Samice mi leží už dva dny na hnízdě

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
7.3.2021 06:31
Petra4

XXX.XXX.3.46

Dobrý den, prosím chci se zeptat samice má po porodu už od 28.2 dva dny v pořádku jedla, pila ale teď už leží pořád jenom na hnízdě. Moc nejí, nepije. Co je špatně?Děkuji za radu jsem začátečník.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.3.2021 07:28

asi se chystá zdechnout.

7.3.2021 07:49
OlafV

XXX.XXX.3.230

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
asi se chystá zdechnout.

U lidí je to jasné té ontologické nouze kam patří i strach ze smrti se nikdo nevyhne.Zda má zvíře strach že smrti.netuším.

7.3.2021 07:56

OlafV napsal(a):
U lidí je to jasné té ontologické nouze kam patří i strach ze smrti se nikdo nevyhne.Zda má zvíře strach že smrti.netuším.

Nor dread nor hope attend
A dying animal;
A man awaits his end
Dreading and hoping all;
Many times he died,
Many times rose again,
A great man in his pride
Confronting murderous men
Casts derision upon
Supersession of breath;
He knows death to the bone –
Man has created death.

7.3.2021 09:07

Petra4 napsal(a):
Dobrý den, prosím chci se zeptat samice má po porodu už od 28.2 dva dny v pořádku jedla, pila ale teď už leží pořád jenom na hnízdě. Moc nejí, nepije. Co je špatně?Děkuji za radu jsem začátečník.

Takže od 3.3. leží jenom na hnízdě? Nežere, nepije. A to ještě žije?

7.3.2021 09:10
Petra4

XXX.XXX.3.46

A ano žije občas se otočí a napije se dnes od rana

7.3.2021 12:30
horal

XXX.XXX.13.26

Nevím jestli mají králíci emoce jako je strach, ale určitě mají instinkt. Myslím si, že svou nečinností pouze šetří energii.

7.3.2021 13:26
OlafV

XXX.XXX.3.230

horal napsal(a):
Nevím jestli mají králíci emoce jako je strach, ale určitě mají instinkt. Myslím si, že svou nečinností pouze šetří energii.

Láska k věcem u lidí má prvek strachu,aby nám např. milovanou věc neukradli.Zvíře si oblíbenou hračku brání instinktivně.A co pes v případě,že se napřáhneme holí má strach?