Krmení, co můžu a čeho se vyvarovat

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
18.2.2011 07:56
pavelmasek

XXX.XXX.40.194

Jsem začátečník a rád bych se dozvěděl od vás chovatelů co můžu a čeho se vyvarovat.
1) granule - koupil jsem granule s léky. První radu jsem dostal , že jsou nejlepší a dávat každý den. Druhý radil , je to zbytečné nemusíš krmit seno. Skrm granule a pak dávej seno.
2) připuštení samic - mam samice Český strakáč a stříbřitý žlutý(od chovatele). je jim asi 6 měsíců. První rada dej je k samci nic tím neskazíš a tady jsem četl že počkat do 9 měsíce.

děkuji předem za rady. Jinak jsem nadšenej tady s těchto stránek.:-) smajlík

18.2.2011 11:40
peepa77

XXX.XXX.63.9

Zdravím,
ty granule s léčivy zkrmujte samotné (tedy bez míchaní např. ječmenem), ale to seno jim k tomu klidně dávejte, to jim bude jen ku prospěchu. Jestli seno nemáte, tak žádná tragedie - na těch granulích samozřejmě vydrží i bez sena.
Akorát bych teda do budoucna zvážil, jestli používat ty granule s léčivy ... to Vám ale asi nikdo pořádně neřekne, názory se na to různí.

Připouštět v 6 měsích stáří bych rozhodně nedělal, je to zbytečně brzo. Opravdu ještě počkejte a kolem toho 9. měsíce ji zapustěte.

ať se daří

18.2.2011 13:14
pavelmasek

XXX.XXX.40.194

Děkuji za radu. Co se týká granulý tak tohle skrmím a budu dávat obyčejné na přilepšenou(jestli to není zbytečné)smajlík. S připouštěním počkám určitě.

18.2.2011 13:47
fanous

XXX.XXX.166.34