Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
2.2.2008 22:16

Tož mám tu čest založit dvacítku.
Třeba těmito krasavci:

2.2.2008 22:26

sally napsal(a):
Třeba těmito krasavci:

Tak já teda se přidám s těma fotkama

2.2.2008 22:28

memmory napsal(a):
Tak já teda se přidám s těma fotkama

2.2.2008 22:30

memmory napsal(a):

To je ale fujky kvalita
kuuuuuuk

2.2.2008 22:32

sally napsal(a):
Třeba těmito krasavci:

vsak sa aj patrilo, aby si zalozila tie gulatiny ty podla mna si fakt dobra ohladom chladaskovprikladam mna konecne aj v pohybe, mala som kamosku ako amaterskeho fotografa, ale som rada aj za to, co mam

2.2.2008 22:34

sally napsal(a):
Třeba těmito krasavci:

to predo mnou je este len "14tka" na nasom zrebcakovi, teraz pozeram, ze ideme ako o pretekyaspon ta vesticka mi tak vlaje

2.2.2008 22:35

sally napsal(a):
Třeba těmito krasavci:

tu daslia

2.2.2008 22:36

sally napsal(a):
Třeba těmito krasavci:

NO s těma hřebcama máš bohužel pravdu, ale co pak maj dělat chudáci chovatelé, v případě těch co to neřešej, nastává příbuzenská plemenitba........... výsledky všichni jistě znají takže dále nenutno debatovat.

2.2.2008 22:36

bonita napsal(a):
tu daslia

no teda fuj, to je ale kvalita, ono to bolo fotene z dialky, no...

2.2.2008 22:39

ambraa napsal(a):
NO s těma hřebcama máš bohužel pravdu, ale co pak maj dělat chudáci chovatelé, v případě těch co to neřešej, nastává příbuzenská plemenitba........... výsledky všichni jistě znají takže dále nenutno debatovat.

to je teda pravda, ale ked hovorime o tych zrebcoch, sama som strasne sebecka a nikomu by som moje "miminko" nepozicala, to radsej by som ho odviezla za kobylou, ako by mal byt niekde, kde by mi ho zkazili a ja by som ho potom musela prinajmensom vykastrovataby nebol zivotu nebezpecny.

2.2.2008 22:41

bonita napsal(a):
no teda fuj, to je ale kvalita, ono to bolo fotene z dialky, no...

Bonita, tak do Pardubic na dostih chlaďasů... nebereš?
Shire tam myslím ještě nezávodil...

2.2.2008 22:42