makki
napsal(a):
Vypadá to jako vojenský bok.
Myslíte že je víc typů vojenských? kdysi jsem měla vojenské a ty jsou hodně masivní, toto je takovy lehoucký
sierg
napsal(a):
hm, tak tady nejde nic vidět
určitě,já měla vojenské a vážilo možná 4 kila,pak jsem měla jiné a to mělo 15 kilo.Ted mám půjčené na zkoušku,ale nejsem si jistá s tím jestli je lepší jak všestrané sedlo,to všestrané má nízký kohoutek a široký ,tohle ho má vysoký a sedí ,ale sedlo je široké níž a tím mi připadá že bude horší
schebor
napsal(a):
Je možné, že jde o typ vojenského sedla. Můžeš přidat více fotografií?
sierg
napsal(a):
to jsem nevěděla, že vojenského sedla jsou i loehčí typy....
sierg
napsal(a):
to jsem nevěděla, že vojenského sedla jsou i loehčí typy....
Co jsou mi známy typy vojenských sedel, tak toto mezi ně nepatří, nebo je možné, že by mi jeden typ znám nebyl? Ne, myslím si, že "vojna" to v tomto případě není. Ale nejsem odborník. Co se třeba zeptat sedláře?
Ale už jsem toto sedlo také někde viděla
schebor
napsal(a):
Co jsou mi známy typy vojenských sedel, tak toto mezi ně nepatří, nebo je možné, že by mi jeden typ znám nebyl? Ne, myslím si, že "vojna" to v tomto případě není. Ale nejsem odborník. Co se třeba zeptat sedláře?
Ale už jsem toto sedlo také někde viděla
dekuji za radu, mi se to zda být podivné aby bylo vojenské, sice sem se s moc vojenskýma sedlama nesetkala ale na první pohled vypadalo jako nějaký typ anglického...nebo opravdu nevim...
sierg
napsal(a):
dekuji za radu, mi se to zda být podivné aby bylo vojenské, sice sem se s moc vojenskýma sedlama nesetkala ale na první pohled vypadalo jako nějaký typ anglického...nebo opravdu nevim...