Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
28.2.2006 16:37

Jsem blázen fotografka.Fotím každou blbost,ale když se naskytne nádherné počasí tak to vážně stojí za to.
Tak se dívejte na naše koníky,jka jim to sluší!

3.1.2006 23:00

polly napsal(a):
Jsem blázen fotografka.Fotím každou blbost,ale když se naskytne nádherné počasí tak to vážně stojí za to.

Tak teď moje kobylka Dyna.

3.1.2006 23:02

polly napsal(a):
Tak teď moje kobylka Dyna.

Řekly by jste že tato krasavice bude mít za 2 měsíce hříbátko po Furiosovi?

3.1.2006 23:03

polly napsal(a):

A toto je Narcis.Vysloužilý parkurový koník.

3.1.2006 23:06

polly napsal(a):

Toto je moje Rosa.To je 3.letá kobylka po Sahib Kubišta.Loni dělala úspěšně výkonostní zkoušky a letos čeká v květnu první hříbátko po Quoniam II.

3.1.2006 23:08

polly napsal(a):
Toto je moje Rosa.To je 3.letá kobylka po Sahib Kubišta.Loni dělala úspěšně výkonostní zkoušky a letos čeká v květnu první hříbátko po Quoniam II.

Toto je Martin.Mají ho u nás ustájené jeho majitelky.Je astmatik ale co se přistěhoval k nám tak je mu mnohem lépe.Je to kříženec Quotra a A1/1

3.1.2006 23:10

polly napsal(a):
Toto je Martin.Mají ho u nás ustájené jeho majitelky.Je astmatik ale co se přistěhoval k nám tak je mu mnohem lépe.Je to kříženec Quotra a A1/1

Tak a toto je naše potvůrka Fatima.Je to skoro 5 letá haflinga.koncem dubna čeká taky hříbátko po Lukáškovi

3.1.2006 23:13

polly napsal(a):
Tak a toto je naše potvůrka Fatima.Je to skoro 5 letá haflinga.koncem dubna čeká taky hříbátko po Lukáškovi

A tady to malé vpředu je naše Baruška.Tu dostala jedna šťastná holčička letos k Vánocům.Její majitelé bylí v Brně.
Je dušná,ale jinak hodná a milá kobylka na které se dá jezdit.

3.1.2006 23:16

polly napsal(a):
A tady to malé vpředu je naše Baruška.Tu dostala jedna šťastná holčička letos k Vánocům.Její majitelé bylí v Brně.

A toto je Šárka.Je to skoro 7 letá kobylka po Taarlo Kubišta.Za 7 týdnů by měla mít první hříbě po quoniam II.

3.1.2006 23:19