Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
13.1.2009 20:02
merylend

XXX.XXX.248.132

Dobrý den, jsem pokročilý začátečník v jezdectví a jezdím na starším koníkovi, který je dobrý učitel, ale někdy nedává věci zadarmo a čas od času mi při nacválání skočí na druhou nohu a nebýt člověka, který stojí na zemi a opravuje mě, tak si zatím ani nevšimnu, že koník cválá na špatnou nohu.Ze země, když koukám na cválajícího koně, tak poznám na kterou nohu cválá, ale ze sedla to prostě nějak "necítím".
Mohl byste mi prosím někdo poradit, jak se to naučit rozeznávat takhle ze začátku, abych si zbytečně neudělala nějaký neodbouratelný zlozvyk. děkuji moc za inteligentní rady!

Koník cválající na pravou nohu:

13.1.2009 20:02
merylend

XXX.XXX.248.132

merylend napsal(a):
Dobrý den, jsem pokročilý začátečník v jezdectví a jezdím na starším koníkovi, který je dobrý učitel, ale někdy nedává věci zadarmo a čas od času mi při nacválání skočí na druhou nohu a nebýt člověka, který stojí na zemi a opravuje mě, tak si zatím ani nevšimnu, že koník cválá na špatnou nohu.Ze země, když koukám na cválajícího koně, tak poznám na kterou nohu cválá, ale ze sedla to prostě nějak "necítím".
Mohl byste mi prosím někdo poradit, jak se to naučit rozeznávat takhle ze začátku, abych si zbytečně neudělala nějaký neodbouratelný zlozvyk. děkuji moc za inteligentní rady!

Koník cválající na pravou nohu:

a cválající na levou nohu:

13.1.2009 20:26
chypi

XXX.XXX.105.248

merylend napsal(a):
a cválající na levou nohu:

koukni kterou "vystrkuje" víc dopředu a na tu cválá

Kontrolní otázka: Na kterou kterej?

13.1.2009 20:30
merylend

XXX.XXX.248.132

chypi napsal(a):
koukni kterou "vystrkuje" víc dopředu a na tu cválá

Kontrolní otázka: Na kterou kterej?

Tak ten hnědák (nebo co je to za barvu) cválá na pravou a ten bělouš na levou??

13.1.2009 20:38
chypi

XXX.XXX.105.248

merylend napsal(a):
Tak ten hnědák (nebo co je to za barvu) cválá na pravou a ten bělouš na levou??

Taky si to tak myslím