Westernové sedlo - prosím o radu (názor)

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
6.4.2010 20:39
evelin

XXX.XXX.6.162

Padlo mi do oka sedlo v inzerátu.
Text inz: Sedlo je prohlédnuté od sedláře. kostra v pořádku. Dřevolaminátová. Velikost posedlí odhaduji na 17. Měřeno v cm delka posedlí 44cm. K sedlu je provázkový podbřišník a zadní kožený. Male oděrky které nebrání používání. Cena 5000,-

Zajímá mě jestli má (na váš první pohled) tu cenu.

Potřebuji sedlo na chlaďase na vyjížďky do terénu 1-2x týdně 2-3hodinky.

6.4.2010 22:46
bospor

XXX.XXX.195.231

nejsem odborník ale řekla bych že je to normální. záleží na míře poškození. z fotky se toho moc nepozná:-|
taky není vidět jestli nebude úzký. pro přibližnou představu potřebuješ pohled zepředu

7.4.2010 00:01
iveth

XXX.XXX.220.148

Přijde mi, že je hodně podobné, kostra spíše stejná, tomu mýmu bejvalýmu sedlu,přikládám foto, ale je foceno z jiného uhlu, tak moc na porovnání není. jinak prodávála jsem ho za 4tisíce s estetickými vadami. Na dlouhé vyjíždky nebylo moc pohodlné, ale pokad nepoznáš lepší, tak ti to možná nepřijde, jinak hrany na posedlí mě tlačili, nesedělo pořádně na žádným koni. Určitě je lepší přidat jednou tolik a pořídit si starší, ale pořádný sedlo. Na bazoši jsem viděla slušný na bezkohoutkatého koně.

7.4.2010 19:20
evelin

XXX.XXX.6.162

Díky za reakce.
Dívám se po sedle už dlouho, moc se nestává že by se mi nějaké zalíbilo.
Samozřejmě si je můžu přijet vyzkoušet (možno projet na dvou koních). Nebo si je nechat poslat, pokud by nesedělo tak je můžu vrátit. Zatím pořád váhám. Nemám moc finančních možností - kdyby jo to by se vybíralo jinak... Ale ani tak raděj nic než úplný šunt.
Fotka zepředu mi nejde nahrát, ale na téhle vypadá dost široce. Zepředu pod hruškou 15cm uprostřed 30 a dole 45cm. Podle těchto rozměrů, v porovnání se sedlem co jsem měla zapůjčené (sedělo perfektně) by mělo být dobré.

7.4.2010 19:56
redbla

XXX.XXX.169.27