Ahoj koňařky :)
Mám v plánu si pořídit koníka a zajímají mě Vaše zkušenosti s vlastnictvím, kdy jste koně koupily,jak financovaly atd. A taky otázka jak měl vypadat Váš ideální kůň a jak vypadá ten, kterého máte. Jezdím už nějaký pátek, mám licenci, studuji VŠ a mám stálou dobře placenou brigádu. Chci pohodového koníka na rekreaci, občas hobby závody apod.
Koně jsem si koupila před 3 týdny (je mi 23), byl to takový narychlo nápad, ale nelituji toho. Ten pocit když je ten kůň MůJ je úplně jiný než když jsem jezdila ostatní cizí koně. Chodím do práce takže si na koně vydělávám sama. A ideální kůň pro mě byl A 1/1 tmavý hnědák valach - vše sedí jen je to kobyla
Koně jsem si koupila ve 23 letech, poté co jsem si sama našetřila z platu. Do té doby to byl jen sen a koupila jsem si jej i přes nevůli mých rodičů a další přízně, která ho bere jako zbytečně vyhozené peníze a starost navíc. Je fakt, že jsem si koupila absolutně něco jiného než jsem chtěla. Můj sen byl typ hafling, ČMB, prostě něco menšího, zavalitějšího, lenivějšího a s odznaky. Místo toho mám 177 KVH ČT, mohutný sice je, zato lenivý ani s odznaky ne :). Ale byla to láska na první pohled, tak jsem do toho šla :).
Napřed jsem ho měla ustájeného u sousedů na zahradě, potom co jsem založila rodinu, tak koník šel do komerčního ustájení.
Vlastního koně jsem si koupila před 11 lety a dodnes si u mě hoví. Kupovala jsem ho za prachy z prvních dvou výplat v práci.
Původní sen byl velký černý hřebec a skončila jsem s malou bílou kobylou a ješte ke všemu arabem, který v sobě musí mít prasečí geny, protože se válí v těch největších hnusech, co kde najde.
Ale nelituji. Párkrát byla krize, že jsem ji z fin.důvodů téměř prodávala, ale nějak jsem to nikdy nedokázala. Je prostě moje a mojí zůstane
Foto ze dne, kdy jsem ji poprvé viděla
alfi pav
napsal(a):
Vlastního koně jsem si koupila před 11 lety a dodnes si u mě hoví. Kupovala jsem ho za prachy z prvních dvou výplat v práci.