Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
13.2.2017 18:14
ronx

XXX.XXX.0.67

Potreboval by som poradiť ohľadom samca VSS s PP má 2 roky, minulý rok som po ňom odchoval 3 vrhy, minulý mesiac som pripustil samicu na 3 skoky, všetko prebehlo v poriadku, tak som po týždni skúsil opäť 3 skoky žiadny protest zo strany samice, tak to som to skúšal ďalší týždeň zas žiadny protest, medzi tým som pripustil ďalšie 2 a tie tiež nič po mesiaci sa ani prvá samica neokotila, a teraz neviem čo robiť stratil samec z ničoho nič plodnosť? asi by som čím skôr začať hladať nového?

Chovatel Lada

13.2.2017 18:27
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

V chovu je lepší držet dva samce pro případ selhání jednoho, v zimě
chce samce kvalitně krmit má dost spotřebu na teplo a udržení kondice...

13.2.2017 19:00
chovatel  30

XXX.XXX.96.58

ronx napsal(a):
Potreboval by som poradiť ohľadom samca VSS s PP má 2 roky, minulý rok som po ňom odchoval 3 vrhy, minulý mesiac som pripustil samicu na 3 skoky, všetko prebehlo v poriadku, tak som po týždni skúsil opäť 3 skoky žiadny protest zo strany samice, tak to som to skúšal ďalší týždeň zas žiadny protest, medzi tým som pripustil ďalšie 2 a tie tiež nič po mesiaci sa ani prvá samica neokotila, a teraz neviem čo robiť stratil samec z ničoho nič plodnosť? asi by som čím skôr začať hladať nového?

V samcovi chyba není, stává se to dost často u samic, které tak falešně zabřezávají i 3 měsíce a potom zabřeznou úplně v pořádku a mají početné vrhy...problém je v samicích, nedostatek slunce, atd...nejlépe zabřezávají, když je úplněk...Zkuste samicím přidat vitamíny v podobě např. Rabitinu, nebo vysokou dávku krmení, nahý oves, ječmen a po cca 3-5 dnech opět snižte a za 2 dny znovu vysokou dávku a do dvou dní musí samice brát...U samic je problém i málo početné vrhy...

14.2.2017 08:42
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Samice jsou také VSS? Čím krmíte? Nejsou zatloustlé? Připouštíte v době říje samic nebo jak vás napadne? Samice sice má provokovanou ovulaci, ale % zabřeznutí je pak výrazně nižší (stejně jako počet mláďat ve vrhu).

15.2.2017 18:19
ronx

XXX.XXX.6.96

Ďakujem, tak ešte chvíľu počkám, pripúšťanie prebiehalo v podstate tak že som skúšal každý deň pridávať samicu až kým mu nepodržala, pripúšťané samice boli jedna Vss a dve kríženky, tlsté mi nepripadajú, inak kŕmim seno + ovos sem tam nejaká tá zelenina, cez zimu až kým som sa nerozhodol pripúšťať som pridával aj jačmeň.

15.2.2017 18:45
rabbit

XXX.XXX.164.211

Seno a oves to je docela dieta. Takže problém se zatloustnutím bych vyloučil, spíš naopak.

Chovatel Lada

15.2.2017 18:52
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

rabbit napsal(a):
Seno a oves to je docela dieta. Takže problém se zatloustnutím bych vyloučil, spíš naopak.

Potom má samec skákat, to se sotva udrží na nohou, chudák jeden...

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.2.2017 19:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zkuste samce a samice zvážit.VSS by měli mít alespoň 4,5kg, ale raději k 5kg.Kolik toho ovsa a ječmene dáváte?Králíci nebudou tlustí ale spíš naopak.Jak píše rabbit a Lada.Letos je studená a dlouhá zima a králíci potřebují podstatně více krmiva než když nemrzne.

16.2.2017 01:55
horal

XXX.XXX.202.176

V tuto dobu je to běžná věc, že samice se nechají obskočit, ale neuvolní vajíčka, Dokonce ani silná říje neni záruka zabřeznutí, docela velký vliv má i počasí. Samec má také vliv na zabřeznutí. Ve velké zimě se zatáhnou varlata do břišní dutiny a jejich přehřátí může způsobit že spermie nebudou moc pohyblivá a nedokážou vajíčko oplodnit. To ale neznamená že za měsíc až bude tepleji že samec bude pořád neplodný.

19.2.2017 14:13
ronx

XXX.XXX.77.215

Tak som ich zvážil a samice všetky majú tých normálnych 4,6 - 5 kg, ale čo ma zarazilo je že samec ohromne schudol má len niečo cez 4 kg sice bol vždy menší cca 4,7 - 4,8 kg ale toto je už priveľa, takéto niečo sa mi ešte nestalo. Ale čo ma potešilo bolo že som len tak ešte skúsil priložiť samice a dve už protestovali, možno predsa nejaké marcove mladé ešte budú. A k tomu samcovi, teraz mu bude asi treba prilepšovať? Čo mu pridávať aby nabral váhu naspäť mám možnosť pridávať mu ovos, jačmeň, kukuricu, slnečnicu alebo aj pšenicu aj keď neviem asi nieje moc vhodná?

Neregistrovaný uživatel

19.2.2017 15:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.14.213

Zdravím, mne zostal po dlhej zime tiež jeden samec Vdiv, ktorý schudol po chorobe asi 1kg.Normálne mal 5,5 a už som sa sním pomaly aj lúčil, lebo bol ako kosť.Dal som ho do poriadku asi takto, po liečbe Baycoxom a Silivetom a dennom pridávaní Propoulu som mu začal zvyšovať krmnú davku o tretinu. Pekne sa chytil a dnes som ho skúsil pripusť.Bez problemov na 3 skoky tak o týždeň uvidíme. Je o poznanie menši ako samice čo my zostali ale ide pekne do akcie, za dva dni ho dám k druhej.Večer ovsené vločky, granule výkrm, granule špeciál pre kojacie, propoul. Ráno miesto vločiek ovos, a okolo obeda pridaná jedna polovičná dávka. Seno, voda nonstop.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.2.2017 17:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

ronx napsal(a):
Tak som ich zvážil a samice všetky majú tých normálnych 4,6 - 5 kg, ale čo ma zarazilo je že samec ohromne schudol má len niečo cez 4 kg sice bol vždy menší cca 4,7 - 4,8 kg ale toto je už priveľa, takéto niečo sa mi ešte nestalo. Ale čo ma potešilo bolo že som len tak ešte skúsil priložiť samice a dve už protestovali, možno predsa nejaké marcove mladé ešte budú. A k tomu samcovi, teraz mu bude asi treba prilepšovať? Čo mu pridávať aby nabral váhu naspäť mám možnosť pridávať mu ovos, jačmeň, kukuricu, slnečnicu alebo aj pšenicu aj keď neviem asi nieje moc vhodná?

Dejte mu více ovsa, ječmene, kukuřice trochu, slunečnice také trochu, pšenici bych nedávala.Přidala bych nějaké vitamíny, případně si kupte Emanox a dávejte mu ho několik dní, lépe přímo do tlamičky.Výborné zkušenosti mám s přípravkem Ema Fauna.Ovesné vločky můžete také dávat, ale pro dospělého králíka je to zbytečné.

21.2.2017 11:50
hornik

XXX.XXX.13.175

Dobry den ja se chci zeptat mam opačny problem samice nechce dat samcovi samec je aktivni ale samice vždy lehne a neda tak jsem to skoušel s dalšima a stejny problem děkuji za odpověd.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2017 17:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

hornik napsal(a):
Dobry den ja se chci zeptat mam opačny problem samice nechce dat samcovi samec je aktivni ale samice vždy lehne a neda tak jsem to skoušel s dalšima a stejny problem děkuji za odpověd.

V prvé řadě posoudit kondici samic, složení krmné dávky, množství.Nedejte na rady, jsou tlusté, po proběhlé zimě to nemusí být pravda.Vídám právě opak.Napište, co máte za plemeno, jak a čím krmíte, kolik váží.

21.2.2017 20:02
hornik

XXX.XXX.13.175

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
V prvé řadě posoudit kondici samic, složení krmné dávky, množství.Nedejte na rady, jsou tlusté, po proběhlé zimě to nemusí být pravda.Vídám právě opak.Napište, co máte za plemeno, jak a čím krmíte, kolik váží.

Plemeno francouzky beran vaha samic 4 kg krmim seno ovves suchy chleba opčas mrkev nedavam žadne granule.

21.2.2017 20:10
borax

XXX.XXX.91.21

hornik napsal(a):
Plemeno francouzky beran vaha samic 4 kg krmim seno ovves suchy chleba opčas mrkev nedavam žadne granule.


Čeština trpí...

21.2.2017 21:21
hornik

XXX.XXX.13.175

borax napsal(a):

Čeština trpí...

O co vam jde?

21.2.2017 21:40
rabbit

XXX.XXX.11.189

Na dospělého Francouzského berana je to žalostně málo.

21.2.2017 21:43
ronx

XXX.XXX.77.215

hornik napsal(a):
Plemeno francouzky beran vaha samic 4 kg krmim seno ovves suchy chleba opčas mrkev nedavam žadne granule.

Mne to príde asi ako malá váha na fr. barana tých 4kg.

21.2.2017 21:44
hornik

XXX.XXX.13.175

rabbit napsal(a):
Na dospělého Francouzského berana je to žalostně málo.

Kolik by mněla mit 8 měsični samice?stimto plemenem začinam.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.2.2017 22:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

hornik napsal(a):
Kolik by mněla mit 8 měsični samice?stimto plemenem začinam.

8 měsíční mimimum 5,5kg.To musíte hodně přidat na krmení.

21.2.2017 22:41
borax

XXX.XXX.91.21

hornik napsal(a):
O co vam jde?

Opčas
Skoušel
atd.

22.2.2017 11:43
chovatel  30

XXX.XXX.96.58

hornik napsal(a):
Kolik by mněla mit 8 měsični samice?stimto plemenem začinam.

Myslím si, že už váhu nedoženete. V těchto 8 měsících je váha 5,5 minimum, spíše bývá už nad 6 kilo...což je důsledek výborného krmení a tím i předpokladu výborného nakrytí a odchovu mláďat...Já bych osobně tuto samici do chovu na kvalitu zvířat nezařazoval...píšete, že jste začátečník, ono je dobré, vždy si něco o chovu zvířat důkladně promyslet a až potom začít s výběrem. Jinak velká plemena jsou pro začátečníky velice těžká plemena...jsem chovatelem.
V tuto dobu jen těžko seženete nový kvalitní materiál, zhodnoťte situaci a raději pořiďte plemeno jiné...

22.2.2017 13:33
petrlcr

XXX.XXX.232.11

Osobně jsem se vyjádřil v jiném vlákně jak krmím obří plemeno a váha mi nikdy nedělala vrásky. Můžete mě lynčovat, ale přidáním těch granulí se dá vyřešit mnohé. Jinak také myslím, ze ti Vaši králíci už váhu nikdy mít nebudou.

25.2.2017 16:26
ronx

XXX.XXX.77.215

Tak mám dobrú správu jedna samica včera porodila, takže to naozaj bolo hlavne zimou.

25.2.2017 19:37
ančovička1

XXX.XXX.220.126

Králíky přes zimu krmim vydatně, ječmen plné krmítko denně, trochu granulí, kousek řepy, seno, po celou zimu teplou vodu, občas z kuchyně co zbude, zbytky zeleniny, oves nedávám, ani ho na zkoušku kdysi žrát nechtěli, oves je pro koně..samičky máme pěkné, i baculatější a říji mají, že mi boří kotce, všechno lítá, zabřezávají napoprvé... také si myslím, že váš problém bude v krmení, dejte jim ječmen a granule, hubená zvířata by stejně mladé neuživila..

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.2.2017 08:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý den koupil jsme párek burgunských pro chov, jsou červencoví rok 2016 takže teď je jim cca 8 měsíců, ale mám problém se samcem, samec samičku furt honí a ne a ne na ní pořádně skočit jak to má být, ani náznaky pohybů tam nejsou, už si řikám jestli není teplej:). Mám vydržet nebo je mám od sbe na chvíli dát pryč, už by bylo záhodno aby samice zabřezla. Dík za rady. Leoš.

26.2.2017 08:52
xchipsy

XXX.XXX.142.1

No a je samice vůbec v říji?

26.2.2017 08:55
vita61

XXX.XXX.203.145

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dobrý den koupil jsme párek burgunských pro chov, jsou červencoví rok 2016 takže teď je jim cca 8 měsíců, ale mám problém se samcem, samec samičku furt honí a ne a ne na ní pořádně skočit jak to má být, ani náznaky pohybů tam nejsou, už si řikám jestli není teplej:). Mám vydržet nebo je mám od sbe na chvíli dát pryč, už by bylo záhodno aby samice zabřezla. Dík za rady. Leoš.

Říká se důvěřuj ale prověřuj a prověřte si jestli opravdu máte párek i to se může stát.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.2.2017 09:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Děkuji za reakci, samec to určitě je a samička taky, jednak je vizuájní rozdíl, jednakk jsem kontroloval a poznám to, takže mýlka je vyloučena. No jestli je v říji to nevim a to nevim jak to poznám. Dík za rady. leoš.

26.2.2017 10:21
jardagin

XXX.XXX.25.15

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Děkuji za reakci, samec to určitě je a samička taky, jednak je vizuájní rozdíl, jednakk jsem kontroloval a poznám to, takže mýlka je vyloučena. No jestli je v říji to nevim a to nevim jak to poznám. Dík za rady. leoš.

Samice bude mít při kontrole vulvu načervenalou až fialovou, to je znamka říje.Postup je stejny jako když kontrolujete určnení pohlaví.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.2.2017 10:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Díky zkonroluju a když nebude tak je mám nechat dál u sebe nebo je zas ddělit a zkusit to třeba za týden.

26.2.2017 10:56
jardagin

XXX.XXX.25.15

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Díky zkonroluju a když nebude tak je mám nechat dál u sebe nebo je zas ddělit a zkusit to třeba za týden.

Pokud nebude tak ji tam nenechavejte dejte ji pryč a zkusit třeba za tři dny. Vždy než ji date k samci tak ji nejdříve zkontrolujte a jestli by ji měla hodně načervenalou tak ji dejte k samci a to by mohlo vyvolat říji ještě silnější až by se ji zbarvila do fialova.

26.2.2017 10:58
burgund6

XXX.XXX.33.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Díky zkonroluju a když nebude tak je mám nechat dál u sebe nebo je zas ddělit a zkusit to třeba za týden.

Vy je máte spolu ve společném kotci?

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.2.2017 11:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ano od včerejška.

26.2.2017 11:38
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano od včerejška.

Bože bože...

26.2.2017 11:49
jardagin

XXX.XXX.25.15

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano od včerejška.

To nedělejte, dejte je hned od sebe. Mohlo by dojít ke zranění atd. Nehledě na to že je samice ve stresu. Někdo to takto sice provozuje ale to vam nezaručí připuštění.Nemate pod kontrolou zapuštění samice.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.2.2017 12:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ano děkuji už jsem je oddělil a zkusim zase za 3 dny je na chvíli dát k sobě a uvidim. Děkuju za rady ale ne xchipy, ten zřejmě ví hov..., když by něco věděl tak by poradil a nenedělal uštěpačné poznámky. Odpověď, bože bože" buď může vyjadřovat přání diskutujícího aby jsme se obrátili na víru k bohu, což by jsem mohl respektovat a jeho vyznání chápat, ale spíš šlo o projev bezduchého jedince který v boha nevěří a chtěl tím asi vyjádřit svoji odbornou povýšenost nad ostatním lidem, která je pro potřeby diskuse a ptajícího se jedince ale uplně na hov... a nedokázal to bohužel trochu jiným inteligentním způsobem než tímto se do diskuze zapojit. |Tak děkuju za rady všem kdo měli snahu se o své zkušenosti podělit a ostatní ať se na to vys... a diskuse se raději neúčastní když v ní nechtějí být užiteční. Díky. Leoš.

26.2.2017 17:51
ančovička1

XXX.XXX.220.126

Nelíbí se mi vaše vulgární reakce, xchipy to nemyslela zle, jen se zděsila vašeho zacházení s králíky, asi ne jediná...když nic nevíte o králících a jejich rozmnožování, měl jste si předem něco přečíst nebo se zeptat dřív, než něco pokazíte na zdraví králíků..není to legrace, nejednou jsem slyšela, že samec ublíží samičce na genitáliích a nebo samice může samce vykousat, chcete li vykastrovat, pokud chovatel připuštění nekontroluje, nesmí králíky v žádném případě nechat bez dozoru spolu..tak asi takhle, v příspěvku xchipy já nevidím nic špatného..

26.2.2017 18:31
jardagin

XXX.XXX.25.15

Ja bych to tak nehrotil. Neudělal zas nic tak hrozneho, pořad tento system provozuje hodně chovatelu. A dokonce se toto testuje ve vybězích v Rakousku, Polsku Madarsku kde je více samic a samec pohromadě.A možna mu to někdo poradil. A co na tom, žadny učeny z nebe nespadl.

Třeba to myslela dobře a vyznělo to jinak ale to neznamena že ho musíte hned pranyřovat.A to zranění se muže stat i při připouštění, zaleží na povaze kraliku.

26.2.2017 18:59
ančovička1

XXX.XXX.220.126

máte pravdu, učený z nebe nespadl, pro příště bude vědět..ale něco jiného je, když jsou dva králíci spolu v malém kotci nebo, jak píšete, více samic a jeden samec ve velkém výběhu, to už toho samce ani nebaví ale je to určitě přirozenější způsob rozmnožování, tak, jako v těchto teplých dnech skupinky skotačících zajíců na polích okolo silnic, jezdím krokem

26.2.2017 19:06
jardagin

XXX.XXX.25.15

ančovička1 napsal(a):
máte pravdu, učený z nebe nespadl, pro příště bude vědět..ale něco jiného je, když jsou dva králíci spolu v malém kotci nebo, jak píšete, více samic a jeden samec ve velkém výběhu, to už toho samce ani nebaví ale je to určitě přirozenější způsob rozmnožování, tak, jako v těchto teplých dnech skupinky skotačících zajíců na polích okolo silnic, jezdím krokem

Je to uplně stejne, žadny rozdíl v tom není.Nechapu co vas tak rozesmalo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.2.2017 19:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

ančovička1 napsal(a):
Nelíbí se mi vaše vulgární reakce, xchipy to nemyslela zle, jen se zděsila vašeho zacházení s králíky, asi ne jediná...když nic nevíte o králících a jejich rozmnožování, měl jste si předem něco přečíst nebo se zeptat dřív, než něco pokazíte na zdraví králíků..není to legrace, nejednou jsem slyšela, že samec ublíží samičce na genitáliích a nebo samice může samce vykousat, chcete li vykastrovat, pokud chovatel připuštění nekontroluje, nesmí králíky v žádném případě nechat bez dozoru spolu..tak asi takhle, v příspěvku xchipy já nevidím nic špatného..

Tak to má napsat, bože bože, neni žádná odpověď, já to nevim, každý jednou začínal, jestli se tím chtěl nade mně povýšit tak se mu to samozřejmě nepovedlo. Prostě buď ať poradí když se někdo zeptá a nebo mlčí, ale takovéto reakce jsouz prostě na nic. Nedokážu posoudit jestli tim něco myslela špatně nebo ne, prostě to byla reakce a rada absolutně k ničemu. To je všechno.

26.2.2017 19:38
ronx

XXX.XXX.77.215

Tak som sa s radosťou unáhlil, dnes som skontroloval hniezdo tej samice čo predvčerom kotila a bolo prázdne, tak som samičku šupol opäť k samcovi ale zas plakala až nakoniec napadla samca, teraz neviem, hniezdo som jej vybral ale hneď ho hladala môže byť že si urobila hniezdo o pár dní skôr? inak si to neviem vysvetliť? teraz keď som jej ho vybral a náhodou sa okotí spravý si nové?

26.2.2017 19:40
jardagin

XXX.XXX.25.15

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to má napsat, bože bože, neni žádná odpověď, já to nevim, každý jednou začínal, jestli se tím chtěl nade mně povýšit tak se mu to samozřejmě nepovedlo. Prostě buď ať poradí když se někdo zeptá a nebo mlčí, ale takovéto reakce jsouz prostě na nic. Nedokážu posoudit jestli tim něco myslela špatně nebo ne, prostě to byla reakce a rada absolutně k ničemu. To je všechno.

Napsal jsem vam do zpravy, v pravo nahoře.

26.2.2017 19:41
jardagin

XXX.XXX.25.15

ronx napsal(a):
Tak som sa s radosťou unáhlil, dnes som skontroloval hniezdo tej samice čo predvčerom kotila a bolo prázdne, tak som samičku šupol opäť k samcovi ale zas plakala až nakoniec napadla samca, teraz neviem, hniezdo som jej vybral ale hneď ho hladala môže byť že si urobila hniezdo o pár dní skôr? inak si to neviem vysvetliť? teraz keď som jej ho vybral a náhodou sa okotí spravý si nové?

Kdy jste ji připustil?

26.2.2017 20:39
kykola

XXX.XXX.211.69

Leos 123 Když tomu nerozumíš, tak ty zvířata netrap...

26.2.2017 20:43
kykola

XXX.XXX.211.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano děkuji už jsem je oddělil a zkusim zase za 3 dny je na chvíli dát k sobě a uvidim. Děkuju za rady ale ne xchipy, ten zřejmě ví hov..., když by něco věděl tak by poradil a nenedělal uštěpačné poznámky. Odpověď, bože bože" buď může vyjadřovat přání diskutujícího aby jsme se obrátili na víru k bohu, což by jsem mohl respektovat a jeho vyznání chápat, ale spíš šlo o projev bezduchého jedince který v boha nevěří a chtěl tím asi vyjádřit svoji odbornou povýšenost nad ostatním lidem, která je pro potřeby diskuse a ptajícího se jedince ale uplně na hov... a nedokázal to bohužel trochu jiným inteligentním způsobem než tímto se do diskuze zapojit. |Tak děkuju za rady všem kdo měli snahu se o své zkušenosti podělit a ostatní ať se na to vys... a diskuse se raději neúčastní když v ní nechtějí být užiteční. Díky. Leoš.

Přečti si aspon knížku o chovu aby jsi ty zvířata netrápil ty...

26.2.2017 21:08
jardagin

XXX.XXX.25.15

kykola napsal(a):
Přečti si aspon knížku o chovu aby jsi ty zvířata netrápil ty...

Vždyt o žadne trapení vubec nejde. Možna by jste reagoval stejně.

26.2.2017 21:17
jardagin

XXX.XXX.25.15

ronx napsal(a):
Tak som sa s radosťou unáhlil, dnes som skontroloval hniezdo tej samice čo predvčerom kotila a bolo prázdne, tak som samičku šupol opäť k samcovi ale zas plakala až nakoniec napadla samca, teraz neviem, hniezdo som jej vybral ale hneď ho hladala môže byť že si urobila hniezdo o pár dní skôr? inak si to neviem vysvetliť? teraz keď som jej ho vybral a náhodou sa okotí spravý si nové?

Ano muže. Muže a nemusí zaleží na samici.

26.2.2017 21:28
ronx

XXX.XXX.77.215

jardagin napsal(a):
Kdy jste ji připustil?

To je práve to že neviem ako som písal dával som ju každý týždeň vyskúšať či je kotná a asi 5 týždňov mu zaradom dala, takťe presný dátum neviem.

26.2.2017 21:35
jardagin

XXX.XXX.25.15

ronx napsal(a):
To je práve to že neviem ako som písal dával som ju každý týždeň vyskúšať či je kotná a asi 5 týždňov mu zaradom dala, takťe presný dátum neviem.

Tk to je škoda, Víte jak zjistit samici jestli ma v sobě mlade ?Ja jsem to nečetl.Kdyby to bylo 5 tydnu tak v sobě asi nic nebude mít.

26.2.2017 21:48
kykola

XXX.XXX.211.69

jardagin napsal(a):
Vždyt o žadne trapení vubec nejde. Možna by jste reagoval stejně.

Tak vemte samici a přijedte za mnou dáme jí na 2 dny k samcovi a garantuji vám že samice bude min.pokousaná do krve a bez chlupů.

26.2.2017 21:59
jardagin

XXX.XXX.25.15

kykola napsal(a):
Tak vemte samici a přijedte za mnou dáme jí na 2 dny k samcovi a garantuji vám že samice bude min.pokousaná do krve a bez chlupů.

Ježiši. ja přece netvrdím že se to stat nemuže ale taky se to stat nemusí. Zaleží na samci. Znam hodně chovatelu kteří toto dělají běžně a malo ktery měl takovy problem. U vas třeba budiš mate více agresivního samce. Jo to ja měl taky až mě pokousal ruku a to jsem ji měl 40cm od něj a normalně mi po ní skočil. A co dělal se samicemi, zmetek.
Takže šel pod kytičky a to byl jeden Z 11 a ty byly v pohodě.

Sodoma Gomora

26.2.2017 23:35
Sodoma Gomora

XXX.XXX.193.25

No já mám teda tři samice a jednoho samce neustále pohromadě, navíc mají možnost jít kdykoli do výběhu.

Problém s okocením ani hnízdy není žádný. Že samice je březí poznám jen tak, že samci nedá.
Párkrát už jsem přitom zaznamenal, že mu nedá jakoby čekala a třeba za týden dva ho znovu pouští. Přitom jsem si téměř jistý že nepotratila, snad tedy nějaká falešná březost nebo potřeba odpočívat.
Dráždění je u nás národní sport, myslím tím vyvolanou ovulaci samic. Samičky se často dráždí navzájem. Pokud máte jednu samici v kleci může být problém i v tom že je na to sama a nemá ani třeba dostatečný vzruch z pachu samce.

Co se potomstva týká. Jejich králíci, před snězením, s nimi prostor sdílí. Žádné vykusování varlat a podobně, jak stále někdo straší. Zrovna zimní parta zkouší, že by to už ráda zkusila (převážně na maminách), ale na pekáč se mi zdají ještě malí (rostou teď jako z vody, příjde mi že každý den o kousek). Ty samice je nechávájí jen tak hrát, spíše se opět jen dráždit a to podstatné nechávají samci.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.2.2017 06:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

kykola napsal(a):
Leos 123 Když tomu nerozumíš, tak ty zvířata netrap...

No tak se dej dohromady s tím druhym co tu poskytuje rady typu, bože bože" a můžete chodit do kostela spolu, tam alespoň tyhle slova budou mít nějaký význam.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.2.2017 06:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

kykola napsal(a):
Leos 123 Když tomu nerozumíš, tak ty zvířata netrap...

Ano jak jsou napsal ty rádoby chovaleli tak jsem chtěl radu a ten tvůj kolegáček s kterým se chodíš modlit místo toho aby napsal nějakou zkušenost tak se zmoh jenom na, bože bože,
Tahle diskuse je tu o tom, aby se předávali zkušenosti jak mezi zkušenými chovateli tak i mezi začátečníky a jestli si to tu někdo plete s katolickým školením tak si splet diskusi. Na tohle mu tady lidi co se ptaj a chtěj se něčemu přiučit ser...

Chovatel Lada

27.2.2017 08:05
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

Bože, bože Leošku, ty si koupíš králíky a potom se zajímáš jak je
máš chovat a ještě jsi drzý na chovatele, že ti napíšou co si o tobě
myslí...Chceš předat zkušenosti, tak se chovej slušně a s pokorou...
Dneska jsou ruzný semináře pro chovatele, tak si zaplať poplatek
a tam se můžeš za své peníze dokonale vdělavat a nemusíš tady
napadat chovatele, kteří ti předávaj chovatelské rady zadarmo...
Základ je v rodině...

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.2.2017 09:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Laděnko práve těm chovatelů kteří mi dávaj rady zadarmo tak těm moc děkuji, ale asi jsi nečetla diskusi, jestliže někdo místo rady napíše jen bože bože, tak to není rada, tedy jestli to nemá v řeči chovatelů králíku jiný význam. Radou si představuji úplně něco jiného třeba to co píše jargadin, který poradí a nemá ironické poznámky protože jeho inteligence je na dostatené úrovni, aby pochopil, že žádný učený z nebe nespad. Samozřejmě, že jsem si toho hodně načet, ale tyto informace, když se králík se k ničemu nemá nikde bohužel nepíšou, proto jsem se dovolil zde zeptat zkušenějších, ale to jsem ještě nevěděl, že nazazim na arogantního blba, kterej místo toho, aby přispěl radou, tak se mně snažil obrátit na víru. Jesli to Laděnko nechápeš tak až tu najdu v diskusi nějaký tvlůj příspěvek, tak místo toho, aby jsem ti poradil, tak se tě budu snažit ztrapnit, ale já to neudělám jelikož to nemám v povaze a přičilo by se mi to dělat machra na někoho kdo začíná a potřebuje spíše radu než slyšet nějakých frajírka kterej místo toho aby napsal hele je to tak a tak, tak se začne povyšovat.A je to přesně, snažíš se mi tu naznačit že mně dobře nevychovali ( základ je v rodině), ale to u tebe rodiče asi udělali chybu ve výchově, tak co tam máš dál.

Chovatel Lada

27.2.2017 09:23
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

Leošku - když si zadáš do vyhledavače připouštění králíků atd, tak
se ti otevře tolik odborných článků k chovu králíků, že s toho
můžeš čerpat vědomosti na celý chovatelský život...Čeština je
krásný jazyk, bože, bože, ale musíš mít Filipa...

27.2.2017 09:33
jardagin

XXX.XXX.25.15

Chovatel Lada napsal(a):
Bože, bože Leošku, ty si koupíš králíky a potom se zajímáš jak je
máš chovat a ještě jsi drzý na chovatele, že ti napíšou co si o tobě
myslí...Chceš předat zkušenosti, tak se chovej slušně a s pokorou...
Dneska jsou ruzný semináře pro chovatele, tak si zaplať poplatek
a tam se můžeš za své peníze dokonale vdělavat a nemusíš tady
napadat chovatele, kteří ti předávaj chovatelské rady zadarmo...
Základ je v rodině...

Nemyslím, že při zadaní dotazu by měl chovatel dostat pecku co si o něm někdo myslí.
Myslím že to co napsala xchipsy pochopilo hodně chovatelu stejně..
Třeba to myslela v dobrem a vyznělo jinak.
Stala se chyba a víc bych to nerozebíral.
Naznačovat že ma někdo špatnou rodinu tak to už je přes čaru.Každy at si zamete před vlastním prahem.
Kdyby od začatku se choval špatně tak bych to pochopil ale choval se slušně.

27.2.2017 09:36
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Ano, žádný učený z nebe nespadl. Ale pitomce jakoby shazovali lopatou...

Milý Leoši, je vrchol diletantství pořídit si jakékoli ŽIVÉ zvíře BEZ elementárních znalostí. Nejde o zkušenosti - ty samozřejmě každý chovatel získává "postupem času" - ale pořídit si živé zvíře a nevědět zhola NIC, to je prostě katastrofa. A pokud už chcete experimentovat, pak ne v oblasti reprodukce. Moje reakce byla taková, jaká byla, protože jsem za ta léta již zděšená z toho, co mnozí pseudochovatelé u svých zvířat provozují za pokusy v honbě za rozmnožením.

A když vám tak strašně vadilo, že jsem nenapsala radu, tak vám ji teď píšu - KUPTE SI NĚJAKOU KNÍŽKU O CHOVU KRÁLÍKŮ. Např. Zadina - Chov králíků, Dvořák - Chov králíků, Dousek - Chov králíků pro masnou produkci atd. Přečtěte si ji, raději dvakrát či třikrát. TEPRVE POTOM řešte, kdy jak co a proč. Howgh.

27.2.2017 10:02
jardagin

XXX.XXX.25.15

xchipsy napsal(a):
Ano, žádný učený z nebe nespadl. Ale pitomce jakoby shazovali lopatou...

Milý Leoši, je vrchol diletantství pořídit si jakékoli ŽIVÉ zvíře BEZ elementárních znalostí. Nejde o zkušenosti - ty samozřejmě každý chovatel získává "postupem času" - ale pořídit si živé zvíře a nevědět zhola NIC, to je prostě katastrofa. A pokud už chcete experimentovat, pak ne v oblasti reprodukce. Moje reakce byla taková, jaká byla, protože jsem za ta léta již zděšená z toho, co mnozí pseudochovatelé u svých zvířat provozují za pokusy v honbě za rozmnožením.

A když vám tak strašně vadilo, že jsem nenapsala radu, tak vám ji teď píšu - KUPTE SI NĚJAKOU KNÍŽKU O CHOVU KRÁLÍKŮ. Např. Zadina - Chov králíků, Dvořák - Chov králíků, Dousek - Chov králíků pro masnou produkci atd. Přečtěte si ji, raději dvakrát či třikrát. TEPRVE POTOM řešte, kdy jak co a proč. Howgh.

Tak proč sem chodíte?

27.2.2017 10:13
hokrví

XXX.XXX.105.226

kykola napsal(a):
Tak vemte samici a přijedte za mnou dáme jí na 2 dny k samcovi a garantuji vám že samice bude min.pokousaná do krve a bez chlupů.

Tady vám kykola radí, vemte samici a jeďte k jinému samci.

Chovatel Lada

27.2.2017 11:07
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

jardagin napsal(a):
Nemyslím, že při zadaní dotazu by měl chovatel dostat pecku co si o něm někdo myslí.
Myslím že to co napsala xchipsy pochopilo hodně chovatelu stejně..
Třeba to myslela v dobrem a vyznělo jinak.
Stala se chyba a víc bych to nerozebíral.
Naznačovat že ma někdo špatnou rodinu tak to už je přes čaru.Každy at si zamete před vlastním prahem.
Kdyby od začatku se choval špatně tak bych to pochopil ale choval se slušně.

Já si myslím že zde diskutuji svéprávní chovatelé, co napsala xchipsy pochopila
většina chovatelů že bože, bože, nemá nic společnýho s katolickým školením...
až na někoho...Musíte se podívat kdy jsem zareagoval, stačí si přečíst výše
příspěvky...Základ je v rodině, přečtěte si ten slovník Leoška, možná většina
diskutujících by mu mohla dělat rodiče nebo prarodiče, že...

27.2.2017 11:31
jardagin

XXX.XXX.25.15

Chovatel Lada napsal(a):
Já si myslím že zde diskutuji svéprávní chovatelé, co napsala xchipsy pochopila
většina chovatelů že bože, bože, nemá nic společnýho s katolickým školením...
až na někoho...Musíte se podívat kdy jsem zareagoval, stačí si přečíst výše
příspěvky...Základ je v rodině, přečtěte si ten slovník Leoška, možná většina
diskutujících by mu mohla dělat rodiče nebo prarodiče, že...

Přesně nema to s katolickym školením nic společneho. Ma to jiny vyznam. Tak nevím čemu se tady divíte. Je uplně jedno jaky ma slovník. Mam ho taky když je potřeba. Ja se mu ani nedivím, přijde sem pro radu a dostane pecku. Fakt super.
Vyše dostal ranu Horník a proč. Jasně všichni jsou dokonalí.
Dle meho trapne a ubohe.

Odpovězte mu k dotazu, nerozebírejte tady češtinu, rodinu a tak podobně.

Chovatel Lada

27.2.2017 11:36
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

Řeknu to vtipem - jardogine na hyla diskuzi ti pšenka už nekvete, tam
dávej svoje moudra...

27.2.2017 11:38
jardagin

XXX.XXX.25.15

Chovatel Lada napsal(a):
Řeknu to vtipem - jardogine na hyla diskuzi ti pšenka už nekvete, tam
dávej svoje moudra...

Nevšiml jsem si že bych do vas ryl.

27.2.2017 11:55
jardagin

XXX.XXX.25.15

xchipsy napsal(a):
Ano, žádný učený z nebe nespadl. Ale pitomce jakoby shazovali lopatou...

Milý Leoši, je vrchol diletantství pořídit si jakékoli ŽIVÉ zvíře BEZ elementárních znalostí. Nejde o zkušenosti - ty samozřejmě každý chovatel získává "postupem času" - ale pořídit si živé zvíře a nevědět zhola NIC, to je prostě katastrofa. A pokud už chcete experimentovat, pak ne v oblasti reprodukce. Moje reakce byla taková, jaká byla, protože jsem za ta léta již zděšená z toho, co mnozí pseudochovatelé u svých zvířat provozují za pokusy v honbě za rozmnožením.

A když vám tak strašně vadilo, že jsem nenapsala radu, tak vám ji teď píšu - KUPTE SI NĚJAKOU KNÍŽKU O CHOVU KRÁLÍKŮ. Např. Zadina - Chov králíků, Dvořák - Chov králíků, Dousek - Chov králíků pro masnou produkci atd. Přečtěte si ji, raději dvakrát či třikrát. TEPRVE POTOM řešte, kdy jak co a proč. Howgh.

Xchipsy
Autor
Zajímalo by mne, čím (oves, ječmen ?) a v jakém množství krmíte mladé králíky - cca od 3-4 měsíců stáří, které si necháváte (nebo pořídíte) jako chovné. Seno a voda ad libitum je samozřejmost. Děkuji za názory.

V zaří jste ještě nevěděla jak krmit kraliky a dnes tady dělate ze sebe buh ví co.

27.2.2017 12:45
burgund6

XXX.XXX.33.7

Je vcelku zbytečné se tady hádat.Z mého pohledu a myslím si, že z pohledu většiny chovatelů udělal pán chybu v tom, že nechal samici se samcem kvůli připuštění dlouho ve společném kotci.Pokud je samice v říji a je ochotná k připuštění, pak je to záležitost na cca dvě minuty.

27.2.2017 12:56
jardagin

XXX.XXX.25.15

burgund6 napsal(a):
Je vcelku zbytečné se tady hádat.Z mého pohledu a myslím si, že z pohledu většiny chovatelů udělal pán chybu v tom, že nechal samici se samcem kvůli připuštění dlouho ve společném kotci.Pokud je samice v říji a je ochotná k připuštění, pak je to záležitost na cca dvě minuty.

Ano to udělal ale třeba proto že mu to poradil nějaky chovatel.Taky to hned napravil.

27.2.2017 12:56
xchipsy

XXX.XXX.142.1

jardagin napsal(a):
Xchipsy
Autor
Zajímalo by mne, čím (oves, ječmen ?) a v jakém množství krmíte mladé králíky - cca od 3-4 měsíců stáří, které si necháváte (nebo pořídíte) jako chovné. Seno a voda ad libitum je samozřejmost. Děkuji za názory.

V zaří jste ještě nevěděla jak krmit kraliky a dnes tady dělate ze sebe buh ví co.

A jéje, tady zas někdo neví co roupama

Tak si ten můj dotaz přečtěte ještě jednou, v klidu, pak radši ještě podruhé. "Zajímalo by mě...krmíte..." Ještě jednou - "krmíTE..." Tedy ostatní chovatelé. Vidíte v tom dotazu někde něco ve smyslu - čím mám krmit králíky? Nebo "nevím jak krmit králíky, poraďte mi?"
A ne, rozhodně ze sebe nedělám bůhví co. Jen mě unavuje lidská hloupost. Hlavně ta, kterou odnášejí nevinná zvířata. A pak lidé, kteří jsou experti na všechno. Třeba na diagnostiku onemocnění přes internet

27.2.2017 13:32
jardagin

XXX.XXX.25.15

xchipsy napsal(a):
A jéje, tady zas někdo neví co roupama

Tak si ten můj dotaz přečtěte ještě jednou, v klidu, pak radši ještě podruhé. "Zajímalo by mě...krmíte..." Ještě jednou - "krmíTE..." Tedy ostatní chovatelé. Vidíte v tom dotazu někde něco ve smyslu - čím mám krmit králíky? Nebo "nevím jak krmit králíky, poraďte mi?"
A ne, rozhodně ze sebe nedělám bůhví co. Jen mě unavuje lidská hloupost. Hlavně ta, kterou odnášejí nevinná zvířata. A pak lidé, kteří jsou experti na všechno. Třeba na diagnostiku onemocnění přes internet

Tak proč sem chodíte, když vas to unavuje. Nikdo neříka že jsem expert na všechno ale díky že si to myslíte, opravdu mi lichotíte. To je jen vaše tvrzení. Jako i tvrzení že je každy hloupí jen proto že to nezna,.

27.2.2017 13:36
hokrví

XXX.XXX.105.226

Podle mého by měl ronx počkat do termínu 5 připouštění, ale ten asi nezná, tak má možnost zkontrolovat samici pohmatem a nebo dále každý týden ji přiložit k samci. Měl jsem takovou herečku, ta kňučela pokaždý co jsem ji dal k samci, vydržel sem to rok, pak dostala za uši. Měla 2 - 4 pěkné vrhy, tak jsem to proto zkoušel. Hlavně si pište kdy se spářila.

27.2.2017 16:42
kykola

XXX.XXX.211.69

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Laděnko práve těm chovatelů kteří mi dávaj rady zadarmo tak těm moc děkuji, ale asi jsi nečetla diskusi, jestliže někdo místo rady napíše jen bože bože, tak to není rada, tedy jestli to nemá v řeči chovatelů králíku jiný význam. Radou si představuji úplně něco jiného třeba to co píše jargadin, který poradí a nemá ironické poznámky protože jeho inteligence je na dostatené úrovni, aby pochopil, že žádný učený z nebe nespad. Samozřejmě, že jsem si toho hodně načet, ale tyto informace, když se králík se k ničemu nemá nikde bohužel nepíšou, proto jsem se dovolil zde zeptat zkušenějších, ale to jsem ještě nevěděl, že nazazim na arogantního blba, kterej místo toho, aby přispěl radou, tak se mně snažil obrátit na víru. Jesli to Laděnko nechápeš tak až tu najdu v diskusi nějaký tvlůj příspěvek, tak místo toho, aby jsem ti poradil, tak se tě budu snažit ztrapnit, ale já to neudělám jelikož to nemám v povaze a přičilo by se mi to dělat machra na někoho kdo začíná a potřebuje spíše radu než slyšet nějakých frajírka kterej místo toho aby napsal hele je to tak a tak, tak se začne povyšovat.A je to přesně, snažíš se mi tu naznačit že mně dobře nevychovali ( základ je v rodině), ale to u tebe rodiče asi udělali chybu ve výchově, tak co tam máš dál.

Ty seš normální hovado vulgární si začal být ty to také o něčem svědčí a když si toho tolik přečet tak kde píšou že máš samici nechat u samce 2 dni seš obyč.kretén machra neděláš ale seš sprostej jak svin to si teda namustrovanej machr a nadáváš ženský seš obyč.chudáček.

27.2.2017 20:29
Achil

XXX.XXX.96.193

Ať sem ještě něco napíše Faltuška a je vymalovánosmajlík

Chovatel Lada

27.2.2017 20:35
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

To stačí, už bylo mazáno...je to velká škoda diskuze, někdo se stratil sám...

27.2.2017 22:14
jardagin

XXX.XXX.25.15

Chovatel Lada napsal(a):
To stačí, už bylo mazáno...je to velká škoda diskuze, někdo se stratil sám...

Takže ve finale ja mužu za uražení a ponižovaní začatečníku, to si snad z mne dělate srandu. To sedí od toho kdo se na tom podílel.
Jste dobry

27.2.2017 22:34
kykola

XXX.XXX.211.69

jardagin napsal(a):
Takže ve finale ja mužu za uražení a ponižovaní začatečníku, to si snad z mne dělate srandu. To sedí od toho kdo se na tom podílel.
Jste dobry

Nikdo ho neponižoval ale je to vulgární sráč na hrubý pytel hrubá záplata.

Neregistrovaný uživatel

27.2.2017 22:41
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.103

No ještě že vulgární sráč je spisovné a zdvořilé slovní spojení. Tady už to opravdu začíná být o urážení a ponižování a s králíky to nemá nic společného.

Chovatel Lada

28.2.2017 03:53
Chovatel Lada

XXX.XXX.97.68

jardagin napsal(a):
Takže ve finale ja mužu za uražení a ponižovaní začatečníku, to si snad z mne dělate srandu. To sedí od toho kdo se na tom podílel.
Jste dobry

Já jsem reagoval na příspěvek Achila 20:29 hod...jak to je o tý potrefený huse, co udělá...?
Jen tak na okraj: kdo chce chovat králíky, tak by měl ovládat základní znalosti chovu...§§§.

Přidejte reakci

Přidat smajlík