ČZU - chov koní, speciální chovy

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
5.12.2008 14:51
skippka

XXX.XXX.16.185

Ahoj, nestudujete někdo na ČZU tyto obory? Budu se tam hlásit, ale ještě nevím na který obor. Jaké jsou předměty na speciálních chovech? Díky...

5.12.2008 17:46
skippy

XXX.XXX.88.145

skippka napsal(a):
Ahoj, nestudujete někdo na ČZU tyto obory? Budu se tam hlásit, ale ještě nevím na který obor. Jaké jsou předměty na speciálních chovech? Díky...

Jejda, něco pro mě
Jsem ve druháku na chovu

5.12.2008 19:43
ravicek

XXX.XXX.106.254

skippka napsal(a):

Ahojda, studuju druhým rokem Chov koní a jsem maximálně spokojená Super škola, zajímavé předměty, profesoři, se kterými se dá mluvit.. No koukala jsem když jsem přišla z našeho zaostalého gymplu :) Jinak předměty - v prváku jsou v podstatě stejné jako na Speciálních chovech, je to agrochemie, praktická anatomie zvířat, zoologie, praktická fyziologie, agroekologie, mikrobiologie, cizí jazyk, IT..V druháku na Chovu koní se pak předměty více specializují, máme např.výživu a krmení koní, etologii koní, etiku a welfare chovu koní..Nevýhoda je, že na Chovu koní se oproti Speciálním chovům studuje druhák a třeťák na odloučeném pracovišti v Humpolci. Ale tak když se chce a stojí Ti koníci za to..

6.12.2008 19:07
helminka

XXX.XXX.238.194

ravicek napsal(a):