Dobrý den, chtěla jsem se poradit s mým problémem, jsem pokročilý začátečník,pořídila jsem si 10 tiletého kladrubáka z horších podmínek( přes půl roku se na něm nesedělo,) a mam problém se cvalem,prakticky ani nenacválám..klus v pohodě pak pobídnu a jako kdyby mě uplně ignoroval....Jak na to??děkuji za rady....
werča
napsal(a):
Dobrý den, chtěla jsem se poradit s mým problémem, jsem pokročilý začátečník,pořídila jsem si 10 tiletého kladrubáka z horších podmínek( přes půl roku se na něm nesedělo,) a mam problém se cvalem,prakticky ani nenacválám..klus v pohodě pak pobídnu a jako kdyby mě uplně ignoroval....Jak na to??děkuji za rady....
Asi bych to řešil v kruhovce nejprve ze země hlasovou pobídkou a lonžovacím bičem a pak také v kruhovce ze sedla hlasovou pobídkou a tušírkou. Holeň samozřejmě standardně ze sedla.
werča
napsal(a):
Souhlasím s uzavřeným prostorem, ale pokud nemáš zkušenosti s komunikací ze země, tak do kruhovky nechoď, řeš to v jízdárně. Ale těžko říct co je špatně, sežeň si někoho zkušeného, kdo se na vás podívá a dá ti konkrétní rady a zpětné vazby.... Radit takhle po netu je blbost, alespoň ve tvé situaci..... Práce ze země je úžasná věc, ale měl by ti to ukázat někdo kdo to opravdu umí - osobně jsem kruhovku zavrhla, protože ji moje kobča neměla ráda, ale v jízdárně je ochotná se mnou normálně spolupracovat. A to nejdůležitější je, že když to někdo nedělá správně, tak nadělá víc škody než užitku....!!! Schrnu to: Najdi si někoho zkušeného, kdo se na tebe a koníka podívá a bude se vám věnovat....