lucky
napsal(a):
Je to děs a nevím, který blb to vymyslel....
Tak milé dámy, tato verze nám zůstane zcela určitě! Mám podobný šok z Exoty a nějak jsem nečekala, že se to přihodí i tady... Tam mě strašně seřval nějaký chytrák, že prý pro webmastra je nejjednodušší černá linka a hotovo. Že prý se to nejrychleji načítá, blablabla, žvásty. JÁ JSEM LAIK A CHCI TO MÍT HEZKÉ A PŘEHLEDNÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pomoc..... Vůbec se mi to nelíbí a je mi jedno, že je to pro jednoho nebo dva lidi takhle jednodušší, tamto fungovalo, tak proč to měnit?!!!
janiik
napsal(a):
No já jsem z toho taky v šoku !!! doufám, že je to jen nějaká momentální chyba, protože Ifauna v této "nové" podobě je naprosto šílená a nepřehledná. Je to děs běs. Janíík.
Jo souhlasím..je to strašně nepříjemné!!!Málem sem ani nenašla,kde se mám přihlásit!!!!! Fakt se mi to hodně nelíbí!!!
Nechci být stereotipní,ale tohle je fakt hrůza!!!
hanzy
napsal(a):
Jezisi no to je hruza! To teda novy design equichannelu se opravdu povedl o moc lip. Ifauna spis prispela k vetsimu zmatku a neprehlednosti...
no já jsem si na nový ,,vylepšený" equichannel nezvykla doteď. Pokud je tam načítání rychlejší, tak za cenu, že musím daleko více klikat - takže tam už téměř nechodím. A teď se ,,vylepšuje" i iFauna.
No nazdar
juras za
napsal(a):
no já jsem si na nový ,,vylepšený" equichannel nezvykla doteď. Pokud je tam načítání rychlejší, tak za cenu, že musím daleko více klikat - takže tam už téměř nechodím. A teď se ,,vylepšuje" i iFauna.
No nazdar
No, ani mi nemluvte, já jsem teď přišla po celém dni v práci, že se mrknu, co je tady nového a tady tohle zvěrstvo...Co si budeme nalhávat, ne každá změna je k lepšímu a tohle se teda fest nepovedlo, při představě, že je to konečná verze...
rezi
napsal(a):
Taky si zacinam zvykat a docela dobry!!!
Ráno to bylo modré, potom si někdo stěžoval na psech a najednou koukám, opět zelené...
Ta zelená je lepší. Příjemnější a taky jsme na ni zvyklí, že...