Pěkný den, 14.5. jsme si přivezli domů samici a
21.5. jsme ji zkusili připustit. Snažili jsme se vyvolat uměle říji, protože nám na víkend půjčili nepříbuzného samce.
Osobně si myslím, že se nám to asi nepovedlo, protože před ním utíkala a vrčela. Nakonec se skok podařil. Aspoň ze strany samce 😉. Odpadl jak hruška.
Tuto neděli tj. přesně 15 dní přes noc postavila hnízdo. Kompletně i se srstí. Je možné, že byla už březí v době připouštění, nebo je větší pravděpodobnost falešné březosti.
Jak mám postupovat dál. Nechat jí jak je, nebo hnízdo uklidit?
Děkuji, jsem úplný začátečník.
Uživatel s deaktivovaným účtem

JajaL
napsal(a):
Pěkný den, 14.5. jsme si přivezli domů samici a
21.5. jsme ji zkusili připustit. Snažili jsme se vyvolat uměle říji, protože nám na víkend půjčili nepříbuzného samce.
Osobně si myslím, že se nám to asi nepovedlo, protože před ním utíkala a vrčela. Nakonec se skok podařil. Aspoň ze strany samce 😉. Odpadl jak hruška.
Tuto neděli tj. přesně 15 dní přes noc postavila hnízdo. Kompletně i se srstí. Je možné, že byla už březí v době připouštění, nebo je větší pravděpodobnost falešné březosti.
Jak mám postupovat dál. Nechat jí jak je, nebo hnízdo uklidit?
Děkuji, jsem úplný začátečník.
Viz ančovička. Nechte ji. A studujte.

JajaL
napsal(a):
To mě právě napadlo, ale zatím nic. Asi to bude ta falešná. Ani nijak moc netloustne.
Falešná březost u králíků není moc častá. Na rozdíl od fen.
Sú samice čo postavia hniezdo už v polovici kotnosti. Niektore iba nanosia seno a spravia jamku, iné aj srsť pridajú. Niektoré sú také že večer ani znak a ráno je okotená a iba sama vlna. Je to príroda je to inštinkt. Ale nič nevyhadzovať. Treba byť trpezlivým. Hlavne u prvokotiacich.
napsal(a):
Falešná březost u králíků není moc častá. Na rozdíl od fen.