Dobrý večer všem,
nemohl by někdo poradit, co by mohlo být příčinou hubnutí králic? Do porodu v pohodě a ted, po necelých 3 týdnech, stále hubnou. Kydám max po 14 dnech, jsou na slámě, seno vybírám lepší, oves s ječmenem dostávají celý rok, ted jsem přihodila postupně i opatrně granule. Do rána mají vše vyluxováno, na jídlo se vrhají. Bez průjmu.
Prevence proti kokcidiose je - mám nasušený černobyl, dostávají skoro denně kousek, pitný režim snad až nadstandardně vzhledem k počasí a tomu, že kojí.
Docela mě to už začíná znepokojovat..
Jsem v podstatě začátečník, takže za chyby se předem omlouvám a děkuji za jakoukoliv solidní radu :).
bezabara
napsal(a):
Dobrý večer všem,
nemohl by někdo poradit, co by mohlo být příčinou hubnutí králic? Do porodu v pohodě a ted, po necelých 3 týdnech, stále hubnou. Kydám max po 14 dnech, jsou na slámě, seno vybírám lepší, oves s ječmenem dostávají celý rok, ted jsem přihodila postupně i opatrně granule. Do rána mají vše vyluxováno, na jídlo se vrhají. Bez průjmu.
Prevence proti kokcidiose je - mám nasušený černobyl, dostávají skoro denně kousek, pitný režim snad až nadstandardně vzhledem k počasí a tomu, že kojí.
Jsem v podstatě začátečník, takže za chyby se předem omlouvám a děkuji za jakoukoliv solidní radu :).
No, nejspíš je krmíte málo.Pokud jsem to pochopil správně, tak jsou okocené.Tzn., že jim musíte zvednout krmnou dávku.Navíc je teď zima a králík část krmiva spotřebuje na "zahřátí", takže přidat krmení.
Uživatel s deaktivovaným účtem

bezabara
napsal(a):
Dobrý večer všem,
To musíte nakrmit, no.
neexistuje, aby zvíře dostalo jen tolik sena, že má ráno hlad a pak se vrhá na krmivo, tím si koledujete o trávicí problémy, pokud málo krmíte a samice vám hubnou, pak vám hrozí i toxémie a pak vám zdechnou.

bezabara
napsal(a):