Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
4.6.2014 10:28
radim.vadim

XXX.XXX.1.86

Dobrý den,
jsem student střední školy a navrhuji králíkárnu. Chci se zeptat, jestli je lepší mít kotce ze dřeva či plastu, nebo snad nečeho jiného. A jestli je výhodné dělat mezi jednotlivými kotci mezeru pro seno(na krm) a poté zda li je lepší dělat šuplíky pod kotce na kr. bobky pro snadnější čištění, nebo bez šuplíků. Jinak rozměry mám 120x80cm a výška 60cm pro větší králíky, je to správně? Jinak za další užitečné rady budu velice rád!!
Děkuji za odpověď.

4.6.2014 20:02
jan.kvapil

XXX.XXX.236.1

120x80 jsou pro větší plemeno dostačující rozměry. Výška by mohla být větší, ale 60 je z mého pohledu dostačující. Podle mě se králík lépe cítí ve dřevě než plastu. Takže pro lepší pohodu zvířat určitě dřevo. Co se týká podlah, určitě bych volila plné. Na šprušlích se králík asi dobře necítí. Vznikají otlaky atd.
Jinak Vašeho dotazu si velmi cením. Je výborné, že o své práci takto přemýšlíte. Jen tak dál!

5.6.2014 08:14
verka1

XXX.XXX.210.190

jan.kvapil napsal(a):
120x80 jsou pro větší plemeno dostačující rozměry. Výška by mohla být větší, ale 60 je z mého pohledu dostačující. Podle mě se králík lépe cítí ve dřevě než plastu. Takže pro lepší pohodu zvířat určitě dřevo. Co se týká podlah, určitě bych volila plné. Na šprušlích se králík asi dobře necítí. Vznikají otlaky atd.
Jinak Vašeho dotazu si velmi cením. Je výborné, že o své práci takto přemýšlíte. Jen tak dál!

Je dobře, že si toho ,,ceníte'' Budete nejspíš dost uvědomělá.............smajlík

5.6.2014 12:50
maxmilien

XXX.XXX.179.228

My máme králíky na dřevěných roštech a otlaky žádné. Záleží na šíři a mezerách. Králíci jsou v suchu - nedostatek je, že plýtvají s žrádlem. Jinak u nás naprostá spokojenost. Trusníky máme plastové.

14.6.2014 17:39
mesič

XXX.XXX.174.1

maxmilien napsal(a):