Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
21.6.2015 22:23
kejt

XXX.XXX.245.166

Mám doma vyléhlé andulky a chtěla jsem se zeptat jak je to s tím dokrmováním. Jsem začátečník a malé mám poprvé. Je dobré hned napoprvé dokrmovat? jestli ano mohla bych se zeptat jak se to vlastě všechno dělá ?
Děkuji za odpověď.

22.6.2015 04:42
simacek123

XXX.XXX.142.1

kejt napsal(a):
Mám doma vyléhlé andulky a chtěla jsem se zeptat jak je to s tím dokrmováním. Jsem začátečník a malé mám poprvé. Je dobré hned napoprvé dokrmovat? jestli ano mohla bych se zeptat jak se to vlastě všechno dělá ?
Děkuji za odpověď.

Dle mého je to zbytecna zatez jak pro chovatele tak pro andulky, andulky jsou jedni z mala papousku, kteri se daji vyborne ochocit a naucit i mluvit při osamostatneni az opusti sami budku.

22.6.2015 06:59
geldek

XXX.XXX.237.194

Určitě nedokrmujte, pokud z nějakého důvodu nemusíte. Uškodíte tím i andulkám, protože ani ta nejdražší dokrmovací směs neobsahuje imunitní složky. Můžeme to porovnat s kojením a náhražkou mateřského mléka. Po mnoha let jsem měla absolutně krotké andulky, které jsem kupovala ve zverimexu jako mladé, ale již samostatné. Uvidíte, že po vyletění z budky je andulka takový "hlupáček" - kam mě položíte, tam budu. Pak ji je ale potřebné oddělit od ostatních tam, kde je nemá ani v dohledu a nejlépe ani v doslechu a ze začátku se ji hooodně věnovat. Za týden - dva ji máte ochočenou, sameček do měsíce by měl umět první slovo - závisí také od individuálních schopností. Měla jsem anduláka, který se za stejnou dobu naučil několikanásobně více slov než žako.
Jo, a hlavně nečekejte, že Vám v diskuzi někdo podrobně popíše, jak se papoušci dokrmují. To nejde, ani při té největší ochotě. Ale na internetu je informací dost, jen je vyhledat, když mermomocí chcete nebo musíte dokrmovat.

22.6.2015 16:26
Luboš Jedlinský

XXX.XXX.239.22

geldek napsal(a):