku..používá jeden"trenér" dokonce na tom i skáčou

26.2.2019 06:17
akscha

XXX.XXX.17.158

Konec unora a uz je tu celkem korektni inzerat na vymenu kone za seno... Ze stejne staje jeste hribe

https://www.ifauna.cz/kone/inzerce/r/detail/3409160/vymenim-kone-ct-za-seno/

26.2.2019 07:39
Slon Indický

XXX.XXX.3.35

No, prostě se zkoušejí zbavit starého hladového krku, kterého stejně už živit nechtějí, a ještě dostat seno pro ostatní. Taková kategorie koní dříve chodila na jatky, a možná k tomu zase dojde.

26.2.2019 07:45
Slon Indický

XXX.XXX.3.35

Jinak mi na těch inzerátech nic korektního nepřijde, hříbě má i z té jedné fotky příšerné spěnky a kopýtka, a valach vypadá nic moc i na té letní fotce - kdyby neměl sedlo, lezou z něj žebra, takhle je vidět jen tenký krček a vystupující kyčelní hrbol. Jak vypadá valach teď, v zimě a s nedostatkem sena, ví bůh.

26.2.2019 11:30
Pipilota

XXX.XXX.46.93

https://www.ifauna.cz/kone/inzerce/r/detail/3409166/vymenim-hribe-za-seno/

Tak zase se musí prodávajícímu přiznat, že se snaží prodat co se dá a to dříve než to chcípe hlady ;-)
Když si to vezmu, že 1500,- za balík - tak to hříbě za 24000.- + doprava ... hodně štěstí!

26.2.2019 12:23
Ludmilk

XXX.XXX.91.203

Pipilota napsal(a):
https://www.ifauna.cz/kone/inzerce/r/detail/3409166/vymenim-hribe-za-seno/

Tak zase se musí prodávajícímu přiznat, že se snaží prodat co se dá a to dříve než to chcípe hlady ;-)
Když si to vezmu, že 1500,- za balík - tak to hříbě za 24000.- + doprava ... hodně štěstí!

Jak kde, já třeba teď kupovala balíky před týdnem 160cm za 500.- uskladněný v hale, nezmoklý a nevyhodíse z toho ani stéblo 👍🏻takže hříbě za 8000.-

26.2.2019 13:44
Pipilota

XXX.XXX.46.93

Ludmilk napsal(a):
Jak kde, já třeba teď kupovala balíky před týdnem 160cm za 500.- uskladněný v hale, nezmoklý a nevyhodíse z toho ani stéblo 👍🏻takže hříbě za 8000.-

Tak jestli máte Býčkovice odkudsi u Litoměřic v dojezdu za hubičku, máte šanci koupit odstávče za 8000,- ... No to je výzva! (určitě je po matce s výkoností S a třebčák T)

26.2.2019 15:01
Ludmilk

XXX.XXX.91.203

Pipilota napsal(a):
Tak jestli máte Býčkovice odkudsi u Litoměřic v dojezdu za hubičku, máte šanci koupit odstávče za 8000,- ... No to je výzva! (určitě je po matce s výkoností S a třebčák T)

Já jsem ale neřekla, že je to výzva a že pro něj okamžitě jedu... Jen jsem se snažila poukázat na to, že cena hříběte se může dost lišit...

26.2.2019 15:17
Pipilota

XXX.XXX.46.93

Ludmilk napsal(a):
Já jsem ale neřekla, že je to výzva a že pro něj okamžitě jedu... Jen jsem se snažila poukázat na to, že cena hříběte se může dost lišit...

Tak jsem to nemyslela, jakože pro něj máte letět.
Já také sleduji inzerci hlavně proto, že chci prodat hříbě. (ale na podzim, když jsem viděla tu bídu se senem, ani jsem ho moc nenabízela - nyní už jsem s ním naplánovala jít na chovatelskou výstavu jako s ročkem - no a pak už si ho nejspíš nechám až do obsedání...) Ale situaci sleduji pořád a na poptávku reaguji ;-)
Prostě v této inzerci je to nejspíš stejně divné - výměna hříběte za seno. Když ta cena může být právě 8 až 24 tis. + doprava toho sena. No prostě divné, prodávat takhle.

26.2.2019 15:25
Ludmilk

XXX.XXX.91.203

Pipilota napsal(a):
Tak jsem to nemyslela, jakože pro něj máte letět.
Já také sleduji inzerci hlavně proto, že chci prodat hříbě. (ale na podzim, když jsem viděla tu bídu se senem, ani jsem ho moc nenabízela - nyní už jsem s ním naplánovala jít na chovatelskou výstavu jako s ročkem - no a pak už si ho nejspíš nechám až do obsedání...) Ale situaci sleduji pořád a na poptávku reaguji ;-)
Prostě v této inzerci je to nejspíš stejně divné - výměna hříběte za seno. Když ta cena může být právě 8 až 24 tis. + doprava toho sena. No prostě divné, prodávat takhle.

Taky bych to neudělala. Hlavně prodat ty svoje 3 je až ta nejposlednejsi varianta, i kdybych měla sama žrát nevím co, natož je vyměnit za seno.... Na druhou stranu zase lepší, když je dá včas pryč, než mít na dvoře kostry jako inzerat výše. To si asi nevybereme...

26.2.2019 15:41
akscha

XXX.XXX.26.89

Pipilota napsal(a):
Tak jsem to nemyslela, jakože pro něj máte letět.
Já také sleduji inzerci hlavně proto, že chci prodat hříbě. (ale na podzim, když jsem viděla tu bídu se senem, ani jsem ho moc nenabízela - nyní už jsem s ním naplánovala jít na chovatelskou výstavu jako s ročkem - no a pak už si ho nejspíš nechám až do obsedání...) Ale situaci sleduji pořád a na poptávku reaguji ;-)
Prostě v této inzerci je to nejspíš stejně divné - výměna hříběte za seno. Když ta cena může být právě 8 až 24 tis. + doprava toho sena. No prostě divné, prodávat takhle.

On ten prodej ma urcitou, kuriozni, logiku. Prodavajici nemusi byt schopny sehnat levne seno a takhle dostane seno za 24 000, pricemz Ludmilk ci nekdo jiny s dobrymi kontakty za tolik sena utrati jen 8 000. Ukazkovy vymenny obchod

26.2.2019 16:32
koně

XXX.XXX.174.63

akscha napsal(a):
Konec unora a uz je tu celkem korektni inzerat na vymenu kone za seno... Ze stejne staje jeste hribe

https://www.ifauna.cz/kone/inzerce/r/detail/3409160/vymenim-kone-ct-za-seno/

A ze stejné stáje nabízejí i další kousky
https://www.ifauna.cz/kone/inzerce/r/detail/3402624/mladi-kone-do-sportu-primo-od-chovatele/
Taky na fotkách nic moc nakrmení, a to bylo před zimou

26.2.2019 18:42
Pipilota

XXX.XXX.46.93

akscha napsal(a):
On ten prodej ma urcitou, kuriozni, logiku. Prodavajici nemusi byt schopny sehnat levne seno a takhle dostane seno za 24 000, pricemz Ludmilk ci nekdo jiny s dobrymi kontakty za tolik sena utrati jen 8 000. Ukazkovy vymenny obchod

Jo. A nejhezčí bonus toho výměnného obchodu je, že neplatíte daň. Takhle už mi to dává smysl. ( v létě tedy také zkusím hříbě vyměnit za seno ;-) )

26.2.2019 21:20
akscha

XXX.XXX.26.89

A kdyz se ma vystave dobre umisti, hned bude o 10 baliku navic :D zajemci necht susi seno!

Neregistrovaný uživatel

28.2.2019 22:04
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/101381684/Zdarma.php

Anglický "plnopivník" a zdarma.😂

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.3.2019 10:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pipilota napsal(a):
https://www.ifauna.cz/kone/inzerce/r/detail/3410287/beautiful-young-stallion-for-multitalented-rider/

To já jen tak tiše slintám...

18500 EUR a dvě nic neříkající fotky. Tohle fakt nikdy nepochopím...

1.3.2019 11:59
pupanec

XXX.XXX.110.248

Pipilota napsal(a):
https://www.ifauna.cz/kone/inzerce/r/detail/3410287/beautiful-young-stallion-for-multitalented-rider/

To já jen tak tiše slintám...

Jsou krásní...jsem hrdá majitelka podobného zvířete..

19.3.2019 18:18
sisi58

XXX.XXX.191.1

Něco pro odlehčení. Občas vidíme inzeráty, u kterých jsou vyfocení koně někde v dálce na louce. Já jsem dnes koukla do "realit".
Posuďte sami. https://reality.bazos.cz/inzerat/102209700/Prodej-rodinny-dum-Jesenik-ul-Sumperska.php

Neregistrovaný uživatel

19.3.2019 19:04
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.87.254

Ještě že tam jsou sipecky, jinak vyber si sám 🙂

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.3.2019 19:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ke kompletní rekonstrukci bez fotek znamená, že je to naprostá ruina už na první pohled

19.3.2019 19:22
sisi58

XXX.XXX.191.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ke kompletní rekonstrukci bez fotek znamená, že je to naprostá ruina už na první pohled

Může být. Ovšem fotka baráku by tam mohla být, jestli si tedy vzít bagr, nebo tomu dát ještě šanci.

19.3.2019 19:31
Pipilota

XXX.XXX.46.93

všimli jste si 16nácti záporných hodnocení a 1 kladného? To bude supr realitka...
Jinak kamarád kupoval nemovitost v Losinách a to tím stylem, že realitka to nebyla schopná prodat 3 roky a tak se dohodl s majiteli na ceně a asi rok potom čekali až vyprší smlouva s realitkou (protože se neplatila provize realitce - byl s cenou spokojený jak prodávající, tak kupující)

19.3.2019 21:58
sisi58

XXX.XXX.191.1

Pipilota napsal(a):
všimli jste si 16nácti záporných hodnocení a 1 kladného? To bude supr realitka...
Jinak kamarád kupoval nemovitost v Losinách a to tím stylem, že realitka to nebyla schopná prodat 3 roky a tak se dohodl s majiteli na ceně a asi rok potom čekali až vyprší smlouva s realitkou (protože se neplatila provize realitce - byl s cenou spokojený jak prodávající, tak kupující)

Nechtěla jsem to tu napsat naplno, co si o místních realitkách myslím, díky Pipiloto, že jste to udělala za mě.

21.3.2019 00:14
keira

XXX.XXX.26.11

sisi58 napsal(a):
Může být. Ovšem fotka baráku by tam mohla být, jestli si tedy vzít bagr, nebo tomu dát ještě šanci.

Fotka domu tam být nemůže, protože je zarostlej v džungli :D Ale jestli je v obdobném stavu jako ten sousední, tak přeji příjemnou rekonstrukci

21.3.2019 07:37
sisi58

XXX.XXX.191.1

keira napsal(a):
Fotka domu tam být nemůže, protože je zarostlej v džungli :D Ale jestli je v obdobném stavu jako ten sousední, tak přeji příjemnou rekonstrukci

Á, takže bagr.

21.3.2019 07:54
Dotaz

XXX.XXX.235.225

V pohádce, když se princ prosekal růžovým křovím, na něj čekala princezna. Co čeká na toho, kdo se probije zelení do tohoto domu?

21.3.2019 08:08
Malkina

XXX.XXX.33.225

Dotaz napsal(a):
V pohádce, když se princ prosekal růžovým křovím, na něj čekala princezna. Co čeká na toho, kdo se probije zelení do tohoto domu?

Houba dřevomorka a potkani.Kdo políbí toho největšího dostane antrax,mor a stavební povolení na novou kůču

21.3.2019 08:18
Dotaz

XXX.XXX.235.225

Malkina napsal(a):
Houba dřevomorka a potkani.Kdo políbí toho největšího dostane antrax,mor a stavební povolení na novou kůču

Vy jste jak bratři Grimmové, taky se s těma pohádkama moc necrcáte. :D

21.3.2019 08:25
sisi58

XXX.XXX.191.1

Našla jsem ho. Myslím, že má ještě šanci.

Jeana12

21.3.2019 09:29
Jeana12

XXX.XXX.144.189

Tady asi nemají moc jasno, co vlastně chtějí prodat
https://www.ifauna.cz/kone/inzerce/r/detail/3425997/valach-appa-x-6-let/

21.3.2019 10:46
Pipilota

XXX.XXX.46.93

Jeana12 napsal(a):
Tady asi nemají moc jasno, co vlastně chtějí prodat
https://www.ifauna.cz/kone/inzerce/r/detail/3425997/valach-appa-x-6-let/

Tak to že si spletli popisek je asi ten nejmenší problém...
(vždycky nám ve škole říkali, že než začneme popisovat koně, máme o něm říci něco hezkého, pak tedy realitu a na závěr si nechat zas 1 kladnou vlastnost z popisu - tady mě bohužel napadá že má snad dobrou povahu a je kastrovaný)

21.7.2019 16:54
lenacia

XXX.XXX.173.31

http://zvirata.bazos.cz/inzerat/106474656/7leta-vyborne-jezditelna-klisna.php

nic špatného přesto to beru jako perličku... jako vždy, prodávat koně za 90 tis. a dát tam takovou fotku, to je fakt ostuda

2.10.2019 17:48
lenacia

XXX.XXX.173.31

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/110154175/psenicna-slama.php
tohle je rozhodně perla TAKHLE SE PRODÁVÁ SLÁMA!

2.10.2019 18:40
Pipilota

XXX.XXX.46.93

Tak u mě má borec 10 z 10 bodů ;-) neb pobavil. Nejdřív vybrat peníze za focení na poli, nechat si něco poslat na ukázku, použít do inzerce... Safra to jsou dotace. Snad mu takhle ten prodej půjde

2.10.2019 21:04
lenacia

XXX.XXX.168.82

Pipilota napsal(a):
Tak u mě má borec 10 z 10 bodů ;-) neb pobavil. Nejdřív vybrat peníze za focení na poli, nechat si něco poslat na ukázku, použít do inzerce... Safra to jsou dotace. Snad mu takhle ten prodej půjde

nenechal... naopak, podívej se na fotku je z fotobanky, a ani si ji nezaplail jen stáhnul i s vodotiskem ale jo, má body za originalitu

2.10.2019 21:15
lenacia

XXX.XXX.168.82

mulan napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/108706600/Klisna-arabsky-plnokrevnik.php

za 60k nekup to hej ne?

3.10.2019 06:54
Pipilota

XXX.XXX.46.93

mulan napsal(a):
https://zvirata.bazos.cz/inzerat/108706600/Klisna-arabsky-plnokrevnik.php

Tento naštve. Je to ukázka úpadku způsobů chovu. (prostě krmné prase v ohrádce)

Nedávno jsem takhle zaznamenala poníky, ale byli v lepším stavu, proto že měli prostor... a majitel je měl k ovcím jako doplněk stáda.

Přidejte reakci

Přidat smajlík