Ježdění v ČB a okolí

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
12.9.2008 22:32
gerda

XXX.XXX.69.62

měla bych dotaz a prosbičku- hledám nějaké ježdění v ČB a kolem...... ale jsem trochu náročnější- ne jen ježdění do lesa, ale chtěla bych nějakou sportovní průpravu, někde, kde by se člověku opravdu věnovali, na nějaké úrovni, aby to nebylo jen takové drndání po jízdárně........ nejsem začátečník, jezdím parkury do stupně ZL....... prosím prosím, nevíte někde o něčem???

13.9.2008 10:07
elise

XXX.XXX.224.8

gerda napsal(a):
měla bych dotaz a prosbičku- hledám nějaké ježdění v ČB a kolem...... ale jsem trochu náročnější- ne jen ježdění do lesa, ale chtěla bych nějakou sportovní průpravu, někde, kde by se člověku opravdu věnovali, na nějaké úrovni, aby to nebylo jen takové drndání po jízdárně........ nejsem začátečník, jezdím parkury do stupně ZL....... prosím prosím, nevíte někde o něčem???

vondrov-www.vondrov.cz, nebo jk slupenec http://www.jk-slupenec.cz/. Ani s jedním nemám přímou zkušenost,ale na slupenec jsem slyšela pozitiva na vondrov taky. na vondrov jezdím do haly a zázemí je výborné. Snad někdo poradí více. ještě jsem zaregistrovala haklak.estranky.cz přímo v CB,ale tady nevim musela by si vyzkoušet

14.9.2008 21:16
kamzik

XXX.XXX.38.232

gerda napsal(a):

Gerda: Tady někdo jezdil ve Stožicích, že..? (typuju podle přezdívky)

Jinak já občas chodím jezdit do Písku do hřebčince a jsem spokojená. Když si tam zajdeš a domluvíš se, co přesně si představuješ, tak myslím, že by tam mohli splnit Tvá očekávání..

Na Hakláku se kámoška připravovala na ZZVJ a dělala docela velký pokroky.. Ale říkala, že tam není až tolik koní na ježdění..

18.9.2008 17:51
gerda

XXX.XXX.117.252

kamzik napsal(a):
Gerda: Tady někdo jezdil ve Stožicích, že..? (typuju podle přezdívky)