Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
21.6.2007 13:16

No už jedno tohle téma tu je,ale já co se týče endurance jsem laik moc o tom nevím pravidla atd.Mohla by mě nějaká dobrá duše trošku zasvětit????Vím,že je to vytrvalostní závod,ale toť vše chjo.Pak bych se chtěla zeptat jsou někde takovýhle závody na severní moravě????Děkuji mocinky za přizpěvkyPřidávám fotku moji kobušky,je to mlaďoch má 4a půl zatím má za sebou dva malé vt.Na enduranci se ptám se zvědavosti možná do budoucna bych to ráda zkusila

21.6.2007 13:45

monca napsal(a):
No už jedno tohle téma tu je,ale já co se týče endurance jsem laik moc o tom nevím pravidla atd.Mohla by mě nějaká dobrá duše trošku zasvětit????Vím,že je to vytrvalostní závod,ale toť vše chjo.Pak bych se chtěla zeptat jsou někde takovýhle závody na severní moravě????Děkuji mocinky za přizpěvkyPřidávám fotku moji kobušky,je to mlaďoch má 4a půl zatím má za sebou dva malé vt.Na enduranci se ptám se zvědavosti možná do budoucna bych to ráda zkusila

Ahoj, kde se závody konají i pravidla závodů najdeš na www.vytrvalost.cz Kdybys měla nějakej konkrétní dotaz, tak dej vědět.

Tohle jsem já s mojí kobušou na závodech vytrvalosti

21.6.2007 16:40

avecaesar napsal(a):
Ahoj, kde se závody konají i pravidla závodů najdeš na www.vytrvalost.cz Kdybys měla nějakej konkrétní dotaz, tak dej vědět.

Já mám, asi jsem tupá.
Kolik bývá přestávek v Ztku?

22.6.2007 13:20

avecaesar napsal(a):

Ahoj no nejlepši by bylo přez icq co?moje je 231418976.No chtěla bych vědět vlastně vše,mam mladou kobylu jak s takovou začinat jake zavody vybirat-myslim vzdalenost a tak.Jak je to s vetem na zavodech a tak.Poslední dobou mě to nějak začíná zajímat a tak se ptám.Zatím děkuji
monca

22.6.2007 13:47

monca napsal(a):