Dobrý den, mám problém s rozmnožováním dvou samic.Jedna byla připuštěna už dvakrát a mladé vždy roztahala po kotci.Před pár dny porodila podruhé, některá 3 mláďata uhynula hned, dvě jsem dala do hnízda ještě k jednomu žijícímu.Ještě včera se v hnízdě trochu vrtěla, ale nevím jestli všechny a dnes jsem vyhazovala celé hnízdo i s třema mrtvolkama.Ta druhá samice se nechce nechat připustit vůbec.Během roku byla u dvou samců a nic.Plánuji koupit dvě nové samice.Jsem začátečník, tak potřebuji radu.Děkuji
kachna
napsal(a):
Já bych vzhledem k těm děsným vedrům dala ještě jednu šanci a tu druhou buď zkusila dostat do formy (výběh, analýza krmné dávky /nepřekrmuju? nepodkrmuju?/) nebo zabila.
Souhlasím s kachnou.
V první vlně veder mi zkušené samice taky odchovali jen 1/4 hnizda.
Mladí byli po celem kotci a nedostali se kojení...
Tato vedra jsou extrémní. Ještě, že noci nejsou tropické.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý den, teď je špatné období na připouštění. Osobně mám zkušenost, že králice nejlépe zabřeznou po pár dnech chladna. Nepíšete jak staré králice jsou a jaké je to plemeno. Samici, která dvakrát roztahá mladé, osobně třetí šanci rozhodně nedávám. U té druhé napište, co to je za plemeno a jak je stará. Poznáte říji? Před připuštěním zkontrolujte pohlaví samice, pokud je zarudlé, je v říji. Samice v říji také má sama o samce zájem a po chvíli se mu nastavuje. Když si ale lehne a přitiskne se k zemi, v říji není a nemá cenu ji nutit. Vraťtte ji do kotce a za dva dny to zkuste znovu. Někdy pomůže hodit do jejího kotce pár bobků od samce. Počkala bych s připouštěním až pominou tyhle horka.