Aké plemeno vám najviac vyhovuje

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Áňa.........

5.8.2021 18:07
Áňa.........

XXX.XXX.56.91

Poprosím slušne poradiť. Aké mäsové plemeno vám najviac vyhovuje? A aké máte skúsenosti s chovom bo ja som s nimi nemala dobré skúsenosti. Niesom začiatočník chovám momentálne hyly. Páči sa mi plemeno viedenský modrý. Čo vy na to?

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.8.2021 19:06

Vídeńský modrý není masné plemeno.Pokud vám nevadí,že se většinou špatně připouští a vrhy nebývají moc početné,tak proč si ho nepořídit.Pokud ale chováte hyly,tedy hybrida,tak se mu čisté plemeno těžko vyrovná.

Áňa.........

5.8.2021 20:47
Áňa.........

XXX.XXX.56.91

Áno viem ze to není mäsné plemeno ale nevedela som že sa ťažko pripúšťa Ďakujem za radu. A ako je to pri novozelandský červený ten sa tiež ťažko pripúšťa??? Túto inf som nikde nenašla. Viedenský ma napadli len preto lebo majú pekný vzhľad.Ďakujem za túto radu netušila som o tom. Ale nejde mi moc o veľké a početné vrhy.Skôr o okrásu. Len som nespokojná s toho že sa ťažko pripúšťajú ďakujem otvorili ste mi oči.

5.8.2021 22:04

Nč je na tom s připouštěním tak normálně.Na přírůstky je to spíš sportovní králík.
Ale když vám nejde vyloženě o maso,tak pro krásu můžete zkusit i těžší plemeno.

Áňa.........

5.8.2021 22:12
Áňa.........

XXX.XXX.56.91

Já mám kotce dosť veľké. Ale stále sa dívam po vss. Lebo sú na mäso a vzhľad pekný. Asi som si už vybrala. Kto má skúsenosť s týmto plemenom napíšte niečo viac o ných než som sa dozvedela z internetu.

5.8.2021 22:19

Vss je plemeno hodně rozšířené i vystavované,používané na křížení.Běžně chované,tam není co řešit.

Beatrice

6.8.2021 08:31
Beatrice

XXX.XXX.59.27

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vídeńský modrý není masné plemeno.Pokud vám nevadí,že se většinou špatně připouští a vrhy nebývají moc početné,tak proč si ho nepořídit.Pokud ale chováte hyly,tedy hybrida,tak se mu čisté plemeno těžko vyrovná.