Odstav ve třech týdnech

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
15.5.2018 14:41
Bloondy

XXX.XXX.31.2

Dobrý den. Mám velký problem. Podedila jsem králíky, samice se okotila 6 mladých vše probíhalo ok až tři dny nazpět začala samička chátrat. Krmim ječmen, seno, sem tam mrkev na přilepšení výjimečně kukuřice. Celé tři tydny ok. Mláďata i samice prospivala pak ze dne naden samička prestala jíst ječmen skřípe zuby zkubla, sem tam si da seno. Teď je špatné i jedno mladé. Králíčci už začali trochu žrát ovesné vločky. Bojim se že samice už dloujo nevydrží mám zkusut odstavit? Diky za rady jsem začátečník.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.5.2018 14:43

Bloondy napsal(a):
Dobrý den. Mám velký problem. Podedila jsem králíky, samice se okotila 6 mladých vše probíhalo ok až tři dny nazpět začala samička chátrat. Krmim ječmen, seno, sem tam mrkev na přilepšení výjimečně kukuřice. Celé tři tydny ok. Mláďata i samice prospivala pak ze dne naden samička prestala jíst ječmen skřípe zuby zkubla, sem tam si da seno. Teď je špatné i jedno mladé. Králíčci už začali trochu žrát ovesné vločky. Bojim se že samice už dloujo nevydrží mám zkusut odstavit? Diky za rady jsem začátečník.

no, samice chcípne, takže mláďata to buď zvládnou nebo ne. tak to prostě je.

příště líp nakrmit.

15.5.2018 17:13
hokrví

XXX.XXX.105.226

Místo kukuřice bych dal ovesné vločky a oves. Vše přiměřeně.

15.5.2018 17:20
rapotacka11

XXX.XXX.32.249

Kojící samice nedostávala oves. vločky ?

15.5.2018 23:16
PavelV

XXX.XXX.231.108

rapotacka11 napsal(a):
Kojící samice nedostávala oves. vločky ?

Králíky chovám odnepaměti, už když jsem byl malý kluk jsme je doma měli. Nikdy nedostali ovesnou vločku, ostatně já je taky nežeru. A je mi přes 70.
Celý oves ano, ať už klasický nebo nahý. Ale ať si to rozkoušou sami.
Pavel

Neregistrovaný uživatel

16.5.2018 08:00
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.154.42

Bloondy napsal(a):