Ahoj, už dlouho mi vrtá hlavou tento rozdíl mezi wintec sedlem 2 000. Jakto že jedno má bočnici "plastovou" a druhé má bočnici ze stejného materiálu jako posedlí? Na stránkách výrobců wintec jsem žádné 2 typy materiálu nenašla... Posílám foto na ukázku - a omlouvám se půjčila jsem si je z inzerátu z bazose...
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ahoj, tohle sedlo prodávám já. A taky jsem koukala že toto je z jiného materiálu. Je to dovoz z anglie, já ho mám necelý rok. Přikládám foto kde má značku Wintec 2000.

Tak já mám winteca 2000 v hnědé barvě a bočnice mám "plastové". Semiš pouze na posedlí a opěrkách. Jinak co se týče ježdění, tak já jsem začátečník a právě jako začátečník ocením to, že mě ten semiš jakoby podrží, když začne kůň lumpačit. Je pohodlné a na údržbu nenáročné. Já jsem spokojena:).
iveth
napsal(a):
když už jsme u těch winteců, jak se v nich jezdí? jsou pohodlné?? přemýšlim o tom, že bych si ho pořídila:)
No, my máme doma Winteca Wide a Winteca 2000 a rozhodně si nemůžu stěžovat Pohodlná, poměrně lehká a téměř bezúdržbová sedla to jsou...a co se týče pohodlí pro koně, tak to taky vidím dost dobře. Wida mám na huculku od února a zmizely všechny "dárečky" v podobě bílých chlupů od předchozího křápu.

holkaodkoni
napsal(a):
Ahoj, už dlouho mi vrtá hlavou tento rozdíl mezi wintec sedlem 2 000. Jakto že jedno má bočnici "plastovou" a druhé má bočnici ze stejného materiálu jako posedlí? Na stránkách výrobců wintec jsem žádné 2 typy materiálu nenašla... Posílám foto na ukázku - a omlouvám se půjčila jsem si je z inzerátu z bazose...
Já jsem s Wintecem moc spokojená, prodávám ho jen z důvodu že koníkovi je malé a museli jsme jít do W. Wide . Je to takový drobeček.
napsal(a):
Já jsem s Wintecem moc spokojená, prodávám ho jen z důvodu že koníkovi je malé a museli jsme jít do W. Wide . Je to takový drobeček.
Jé Vendy, ty taky? Já jsem nedávno taky byla donucena z důvodu velkých rozměrů Arni toho normálního Winteca prodat a kupovala jsem Wide