Zdravím,
narazila jsem na nový e-shop http://www.jezdeckepotrebyram.cz/ .
Velký výběr ze sedel s kostrou i bezkostrových ...
Jak se Vám líbí? Přemýšlím o koupi sedla odtud.
To by se pak lidé vlastnící tento e-shop mohli jít rovnou oběsit
http://www.eshop-rychle.cz/bezkostrovasedla/3-OBCHODNI-PODMINKY
ajikk
napsal(a):
Sama za sebe mohu říci že zájem mám veliký pokud se v tom nějak vyznáte!!!!
Více povím ráda po mailu :)
t.andrea@seznam.cz
jestli jsem to dobře pochopila tak to je váš shop beru podle majitele a vaší mejlové adresy, písnu to tak nějak v kostce, zaměřím se na ty nedostatky co má většina shopů, předně obchodní podmínky nejsou nadřazené zákonům čr a vy jako prodejce se jimi musíte řídit, bacha ČOIKA dává nemalé pokuty prakticky za menší nepřesnosti, třeba v odstavci na vracení zboží je napsáno "měsíc" místo 30 dnů, jedna kolegynka dostala flastra v řádů tisíců.
předně zákazník má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14-ti dní (v této lhůtě stačí doručit své odstoupení od smlouvy, doporučuji mejlem, či dop. dopisem, telefonicky)
-v zákoně není dáno kdy může fyzicky poslat zboží zpět, takže se může stát že vám dojde ve lhůtě 14-ti dní odstoupení a dáreček v podobě třeba vráceného sedla třeba za půl roku
- náklady na poslání zpět si hradí zákazník ale pozor dle nových supr směrnic EU kterými se musíme řídit i my v ČR musíte jako prodejce vrátit zákazníkovi zpět celou částku (platba za zboží+poštovné-i dobírka), zákazník si hradí pouze cestu zbožího zpět k prodejci, maximálně si můžete naúčtovat náklady spojené s naskladněním zboží, přefocením, atd.
-zboží může být vráceno zpět rozbalené či použité, vy jako prodejce můžete zákazníkovi vyčíslit případné procenta z částky za vrácené zboží, které bylo použito, napr. koupí sedlo za 5000,- použije, vrátí ve lhůtě, vy jako obchodník mu strhnete třeba 30% že je sedlo ušpiněné.
vše toto musíte mít hlavně ošetřené v obchodních podmínkách v souladu se zákony čr, žádná sranda
šáruš
napsal(a):
jestli jsem to dobře pochopila tak to je váš shop beru podle majitele a vaší mejlové adresy, písnu to tak nějak v kostce, zaměřím se na ty nedostatky co má většina shopů, předně obchodní podmínky nejsou nadřazené zákonům čr a vy jako prodejce se jimi musíte řídit, bacha ČOIKA dává nemalé pokuty prakticky za menší nepřesnosti, třeba v odstavci na vracení zboží je napsáno "měsíc" místo 30 dnů, jedna kolegynka dostala flastra v řádů tisíců.
předně zákazník má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14-ti dní (v této lhůtě stačí doručit své odstoupení od smlouvy, doporučuji mejlem, či dop. dopisem, telefonicky)
-v zákoně není dáno kdy může fyzicky poslat zboží zpět, takže se může stát že vám dojde ve lhůtě 14-ti dní odstoupení a dáreček v podobě třeba vráceného sedla třeba za půl roku
- náklady na poslání zpět si hradí zákazník ale pozor dle nových supr směrnic EU kterými se musíme řídit i my v ČR musíte jako prodejce vrátit zákazníkovi zpět celou částku (platba za zboží+poštovné-i dobírka), zákazník si hradí pouze cestu zbožího zpět k prodejci, maximálně si můžete naúčtovat náklady spojené s naskladněním zboží, přefocením, atd.
-zboží může být vráceno zpět rozbalené či použité, vy jako prodejce můžete zákazníkovi vyčíslit případné procenta z částky za vrácené zboží, které bylo použito, napr. koupí sedlo za 5000,- použije, vrátí ve lhůtě, vy jako obchodník mu strhnete třeba 30% že je sedlo ušpiněné.
vše toto musíte mít hlavně ošetřené v obchodních podmínkách v souladu se zákony čr, žádná sranda
Reagovala jste asi spíše na ten druhý já tam mám do 30 dnů ale asi tam zas budou jiné chyby...