XIX. Celoštátna výstava zvierat NITRA 26. - 27.11.2016

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
31.10.2016 16:49
chovatell

XXX.XXX.110.27

Co to je vyšehrádská výstava ?
18-20.11. máme CV v Lysé nad Labem

lentak

31.10.2016 18:35
lentak

XXX.XXX.234.73

Pozrite si staty ktore patria do vysehradskej stvorky a budete vediet smajlík

31.10.2016 19:12
chovatell

XXX.XXX.110.27

lentak napsal(a):
Pozrite si staty ktore patria do vysehradskej stvorky a budete vediet smajlík

To bylo myšleno samozřejmě jinak
ČSCH se do této akce nijak nezapojuje, takže název je jen účelové lákadlo, což samozřejmě nebrání, aby někteří chovatelé, zejména z pohraničí třeba v Nitře vystavovali, to je každého věc

http://www.cschdz.eu/.

31.10.2016 19:51
Danko

XXX.XXX.107.126

chovatell napsal(a):
To bylo myšleno samozřejmě jinak
ČSCH se do této akce nijak nezapojuje, takže název je jen účelové lákadlo, což samozřejmě nebrání, aby někteří chovatelé, zejména z pohraničí třeba v Nitře vystavovali, to je každého věc

http://www.cschdz.eu/.

Samozrejme ze sa nezapojuje kedze je to na uzemi ineho statu. Ale kedze je tu vela chovatelov aj z Moravy co sa na akcii zucastnuje tak je dobre ak otom niekto informuje. To nehovorim otom ze na ifaune je 40% nastevnikov zo Slovenska.

31.10.2016 21:18
lojza

XXX.XXX.160.2

chovatell napsal(a):
To bylo myšleno samozřejmě jinak
ČSCH se do této akce nijak nezapojuje, takže název je jen účelové lákadlo, což samozřejmě nebrání, aby někteří chovatelé, zejména z pohraničí třeba v Nitře vystavovali, to je každého věc

http://www.cschdz.eu/.

A proč se ČSCH nezapojuje-odpovím si sám, protože by zjistil, že NITRA je kvalitnější výstava než celá p...á LYSÁ.Myslím tím samozřejmě organizační zajištění, kvalitu pavilonů-ne ten smrad v Lysé, neposuzuji kvalitu zvířat a proto jak píšete, každého věc kde vystavuje.Já osobně dám 27 zvířat.Jeden příklad- je katalog z LYSÉ již někde k vidění-odpovědˇ-N E N Í.Za mně jednoznačně Nitra

31.10.2016 22:19
chovatelpodluzi

XXX.XXX.51.47

chovatell napsal(a):
Co to je vyšehrádská výstava ?
18-20.11. máme CV v Lysé nad Labem

Každý si může výstavu nazvat jak chce. Má tato výstava účast ze zemí uváděných pod označním V4? Má? Tak ať se klidně tak jmenuje. Že někdo v Praze účelově posuzuje výstavní areály v ČR tak, aby CV opět skončila v Lysé,... ne díky. Ještě že má UOK králíků dost rozumu aby ty CVM byly aspon ob rok na Moravě. Flora letos byla proti Lysé milionová. A s Welsem co máme za humny už nejde srovnat vůbec. Škoda že ten letos nebude. Jinak já mám 18-20/11 klubovku, stejně jako každý druhý rok.

1.11.2016 00:26
vita61

XXX.XXX.203.145

chovatelpodluzi napsal(a):
Každý si může výstavu nazvat jak chce. Má tato výstava účast ze zemí uváděných pod označním V4? Má? Tak ať se klidně tak jmenuje. Že někdo v Praze účelově posuzuje výstavní areály v ČR tak, aby CV opět skončila v Lysé,... ne díky. Ještě že má UOK králíků dost rozumu aby ty CVM byly aspon ob rok na Moravě. Flora letos byla proti Lysé milionová. A s Welsem co máme za humny už nejde srovnat vůbec. Škoda že ten letos nebude. Jinak já mám 18-20/11 klubovku, stejně jako každý druhý rok.

Co je to za bordel jak může být klubova a CV v jeden termín ?

1.11.2016 04:46
lojza

XXX.XXX.160.2

vita61 napsal(a):
Co je to za bordel jak může být klubova a CV v jeden termín ?

Úplně normálně, jsme v ČR a každý si může vystavovat kde chce.Je více výstav ve stejný termín, takže nevím proč by nemohla být klubovka.Nebo zase budeme nařizovat-všichni dáte do Lysé nebo nic.

1.11.2016 07:32
chovatell

XXX.XXX.185.219

lojza napsal(a):
A proč se ČSCH nezapojuje-odpovím si sám, protože by zjistil, že NITRA je kvalitnější výstava než celá p...á LYSÁ.Myslím tím samozřejmě organizační zajištění, kvalitu pavilonů-ne ten smrad v Lysé, neposuzuji kvalitu zvířat a proto jak píšete, každého věc kde vystavuje.Já osobně dám 27 zvířat.Jeden příklad- je katalog z LYSÉ již někde k vidění-odpovědˇ-N E N Í.Za mně jednoznačně Nitra

Já raději zůstanu u Lysé, v Nitře bývají výstavy počtem zvířat velké přibližně jako krajské v česku a klecné 4eura...asi tak 110kč mi připadá moc, v Lysé je klecné 65 kč a v posledních letech bývá kolem 6000kusů zvířat. Lysou máme ve středu republiky, Nitra je fakt daleko, ale pro někoho z pohraničí to může být zajímavé.

1.11.2016 08:32
vita61

XXX.XXX.203.145

lojza napsal(a):
Úplně normálně, jsme v ČR a každý si může vystavovat kde chce.Je více výstav ve stejný termín, takže nevím proč by nemohla být klubovka.Nebo zase budeme nařizovat-všichni dáte do Lysé nebo nic.

No podle mě když CV tak to nej z i klubovek kdxbych byl začátečník tak bych si myslel že když je to celostátní že tam najdu jen TOP z naší republiky.

1.11.2016 08:40
rafan

XXX.XXX.43.20

chovatell napsal(a):
Já raději zůstanu u Lysé, v Nitře bývají výstavy počtem zvířat velké přibližně jako krajské v česku a klecné 4eura...asi tak 110kč mi připadá moc, v Lysé je klecné 65 kč a v posledních letech bývá kolem 6000kusů zvířat. Lysou máme ve středu republiky, Nitra je fakt daleko, ale pro někoho z pohraničí to může být zajímavé.

Lysá je ve středu republiky?!

1.11.2016 09:31
marvan

XXX.XXX.229.169

vita61 napsal(a):
Co je to za bordel jak může být klubova a CV v jeden termín ?

Termín celestátních výstavy by měl být hájený a nesmí se konat v tento termín jiná výstava, ale jak se toto pravidlo dodržuje je zde vidět. To ale není chyba vedení svazu, ale nás členů, když se nedokáže dodržet hájený termín, který je znám dopředu.

1.11.2016 09:33
marvan

XXX.XXX.229.169

rafan napsal(a):
Lysá je ve středu republiky?!

Lysá snad není téměř ve středu republiky ? Které vhodné výstaviště je snad více ve středu republiky ?

1.11.2016 09:38
chovatell

XXX.XXX.185.219

rafan napsal(a):
Lysá je ve středu republiky?!

Chtělo by to tak o 30 km dál na východ, ale to už snad nehraje roli
koukněte na mapu.

1.11.2016 09:50
chovatell

XXX.XXX.185.219

vita61 napsal(a):
No podle mě když CV tak to nej z i klubovek kdxbych byl začátečník tak bych si myslel že když je to celostátní že tam najdu jen TOP z naší republiky.

Někteří chovatelé z klubů na CV vystavují, někteří ne, to je každého věc myslím
pro mne stojí nejvýš CV
spousta špičkových chovatelů v klubech není.

1.11.2016 13:34
bronda

XXX.XXX.98.84

chovatell napsal(a):
Chtělo by to tak o 30 km dál na východ, ale to už snad nehraje roli
koukněte na mapu.

Lysá nad Labem je podle mne asi tak ve středu republiky, jako třeba Olomouc nebo Brno. Koukněte na mapu. To byste musel jít na jihovýchod podstatně dál než o 30 km. Jako střed bych bral oblast od Jihlavy směrem na Pardubice. Nezlobte se na mne, ale Lysá je pro východní Moravu dost daleko a pokud jste i mimo svozové trasy a musíte si zajistit odvoz i dovoz sám, pak je to i finančně náročnější. Ještě, když se zadaří a dá se několik chovatelů dohromady, pak jeden doveze, druhý odveze jako letos. Ale i tak je to třeba od nás z Valašska přes 300 km jedna cesta. Nedivím se, že řada chovatelů na Lysé nevystavuje.
Střídat Lysou s Brnem či Olomoucí by bylo, dle mého názoru, mnohem spravedlivější než jen u mláďat.

1.11.2016 16:58
gucos

XXX.XXX.91.88

Dle mého názoru rozhodně Lysá není středem republiky. Střed republiky je někde kolem Jihlavy, Svitav. Ze sev. moravy to máme 360 km v jednom směru. Nechápu proč se tak významná výstava nemůže střídat Lysá - Olomouc, Brno, Ostrava. Jo mimochodem loni jsem v Lysé byl a taková hitparáda to tam zase není co se týče komfortu pro zvířata. Byl jsem tam ráno a bylo tam slušně řečeno na umření. A proto letos jedu rozhodně do Nitry aspoň budu moci porovnávat. Jo a ještě jedna věc posuzování králíků u nás a na slovensku je jako nebe a dudy. U nás posuzovatelé králíky trestají a dělají vše pro to aby se na chovatelství každý vy...l.

Chovatel Lada

1.11.2016 21:28
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

marvan napsal(a):
Termín celestátních výstavy by měl být hájený a nesmí se konat v tento termín jiná výstava, ale jak se toto pravidlo dodržuje je zde vidět. To ale není chyba vedení svazu, ale nás členů, když se nedokáže dodržet hájený termín, který je znám dopředu.

Plně souhlasím, Já si myslím že podmínky v Lyse n/L jsou ideální,
kde jsou takové podmínky,300 metrů od ČD dobré spojení, nová
hala cca 3 roky, z Olomouce jsem sklamaný, do Přerova jezdím rád,
ale žasnu že v termínu Přerova se dělají výstavy Břeclav a letos Brno...
Chovatel Lada.

1.11.2016 22:08
chovatelpodluzi

XXX.XXX.51.47

Chovatel Lada napsal(a):
Plně souhlasím, Já si myslím že podmínky v Lyse n/L jsou ideální,
kde jsou takové podmínky,300 metrů od ČD dobré spojení, nová
hala cca 3 roky, z Olomouce jsem sklamaný, do Přerova jezdím rád,
ale žasnu že v termínu Přerova se dělají výstavy Břeclav a letos Brno...
Chovatel Lada.

Laďo, podívejte se laskavě do Chovatele. Brno a potažmo krajská JM byla a je první víkend v prosinci. Přerov si háže termín jak je mu libo. Letos první inzeráty měly na termín v listopadu a teď jsou u výstavy v Přerově velké žluté POZOR ZMĚNA TERMÍNU. Že je pro Přerov prim nekolidovat s Nitrou je fakt, a Břeclav logicky jakožto krajská výstava jiného kraje nebral jako konkurenci. Nic nebrání tomu aby současně probíhaly dvě krajské výstavy. Lysá má do ideálu asi tak blízko jako já do Lysé

Chovatel Lada

1.11.2016 22:25
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

chovatelpodluzi napsal(a):
Laďo, podívejte se laskavě do Chovatele. Brno a potažmo krajská JM byla a je první víkend v prosinci. Přerov si háže termín jak je mu libo. Letos první inzeráty měly na termín v listopadu a teď jsou u výstavy v Přerově velké žluté POZOR ZMĚNA TERMÍNU. Že je pro Přerov prim nekolidovat s Nitrou je fakt, a Břeclav logicky jakožto krajská výstava jiného kraje nebral jako konkurenci. Nic nebrání tomu aby současně probíhaly dvě krajské výstavy. Lysá má do ideálu asi tak blízko jako já do Lysé

Já si myslím že posunutí Přerova na prosinec vzešel z požadavků
samotných chovatelů, ve věci blízkého termínu po Národní výstavě
v Lysý n/ Labem. Podívejte se kolikátý ročník už je Přerov.
Je to škoda, taky bych se rád podíval do Břeclavi a Brna a nejsem
sám...Zatím nic lepšího než Lysá není cca 20 let...

1.11.2016 22:34
chovatelpodluzi

XXX.XXX.51.47

vita61 napsal(a):
No podle mě když CV tak to nej z i klubovek kdxbych byl začátečník tak bych si myslel že když je to celostátní že tam najdu jen TOP z naší republiky.

Odpovězte si sám. Co je pro vás jako specialistu na dané plemeno víc. Výstava se statusem CV, kde je ve vašem plemeni 20ks, nebo klubová výstava, kde máte téměř 100ks konkurenci? A to platí vlastně u všech, nebo vidíte na CV skoro 500 stříbřitých malých nebo Vss? Ne. Ale na klubovce takový počet mají. I mne potěší úspěch z CV, ale Klubovka je prostě v daném plemeni TOP. Víc není. CV mne těší spíš pro laický ohlas v rodině.

2.11.2016 09:34
vita61

XXX.XXX.203.145

chovatelpodluzi napsal(a):
Odpovězte si sám. Co je pro vás jako specialistu na dané plemeno víc. Výstava se statusem CV, kde je ve vašem plemeni 20ks, nebo klubová výstava, kde máte téměř 100ks konkurenci? A to platí vlastně u všech, nebo vidíte na CV skoro 500 stříbřitých malých nebo Vss? Ne. Ale na klubovce takový počet mají. I mne potěší úspěch z CV, ale Klubovka je prostě v daném plemeni TOP. Víc není. CV mne těší spíš pro laický ohlas v rodině.

Určitě uspěch v klubu a od toho uspěchu CV.
Určítě bych nejel na CV kdyby nebyl uspěch u klubovce vystavovat králíky do 93b na CV na to nemám žaludek ty tak na malou okresní.

Chovatel Lada

2.11.2016 10:28
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

Zde je odkaz na výstaviště v LYSÝ NAD LABEM - www.vll.cz
Chovatel Lada.

2.11.2016 11:34
bronda

XXX.XXX.98.84

vita61 napsal(a):
Určitě uspěch v klubu a od toho uspěchu CV.
Určítě bych nejel na CV kdyby nebyl uspěch u klubovce vystavovat králíky do 93b na CV na to nemám žaludek ty tak na malou okresní.

Podle mne posouvají speciálky samotné chovatele daného plemene po odborné stránce dále. Celostátní výstavy pak mají hlavně význam masově propagační a posouvají dále povědomí o plemenech a pomáhají rozšířit počet případných zájemců o chov. Takže pro chovatele plemene jsou speciálky důležitější, ale CV jsou nezbytné, pokud se chovatelé plemene nechtějí stát uzavřenou skupinou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2016 13:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

gucos napsal(a):
Dle mého názoru rozhodně Lysá není středem republiky. Střed republiky je někde kolem Jihlavy, Svitav. Ze sev. moravy to máme 360 km v jednom směru. Nechápu proč se tak významná výstava nemůže střídat Lysá - Olomouc, Brno, Ostrava. Jo mimochodem loni jsem v Lysé byl a taková hitparáda to tam zase není co se týče komfortu pro zvířata. Byl jsem tam ráno a bylo tam slušně řečeno na umření. A proto letos jedu rozhodně do Nitry aspoň budu moci porovnávat. Jo a ještě jedna věc posuzování králíků u nás a na slovensku je jako nebe a dudy. U nás posuzovatelé králíky trestají a dělají vše pro to aby se na chovatelství každý vy...l.

Proč posuzovatelé králíky trestají?Jestli tím myslíte, že posuzují přísně, tak, podle mě, je to ku prospěchu chovu pro toho komu jde o kvalitu zvířat a nejen o nadhodnocení bodů.Pokud posují všechny králíky stejným metrem a ne ze známosti tak mně přísnčjší hodnocení nevadí.
Pak vím, že výborný králík je výborný a ne, že si koupím králíka 97b.v Německu a u nás má sotva 94b.

2.11.2016 17:55
gucos

XXX.XXX.96.115

U nás těžko najdete na výstavě králíka oceněného s čestnou cenou 96 - 97 bodů. U nás berou čestné ceny králíci 95 - 95,5 bodů. Já neříkám že má někdo dávat body za nic, ale aby opravdu dobré kusy bodovali lépe. Pak když máte rodokmen českého chovatele tak tam jsou při nejlepším samé 95. Kdežto u králíků z ciziny je bodování podstatně vyšší. Jinak si snad každý při koupi vybírá králíka primarne podle vlastniho usudku a podle toho jak se mu líbí a ne podle toho kolik dostal bodů.

Chovatel Lada

2.11.2016 18:01
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

lojza napsal(a):
A proč se ČSCH nezapojuje-odpovím si sám, protože by zjistil, že NITRA je kvalitnější výstava než celá p...á LYSÁ.Myslím tím samozřejmě organizační zajištění, kvalitu pavilonů-ne ten smrad v Lysé, neposuzuji kvalitu zvířat a proto jak píšete, každého věc kde vystavuje.Já osobně dám 27 zvířat.Jeden příklad- je katalog z LYSÉ již někde k vidění-odpovědˇ-N E N Í.Za mně jednoznačně Nitra

Lojzo co tady jančíš, katalog z Lysé nad Labem máš stránkách svazu ČSCH...
máš tam i katalog z Olomouce, ty Lojzo...

2.11.2016 18:10
lojza

XXX.XXX.160.2

Chovatel Lada napsal(a):
Lojzo co tady jančíš, katalog z Lysé nad Labem máš stránkách svazu ČSCH...
máš tam i katalog z Olomouce, ty Lojzo...

Asi nevíš jaký je rok, takže letošní Lysou opravdu nevidím.Ty seš jasnovidec, ty ten katalog vidíš

Chovatel Lada

2.11.2016 18:16
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

lojza napsal(a):
Asi nevíš jaký je rok, takže letošní Lysou opravdu nevidím.Ty seš jasnovidec, ty ten katalog vidíš

Já si ho koupím přímo v Lysý nad Labem s hodnocením...
Kolik bude v Nitře zvířat...?

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.11.2016 19:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

gucos napsal(a):
U nás těžko najdete na výstavě králíka oceněného s čestnou cenou 96 - 97 bodů. U nás berou čestné ceny králíci 95 - 95,5 bodů. Já neříkám že má někdo dávat body za nic, ale aby opravdu dobré kusy bodovali lépe. Pak když máte rodokmen českého chovatele tak tam jsou při nejlepším samé 95. Kdežto u králíků z ciziny je bodování podstatně vyšší. Jinak si snad každý při koupi vybírá králíka primarne podle vlastniho usudku a podle toho jak se mu líbí a ne podle toho kolik dostal bodů.

Asi těch opravdu kvalitních zvířat zas tolik není.Ono také není jednoduché vystavit králíka v nejlepší výstavní kondici.Když budu psát za plemena co chovám Al a Ha, tak Havany aby byly opravdu pěkné musí být dospělé, jelikož až v dopělosti mají konečnou barvu.Aby byli králíci dolínaní, jinak nemají ucelenou barvu, takže pro naše plemena je optimální doba na výstavy až nyní.Takže třeba samice Al která v září a říjnu dostala 2x 95b., dostala teď o víkendu 96,5b.
Samozřejmě že si vybírám králíka podle toho, jak se mně líbí, ale na některých výstavách, pokud chcete koupit, se prostě musíte postavit do fronty, vybrat si podle katalogu několik zvířat a doufat, že až na vás dojde řada nebudou prodaní.
Když si vybíráte podle vlasního úsudku a ne podle bodů, tak pak je jedno co mají v rodokmenu.

Chovatel Lada

2.11.2016 22:04
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

Nitra 2016 - králíků cca - 976 ks. holubů - 686 ks, drůbeže - 554 ks
Lysá 2015 - králíků cca - 2818 ks, holubů - 1746 ks, drůbeže - 1455 ks
Bez komentáře...

3.11.2016 17:49
lojza

XXX.XXX.160.2

Chovatel Lada napsal(a):
Nitra 2016 - králíků cca - 976 ks. holubů - 686 ks, drůbeže - 554 ks
Lysá 2015 - králíků cca - 2818 ks, holubů - 1746 ks, drůbeže - 1455 ks
Bez komentáře...

Nitra 2015-králíci1971, holub 1219, drůbež1147-celkem4337ks Lysá celkem 6019ks Když vezmu počet zvířat k počtu obyvate ČR cca10milionů, SR cca 5 milionů, tak máme nějak málo zvířat.Chybí nějakých cca2500ks, abychom SR dohnali.Bez komentáře...

Chovatel Lada

3.11.2016 18:00
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

lojza napsal(a):
Nitra 2015-králíci1971, holub 1219, drůbež1147-celkem4337ks Lysá celkem 6019ks Když vezmu počet zvířat k počtu obyvate ČR cca10milionů, SR cca 5 milionů, tak máme nějak málo zvířat.Chybí nějakých cca2500ks, abychom SR dohnali.Bez komentáře...

Zrovna jsem koukal na stránky Bohdalova Nitra - K - 1175 ks, D - 699 ks, H - 746 ks...

3.11.2016 18:16
lojza

XXX.XXX.160.2

Chovatel Lada napsal(a):
Zrovna jsem koukal na stránky Bohdalova Nitra - K - 1175 ks, D - 699 ks, H - 746 ks...

Uzávěrka je 11.11.2016.

Promberger

16.11.2016 19:14
Promberger

XXX.XXX.226.179

Králíci 2264 + 300 INTERKANIN, holubi 2264, drůbež 1384 ks.

18.11.2016 15:36
dany74

XXX.XXX.221.250

Pokud byste hledali střed naší země, musíte zavítat do obce Číhošť v okrese Havlíčkův Brod na Vysočině. Přesné souřadnice středu České republiky jsou 49°44’37,5“ severní šířky a 15°20’19,1“ východní délky. Zeměměřiči tento střed „nalezli“ v roce 2004 jako těžiště plochy republiky ohraokud byste hledali střed naší země, musíte zavítat do obce Číhošť v okrese Havlíčkův Brod na Vysočině. Přesné souřadnice středu České republiky jsou 49°44’37,5“ severní šířky a 15°20’19,1“ východní délky. Zeměměřiči tento střed „nalezli“ v roce 2004 jako těžiště plochy republiky ohraničené státní hranicí. Pokud nevlastníte žádné GPS zařízení, nezoufejte. Na místě geografického středu ČR je postaven památník a naleznete jej přibližně 400 metrů severovýchodně od kostela Nanebevzetí Panny Marie. Jedná se o stejný kostel, ve kterém se 11. a 25. prosince 1949 při bohoslužbě rozkymácel kříž na hlavním oltáři a tento úkaz vešel do dějin jako „Číhošťský zázrak“.

18.11.2016 18:19
pekol

XXX.XXX.172.162

lojza napsal(a):
Nitra 2015-králíci1971, holub 1219, drůbež1147-celkem4337ks Lysá celkem 6019ks Když vezmu počet zvířat k počtu obyvate ČR cca10milionů, SR cca 5 milionů, tak máme nějak málo zvířat.Chybí nějakých cca2500ks, abychom SR dohnali.Bez komentáře...

...máme nějak málo zvířat... a chovateľov holubov a tiež hydiny. Králiky sú na tom určite lepšie, je to aj hospodárske zvieratko prinášajúce nemalý úžitok (podľa plemena). Aj u nás doma každému chutí králičie mäso ďaleko viac ako kupovaná hydina.
A výstavníctvo - perspektíva aj na medzinárodnej úrovni, sme s strede Európy a ku všetkým susedom máme pomerne blízko.

25.11.2016 16:01
lojza

XXX.XXX.160.2

Promberger napsal(a):
Králíci 2264 + 300 INTERKANIN, holubi 2264, drůbež 1384 ks.

Už se těším na zítra, ocenění zvířat již víme, takže hurá na pěknou výstavu

26.11.2016 12:48
mikimajky

XXX.XXX.144.252

Zdravím. Výstava pekná. Aj zvieratá, Ale organizácia katastrofálna.
TAkto zle zorganizované to hadam ešte ani raz nemali.
Parkovanie nevyriešené. Oznámenia žiadne. Informačné značky žiadne. Proste jeden hnus.
Pôvodne som chcel aj niečo kúpiť, ale keďže som nedokázal zaparkovať (parkoval som na sídlisku) tak nebudem nosiť km prenosku cez sídlisko.
Vjazdy pre autá kade vždy jazdím do areálu boli uzavreté (žiadna informácia kade sa dá dostať). Som domáci a nevedel som sa tam autom dostať. Preto som parkoval na sídlisku.
Je mi jasné že je tu mocenský boj s výstaviskom v Bratislave a toto v Nitre sa snažia umelo dostať na lopatky. Preto neverím že by organizácia robila takéto začiatočnícke chyby.
Pritom ale parkovisko v areáli bolo prázdne. Tak som nepochopil prečo boli vjazdy uzavreté.
Tak to zhrniem výstava pekná. Zvieratá super. Ale organizácia sklamala.
Nabudúce už tam nepôjdem a vyhľadám a navštívim priamo chovateľov.

26.11.2016 17:24
chovatelpodluzi

XXX.XXX.51.47

Výstava v Nitře se mi moc líbila a jako vždy přidám z návštěvy menší fotoreport http://hellingerovi.rajce.idnes.cz/2016_V4_Interkanin_CV%2C_Nitra%2C_SK/.

27.11.2016 10:36
bronda

XXX.XXX.98.84

Hezké fotky!. Co mne zaujalo, byl systém lepení samolepek s čísly králíkům do uší - to jsem ještě nikde neviděl. Zajímavý je ten Sallander. Netušil jsem, že mu zůstávají zbytky madagaskarové barvy na stehnech. A také ten Šípošův Chrabranský. Pokoušel jsem se o něj v malém plemenu, ale sytost žluté barvy byla strašně slabá, takže jsem toho nechal.

Chovatel Lada

27.11.2016 20:37
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

VÝSTAVIŠTĚ - AGROKOMPLEX NITRA

http:www.//agrokomplex.sk/vistavisko/navigacia-na-vystavisko/.

Chovatel Lada

27.11.2016 20:40
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

Chovatel Lada napsal(a):
VÝSTAVIŠTĚ - AGROKOMPLEX NITRA

http:www.//agrokomplex.sk/vistavisko/navigacia-na-vystavisko/.

Http://www.agrokomplex.sk/vistavisko/navigacia-na-vistavisko/.

27.11.2016 21:03
chovatelpodluzi

XXX.XXX.51.47

Lepení či přepisování - zaslepování PU dělají v Rakousku. Zde to bylo v sekci Interkanin, kde šli posuzovatelé tuším ABCD systém a neměli tak tucha zda zrovna ten či onen kus je z jejich země či ne. Samozřejmě našel se jeden, který si lepku sundával zapsal čísla a vrátil...

roman66

27.11.2016 21:11
roman66

XXX.XXX.242.13

Odkaz pre mikimajky. Asi ťažko ste z Nitry, skôr provokater. Parkovisko bolo niekoľko metrov od vstupu na výstavisko. Nikto nechce postaviť na lopatky tuto vystavu. Prečital som si viac ohlasov na tuto výstavu, bol som osobne na nej, ale nikto nemal takýto nazor, ako ste prezentovali Vy. Dúfam, že takýto negatívny navštevník sa už viac na takejto peknej vystave neobjaví. A čo sa týka parkovania v arealy, to malo na starosti výstavníctvo a nie organizátor vystavy. s pozdravom roman.

Chovatel Lada

27.11.2016 21:11
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

Je to ještě chovatelství, když se musí dělat taková opatření / zaslepování atd. /.

27.11.2016 21:39
mikimajky

XXX.XXX.144.252

roman66 napsal(a):
Odkaz pre mikimajky. Asi ťažko ste z Nitry, skôr provokater. Parkovisko bolo niekoľko metrov od vstupu na výstavisko. Nikto nechce postaviť na lopatky tuto vystavu. Prečital som si viac ohlasov na tuto výstavu, bol som osobne na nej, ale nikto nemal takýto nazor, ako ste prezentovali Vy. Dúfam, že takýto negatívny navštevník sa už viac na takejto peknej vystave neobjaví. A čo sa týka parkovania v arealy, to malo na starosti výstavníctvo a nie organizátor vystavy. s pozdravom roman.

Ty ma poznáš? Keď vieš skade som?
Ano som z NR a viem veľmi dobre porovnať organizáciu podujatí.
Parkovisko pred hlavným vchodom asi ani nepotrebuje komentár.
A predstav si bolo plné a teda zavreté. Bol si tam ? Zrejme nie. Nekritizoval som výstavu ako takú, ale organizáciu.
Ano určite už na takéto podujatie nepôjdem. A aj ľudia z môjho okolia a čo tam boli so mnou mali rovnaký názor.
To že v pavilóne F bol otvorený iba jedn vchod -východ ti zrejme neprekáža. Tlačenica tam bola riadna keďže naraz sa tam chodilo aj von-dnu a aj s prepravkami, krabicami...
FAk bravúrne zvládnuté.V pavilone A uzamknuté schodiská od morčiat. Tiež fungovali iba dve aj keď sú tam 4.
Na agrokomplex chodím nejaký ten rok a viem porovnať. Mocenský boj tam je a spýtaj sa ľudí ktorí tam chodia čo ti povedia. Nie takí čo tam boli prvý raz.
Takže milý roman nalej si čistého vína a uznaj že to šlo daleko lepšie.
Provokatér si tu asi ty.
čo z toho čo som napísal nebola pravda?

roman66

28.11.2016 17:18
roman66

XXX.XXX.242.13

Neviem kedy sme si potykali, ale to mi nevadí.
Parkovisko pred AX vedľa hl.vchodu bolo otvorené.
V pavilóne F boli otvorene len jedny dvere z dôvodu zabezpečenia králikov proti krádeži, kontrolovať všetky východy by bolo veľmi náročné. funguje to aj v zahraničí a tam je asi viac návštevníkov ako bolo v NR.
Pavilón A: nemyslím si, že by bolo potrebné aby boli všetky 4 schodištia otvorené, ale k tomu sa nemôžem vyjadriť, pretože som tam bol veľmi krátko.
Neviem kto z Vášho okolia ma taký istý názor ako Vy, Ja som sa s takým nestretol.
Komunikoval som s veľmi veľa ľuďmi a aj som si prečítal ohlasy na viacerých fórach a všetky boli pozitívne. Inak takúto výstavu na tejto úrovni pomáham organizovať okrem jedného roku bez prerušenia od roku 1999.Som pravidelným účastníkom aj na zahraničných vystavach / Francúzsko, Nemecko Rakúsko, Holandsko, Česko/a som presvedčený, že sa smelo môžeme porovnávať s týmito výstavami, alebo ich prevyšujeme. Ale to je uhol pohľadu. ja ho mám takýto. Takže Vám prajem, aby ste navštívili lepšie výstavy, ale kde, to teda neviem.
s pozdravom.

28.11.2016 17:27
mikimajky

XXX.XXX.144.252

Presne som si myslel že v tom máš prsty. Preto si to chvál ako chceš.
Jednoducho nezvládnuté.
Nemusím nikomu nič dokazovať aj keď mám z palubnej kamery záznam že to parkovisko bolo zavreté. Ale to niekto nepochopí.Evidentne.
Edit:
TAk už nemám ten záznam. Už sa mi to prepísalo novým v kamerke.

28.11.2016 17:40
mikimajky

XXX.XXX.144.252

Kľudne si vychvaľuj čo len chceš. Mňa nezaujma že niekto niečo ukradne. Dva vchody sa musia dať zvládnuť.
Aj ku katalogu som sa dostal až pri odchode.
K tým schodiskám stačilo dať pásku ako na to parkovisko aby ľudia (namä starí) nechodili zbytočne hore, dolu.
parkovisko pred hlavným vchodom mohla vymyslieť len chorá hlava. Tam sa nikdy neparkovalo a teraz až pri pokladniach. To tiež svedčí o inteligencii toho čo to zorganizoval. Aby ľudia kľučkovali pri príchode medzi zaparkovanýni autami je na úrovni možno tak niekde v Avganistane. To by som vôbec neporovnával s civilizovanou krajinou. Nechodím do zahraničia, ale neverím že to niekde takto sprosto funguje.
Nemôžem teda porovnať úroveň so zahraničím. Nechce sa mi veriť že by táto výstava predčila, keď som u ž dopredu označený za zlodeja a teda opatrenia s jedným vchodom sa mi vôbec nepáčia.

Ale viem porovnať výstavy na Agrokomplexe za posledných cca 40 rokov. a o tom píšem.
Kto chce pochopí. Kto chce hľadá spôsoby a kto nie hľadá dôvody.
To je všetko. Škoda reagovať.

Matúš02

29.11.2016 17:33
Matúš02

XXX.XXX.82.177

Https://docs.google.com/forms/d/1N93boE8o1u3pM20bR6GVexWvSGSk7QAeKId4R3kAtRw/edit?usp=sharing
Nájdite si chvíľku a zanechajte svoje postrehy, pozorovania a názory na výstavu v krátkej anonymnej ankete. Dúfame že výsledky z nej pomôžu k ešte lepšiemu zvládnutiu budúcoročnej jubilejnej výstavy.

29.11.2016 18:43
ewik84

XXX.XXX.154.74

Dobrý den, netušíte někdo, kolik tak může stát francouzský beran - nějaký dobře hodnocený, na výstavě v Bavorsku? Dali jsme dědovi poukaz na výlet na tuto výstavu a potřebovala bych zhruba vědět, jaké mu připravit kapesné :-D Děkuji za reakce.

Pepa...

29.11.2016 18:46
Pepa...

XXX.XXX.150.8

ewik84 napsal(a):
Dobrý den, netušíte někdo, kolik tak může stát francouzský beran - nějaký dobře hodnocený, na výstavě v Bavorsku? Dali jsme dědovi poukaz na výlet na tuto výstavu a potřebovala bych zhruba vědět, jaké mu připravit kapesné :-D Děkuji za reakce.

60-100 e.

29.11.2016 20:43
rabbit

XXX.XXX.11.20

Výstava se nám líbila. Je pravda že parkování bylo trošku složitější než minulý rok, takže jsme se nedostali do areálu a parkoviště u vchodu bylo plné. Přesto se dalo zaparkovat v blízkosti výstaviště.Katalog jsme koupili u prázdné pokladny bez problémů. Jeli jsme si to užít a to se povedlo.Všude se dají najít chyby, možná jsem exot, ale víc než po okolí jsem čučel co je vystavované tzn. do klecí.Pravda, lidí někdy až nesmyslně smykajících se zamčenýma dveřma bylo dost. U vchodu jsem žádný nával nezaznamenal. Co se týká krádeží, tak kdybych vystavoval bylo by mi úplně jedno jak bude zajištěna bezpečnost, hlavně že se nic neztratí. Zákulisní politiku nemá smysl řešit, na podobné akce jezdíme za jiným účelem než dělat seznam co je špatně.
Když to klapne i příští rok pojedeme znovu.

29.11.2016 21:19
mikimajky

XXX.XXX.144.252

JA som tam tiež nešiel s tým že budem pindať.
Ale jednoducho mi nedalo.
Tiež som sa tešil a žial toto mi ale hodne skazilo náladu. Dalo sa to oveľa lepšie. Oveľa.
NA to že to bola medzinárodná výstava by som organizáciu nazval hanbou.
Preto zrejme tieto výstavy v NR už nebudem navštevovať a radšej mojím vstupným podporím niekoho kto sa bude snažiť aj objektívnu kritiku prijať.
Teda zrejme výstavy v ČR skúsim.
Nemá zmysel už riešiť čo bolo a ako bolo.
Zvieratá som si pozrel a som rád. Avšak mal som v pláne aj kúpu nejakého chovného páru a to som nekúpil.
Prenosky som mal v aute.

Chovatel Lada

29.11.2016 22:05
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

mikimajky napsal(a):
JA som tam tiež nešiel s tým že budem pindať.
Ale jednoducho mi nedalo.
Tiež som sa tešil a žial toto mi ale hodne skazilo náladu. Dalo sa to oveľa lepšie. Oveľa.
NA to že to bola medzinárodná výstava by som organizáciu nazval hanbou.
Preto zrejme tieto výstavy v NR už nebudem navštevovať a radšej mojím vstupným podporím niekoho kto sa bude snažiť aj objektívnu kritiku prijať.
Teda zrejme výstavy v ČR skúsim.
Nemá zmysel už riešiť čo bolo a ako bolo.
Zvieratá som si pozrel a som rád. Avšak mal som v pláne aj kúpu nejakého chovného páru a to som nekúpil.
Prenosky som mal v aute.

Tak jak čtu váš příspěvek, tak vy jste zvířata nechtěl koupit, že... ale jak
koukám na fotky z Nitry tak bylo o zvířata perfektně postaráno, jen když jsem
koukal na drůbež, to je velký rozdíl proti Lysý...

30.11.2016 10:37
malikonia

XXX.XXX.228.165

Byla jsem letos vystavovat v Nitře se známými, kteří jezdí vystavovat po celé evropě a i oni říkali, že toto byla jedna z nejpěknějších výstav, které se zúčastnili. Celý den jsem se v Fku pohybovala a nepostřehla jsem problém u vchodu nebo u katalogů. Taktéž musím moc pochválit ochotné garanty, kteří se fakt starali, jak o zvířata, tak o vystavovatele i kupující. Garant u mě stál ihned jak jsme dojeli při zaklecování i když jsem zvířata brala domů a kontroloval podle katalogu, která zvířata beru, poradil, kde se platí poplatky, kde vydává katalog... U nás většinou nikoho nezajímáte. Všude bylo uklizeno, listí u drůbeže nemělo chybu. Byli sme tam v pátek a v neděli celý den a určitě nám nevadilo, že parkujem na vedlejším parkovišti. Pokud tak pěkná výstava člověka opravdu zajímá, a nejde pouze koupit chovný pár, tak než ji celou projde, zabere to celý den a po ukončení výstavy nebyl problém si zajet s autem dovnitř. Za mě výstvě a příští rok dojedem zase.

nymfa

6.12.2016 08:30
nymfa

XXX.XXX.79.198

Tiež som vystavoval v Nitre, som spokojný a prídeme aj nabudúce.Sme od Košíc.

Pacovsky

7.12.2016 00:17
Pacovsky

XXX.XXX.158.30

Nema nekdo katalog s vysledky ?Nemohu ho najit, jedna se mi o BO div.Dekuji.

Pacovsky

7.12.2016 10:38
Pacovsky

XXX.XXX.158.30

Dekuji.Interkanin mel take katalog nebo byl spolecny?Dekuji za odpoved.

7.12.2016 11:05
malikonia

XXX.XXX.177.178

Na interkaninu měl belgoše jenom Marko, kolekci 2+2 div.zb., S1-6 S 8001- 96,0, S1-6 S 8004- 95,5, S3-6 S 8024 - 0 ( špatný skus ), S3-6 S8019 - 95,5
a samice, co mám od Vás dostala 94,0.

7.12.2016 12:34
Maros96

XXX.XXX.23.52

Je niekde aj celý katalóg z Nitry?

Pavelqwert

7.12.2016 12:51
Pavelqwert

XXX.XXX.184.180

Prosim Vas, nemam katalog. Kdo tam mel zakrsle cincilove a popripade kontak na nej dekuju :).

Pavelqwert

7.12.2016 14:49
Pavelqwert

XXX.XXX.184.180

Bohuzel ale tam nejsou jmena a adresy :(.

7.12.2016 15:12
kamarad

XXX.XXX.159.51

Kliknul jste na odkaz Kompletní katalog?

Pacovsky

7.12.2016 16:10
Pacovsky

XXX.XXX.236.150

Tak to jsou ty same BO co mal Marko nedavno v Ziline a tam dostal 97,5 za toho kralika s vylukou a ostatni meli 96 a vice.Zajimave☺.To jste dostala ohodnoceni odpovidajici.Mam tady jeste neco k odberu a nadejne mlade.Hezky den a dekuji za info.

Přidejte reakci

Přidat smajlík