Všechny vás zdravím a musím se vám pochlubit mim prvním vrhem moravského modrého. Před třemi dny se nám norodilo 7 krásných králíčků, kteři se mají k světu a nic jim nechybí jejich maminka to zvládla na jedničku
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18
Jééé se máte, mě se nedaří připustit samice taky jsem začátečník a nějak se to nedaří...
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Jééé se máte, mě se nedaří připustit samice taky jsem začátečník a nějak se to nedaří...
Nám se to povedlo hned na poprvé, ale ještě nemám hotovou králíkárnu :) děláme si ji sami ale už Chybí jen málo a už bude domeček hotový. chtěla jsem pro ně víc mista aby se mohli hýbat tak jim děláme kotce 1x1m ;), ale vypadá, že jim to mic nevadí že jdou doma ve Velké kleci, dokonce tam mají i topení takže zimu neznají :).Budu vam držet pěsti, aby vam to co nejdříve dopadlo.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.242.18
Tak jen doufám, že jak doděláte králikárnu neykopnete je ven...je vám jasný že si je už musíte nechat doma celou zimu? tak teď už chápu, proč se vám to podařilo, jsou v teple, doma světlo=prodloužený den...
Děkuji, ono se to jednou povede, na podzim se nedaří naskočit samice hodně lidem a já jsem úplný lajk, takže vlastně, není se čemu divit.
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Tak jen doufám, že jak doděláte králikárnu neykopnete je ven...je vám jasný že si je už musíte nechat doma celou zimu? tak teď už chápu, proč se vám to podařilo, jsou v teple, doma světlo=prodloužený den...
Děkuji, ono se to jednou povede, na podzim se nedaří naskočit samice hodně lidem a já jsem úplný lajk, takže vlastně, není se čemu divit.
Přes zimu budou doma a králíkárnu mají zateplenou ted ji dodelavam takže na jaře vycestujou do nového bytecku
Tak vám představuji naší druhou slečnu ktera je těhotná, příští Pátek čekáme miminka tak uvidíme jaké překvapení nám dá ;).
manonakids
napsal(a):