sally
napsal(a):
Ahoj, ani já to nezvládla - práce přednější.
Počkáme na Míšu, až se vzbudí a popíše své závodnické zážitky
Já jsem tam taky byla a můžu celé závody jen pochválit . Organizace na 101%, pěkné stužky a poháry pro závodníky,skvělé publikum i celé provedení závodů!! Jen jsem bohužel neměla sebou fotografa. Proto čekám na Mišku!!!
barletka
napsal(a):
Já jsem tam taky byla a můžu celé závody jen pochválit . Organizace na 101%, pěkné stužky a poháry pro závodníky,skvělé publikum i celé provedení závodů!! Jen jsem bohužel neměla sebou fotografa. Proto čekám na Mišku!!!
Mě se tam taky líbilo, bylo to tam skvělé A kdo je ta Míša co měla fotit?
tauria
napsal(a):
Mě se tam taky líbilo, bylo to tam skvělé A kdo je ta Míša co měla fotit?
Takže Ahoj Zuberské derby bylo super, jakožto i minulý rok. Jinak fakt ta organizace na 100%.. Sice mi kobyla nechtěla chodit, ale zkončila jsem díky "rychlým" koním na 3.místě. Jinak fotek mám celkem dost, ale nejde mi to sem vkládat, o mejl mi nějak nejde, takže asik nebude nic
m i s i c k a
napsal(a):
Takže Ahoj Zuberské derby bylo super, jakožto i minulý rok. Jinak fakt ta organizace na 100%.. Sice mi kobyla nechtěla chodit, ale zkončila jsem díky "rychlým" koním na 3.místě. Jinak fotek mám celkem dost, ale nejde mi to sem vkládat, o mejl mi nějak nejde, takže asik nebude nic
Nevím, proč mi to tady nejde vkládat. nejde mi to už delší dobu. A byli jsem tem všichni až do konce? Kromě Barletky ?
m i s i c k a
napsal(a):
Nevím, proč mi to tady nejde vkládat. nejde mi to už delší dobu. A byli jsem tem všichni až do konce? Kromě Barletky ?
Jo, a Martina tam byla se mnou, a taky fotila, takže snad ona něco dodá. Jo, a Barletko, jestli chceš ty fotky, tak ti je pošlu poštou... Napiš adresu, a pošlu Ti je
m i s i c k a
napsal(a):
Jsem myslela poštou jako normálně:-D Mi napiš na mejl adresu. Tím mejlem jsem ti to posílala, ale neodeslalo se to.. Nějak nám **** celý počítač