Jsem blázen fotografka.Fotím každou blbost,ale když se naskytne nádherné počasí tak to vážně stojí za to.
Tak se dívejte na naše koníky,jka jim to sluší!
polly
napsal(a):
Jsem blázen fotografka.Fotím každou blbost,ale když se naskytne nádherné počasí tak to vážně stojí za to.
Tak teď moje kobylka Dyna.
polly
napsal(a):
Tak teď moje kobylka Dyna.
Řekly by jste že tato krasavice bude mít za 2 měsíce hříbátko po Furiosovi?
polly
napsal(a):
A toto je Narcis.Vysloužilý parkurový koník.
polly
napsal(a):
Toto je moje Rosa.To je 3.letá kobylka po Sahib Kubišta.Loni dělala úspěšně výkonostní zkoušky a letos čeká v květnu první hříbátko po Quoniam II.
polly
napsal(a):
Toto je moje Rosa.To je 3.letá kobylka po Sahib Kubišta.Loni dělala úspěšně výkonostní zkoušky a letos čeká v květnu první hříbátko po Quoniam II.
Toto je Martin.Mají ho u nás ustájené jeho majitelky.Je astmatik ale co se přistěhoval k nám tak je mu mnohem lépe.Je to kříženec Quotra a A1/1
polly
napsal(a):
Toto je Martin.Mají ho u nás ustájené jeho majitelky.Je astmatik ale co se přistěhoval k nám tak je mu mnohem lépe.Je to kříženec Quotra a A1/1
Tak a toto je naše potvůrka Fatima.Je to skoro 5 letá haflinga.koncem dubna čeká taky hříbátko po Lukáškovi
polly
napsal(a):
Tak a toto je naše potvůrka Fatima.Je to skoro 5 letá haflinga.koncem dubna čeká taky hříbátko po Lukáškovi
A tady to malé vpředu je naše Baruška.Tu dostala jedna šťastná holčička letos k Vánocům.Její majitelé bylí v Brně.
Je dušná,ale jinak hodná a milá kobylka na které se dá jezdit.
polly
napsal(a):
A tady to malé vpředu je naše Baruška.Tu dostala jedna šťastná holčička letos k Vánocům.Její majitelé bylí v Brně.
A toto je Šárka.Je to skoro 7 letá kobylka po Taarlo Kubišta.Za 7 týdnů by měla mít první hříbě po quoniam II.
polly
napsal(a):
A toto je Šárka.Je to skoro 7 letá kobylka po Taarlo Kubišta.Za 7 týdnů by měla mít první hříbě po quoniam II.