Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
18.4.2017 13:51
bubanek

XXX.XXX.32.28

Co říkáte na vrácení se zimy v době hnízdění ?

18.4.2017 15:05
bathory

XXX.XXX.119.32

Jsem na nervy, právě jsem zjistila, že se mi chystá snášet samice aymary šedoprsé a mám strach co bude. Nevím jestli jí se samcem odchytit a přenést domů nebo né teď vypadá v klidu a mám strach, jestli by případný přenos do tepla pro ní nebyl ještě větší stres :(.

18.4.2017 15:24
vmakovicky

XXX.XXX.60.198

Treba vydržať. V sobotu od severozápadu bude postupovať frontálny systém, spojený
s tlakovou nížou so stredom nad Fínskom a severozápadným Ruskom. S ním k nám
bude prechodne prúdiť teplejší morský vzduch.

18.4.2017 15:29
eli22

XXX.XXX.181.33

U bourků mám tři mladé, nejmladší se vylíhlo dnes, tak nevím, jak to dopadne. U druhého páru by se měli klubat zítra.

18.4.2017 15:29
Michalaeva91

XXX.XXX.151.137

Taky mam obavy co ta zima způsobí, nesedaji mi penanti a mam strach o ty mlade samice, starsi pary uz sedi, tak uvidime, s timhle uz asi nikdo nepocital.

18.4.2017 17:17
pan.

XXX.XXX.38.158

Nemáte spěchat a chtít všechno, ještě nebylo zmrzlých!

18.4.2017 17:28
eli22

XXX.XXX.181.33

pan. napsal(a):
Nemáte spěchat a chtít všechno, ještě nebylo zmrzlých!

Spěchali oni, snášeli mi na zem, tak jsem dala budky. Měla jsem je snad nechat bez budek?Jsou celoročně venku. Po zmrzlých dávám ven astrildy.

18.4.2017 17:30
bathory

XXX.XXX.119.32

pan. napsal(a):
Nemáte spěchat a chtít všechno, ještě nebylo zmrzlých!

Ironií je, že já je dávala ven, aby nehnízdili. Doma šli do toku a zdálo se mi to na ně brzo Očividně asi nebylo a budku jim vzít nemůžu, spí v ní

18.4.2017 17:44
simacek123

XXX.XXX.142.1

Tady vydime ačkoliv na jinych diskuszich davate rady ze si nemůžete odpovědět sami co bude. Ted by jste potrebovali poradit?Dekuji za krasne urážky.

666Root

18.4.2017 18:05
666Root

XXX.XXX.195.189

Ve voliérách řídí začátek sezony chovatel, kecy o tom, že ptáci spěchají a příroda to tak chce jsou u ptáků ve voliérách úplně mimo realitu.

18.4.2017 18:29
smidla

XXX.XXX.181.102

Dobry den,

ptakum proste neotevru vyletove okna a termostat se postara aby teplota uvnitr nepadla pod nastavenou mez.

Prirode neporucis. Co ma prezit, to prezije, co ma padnout, to padne. Kazdy dle svych podminek udela vse pro to, aby to vyslo...

S pozdravem smidla.eu.

18.4.2017 18:38
bathory

XXX.XXX.119.32

666Root napsal(a):
Ve voliérách řídí začátek sezony chovatel, kecy o tom, že ptáci spěchají a příroda to tak chce jsou u ptáků ve voliérách úplně mimo realitu.

No nevím, já svým hýlům pokyn k hnízdění nedávala. A to už mají jeden celý odchov letos už za sebou Postavili si hnízdo a bylo. Další hnízdí taky...Jsou celoročně venku, tak netuším, jak jim to rozmluvit...

18.4.2017 19:10
Moudivláček

XXX.XXX.37.245

eli22 napsal(a):
U bourků mám tři mladé, nejmladší se vylíhlo dnes, tak nevím, jak to dopadne. U druhého páru by se měli klubat zítra.

Po vylíhnutí to bude úplně v pohodě. Horší by bylo, kdyby začali snášet nebo kdyby už odrostlé mladé ve dne opouštěli. Než je přestanou zahřívat celodenně, bude teplo.

18.4.2017 19:28
0miro0

XXX.XXX.239.238

Mám jednu otázku. Penanta má v búdke znesené 3 vajíčka ešte na nich vôbec nesedí a v noci hlási mráz.Ovplyvní to nejak oplodnenosť alebo vývin vajíčka?Mám ich nechať v búdke, alebo ich radšej na noc zobrať?prepáčte ak je to hlúpa otázka papagáje nechovám dlho cca 4roky. Ďakujem.

18.4.2017 19:51
eli22

XXX.XXX.181.33

Moudivláček napsal(a):
Po vylíhnutí to bude úplně v pohodě. Horší by bylo, kdyby začali snášet nebo kdyby už odrostlé mladé ve dne opouštěli. Než je přestanou zahřívat celodenně, bude teplo.

Děkuji. Dnes jsem je kontrolovala a tři mladí se mají k světu, převčírem jsem vyndala jedno mládě mrtvé, zimou to ale spíš nebylo. Je to jejich první snůška. Samička nevylézá z budky. U těch druhých nevím, protože samička sedí jak přibitá. Křepelka čínská včera opustila úplně snůšku, prostě to dobře vyhodnotila.

18.4.2017 20:48
bathory

XXX.XXX.119.32

Tak jsem taky aymary pro jistotu vrátila zpátky domů, není to ideální dát je do pokojové teploty, ale nebudu riskovat, že příjdu o samici

18.4.2017 21:00
docid

XXX.XXX.172.6

Kdysi jsem přicházel o mnoho samic z jara. Vždy, když se ochladilo měli samice problém vytlačit vajíčko, poté hynuly. Korely jsou nato snad nejnáchylnější, proto s korelama pomalu z jara.

18.4.2017 21:29
andulka9

XXX.XXX.150.113

Moji kakarici zahnízdili v -20 jak bylo v unoru a vyvedli 2 krasne samce potom přidam foto ted se chystají na druhou snužku blazni a kdo jim v tom ma bránit :o zarvat to vejce spatky nejde

18.4.2017 22:04
stewe5

XXX.XXX.36.251

No já mám v budce 11ti denní mláďata...Jsem zvědavější jak to dopadne...

19.4.2017 08:15
Horák lutino

XXX.XXX.59.243

666Root napsal(a):
Ve voliérách řídí začátek sezony chovatel, kecy o tom, že ptáci spěchají a příroda to tak chce jsou u ptáků ve voliérách úplně mimo realitu.

Já jsem měl štěstí, letošní andulky už jsem prodal a korelky jsou už venku z budky, akorát alexandrům rostou teprve píšt´aly, ale jsou ve zděněm zákrytu, takže to snad bude dobré.Počasí nám nepřeje, ale za barákem mám keř a kosi už v něm mají mladé, nosí žížaly v zobáčku jak diví a dnes se krmí se slepicemi.NEVÍM O TOM ŽE BYCH MĚL KOSY VE VOLIÉŘE.

666Root

19.4.2017 10:40
666Root

XXX.XXX.195.189

Horák lutino napsal(a):
Já jsem měl štěstí, letošní andulky už jsem prodal a korelky jsou už venku z budky, akorát alexandrům rostou teprve píšt´aly, ale jsou ve zděněm zákrytu, takže to snad bude dobré.Počasí nám nepřeje, ale za barákem mám keř a kosi už v něm mají mladé, nosí žížaly v zobáčku jak diví a dnes se krmí se slepicemi.NEVÍM O TOM ŽE BYCH MĚL KOSY VE VOLIÉŘE.

Proč do toho plete hnízdění našich kosů? Víte kolik hnízd přijde vniveč díky rozmarům počasí i u našich divokých ptáků?
Chovám ptáky 40 let a nikdy se mi nestalo, že bych odchovával ptáky v mrazech tak jak se tady tím někteří chlubí a prezentují. Hlavně co nejdříve vyvěsit budky ať máte co dát do výkupu frajeři. Úhynem samic se zadrženými vejci už se nepochlubí nikdo, ani nikdo z vás pak nehledá souvislosti s pozdějšími úhyny jak chovných ptáků tak mláďat odchovaných v nevhodných podmínkách. K těm úhynům díky chladu a nevhodnému chovu může dojít klidně třeba až po půl roce až začnou selhávat poškozené orgány, pak tu řešíte proč váš ptáček je nemocný a co mu dát ať ho zachráníte.
Ale to nikdo z vás rádoby "chovatelů" už slyšet nechce.

To není reakce jen na Vás karolczyk.jiri, ale všeobecně.

19.4.2017 11:11
Michalaeva91

XXX.XXX.39.162

666Root napsal(a):
Proč do toho plete hnízdění našich kosů? Víte kolik hnízd přijde vniveč díky rozmarům počasí i u našich divokých ptáků?
Chovám ptáky 40 let a nikdy se mi nestalo, že bych odchovával ptáky v mrazech tak jak se tady tím někteří chlubí a prezentují. Hlavně co nejdříve vyvěsit budky ať máte co dát do výkupu frajeři. Úhynem samic se zadrženými vejci už se nepochlubí nikdo, ani nikdo z vás pak nehledá souvislosti s pozdějšími úhyny jak chovných ptáků tak mláďat odchovaných v nevhodných podmínkách. K těm úhynům díky chladu a nevhodnému chovu může dojít klidně třeba až po půl roce až začnou selhávat poškozené orgány, pak tu řešíte proč váš ptáček je nemocný a co mu dát ať ho zachráníte.
Ale to nikdo z vás rádoby "chovatelů" už slyšet nechce.

To není reakce jen na Vás karolczyk.jiri, ale všeobecně.

V necem mate pravdu, ale my co chovame australii, a dali jsme budky zacatkem dubna, coz nekteri davaji pravidelne na josefa jsme s timhle urcite nepocitali, ja osobne mam budky celorocne otevrene, po sezone vymenim podestilku a hotovo. Penanti atd. nasedaji jak se jim chce, prece je nebudete drzet do cervna bez budek.V temperovanych zaletech je to jine, tam se to da uhlidat.Snad to dobre dopadne, at se dari vsem.

666Root

19.4.2017 20:41
666Root

XXX.XXX.195.189

Michalaeva91 napsal(a):
V necem mate pravdu, ale my co chovame australii, a dali jsme budky zacatkem dubna, coz nekteri davaji pravidelne na josefa jsme s timhle urcite nepocitali, ja osobne mam budky celorocne otevrene, po sezone vymenim podestilku a hotovo. Penanti atd. nasedaji jak se jim chce, prece je nebudete drzet do cervna bez budek.V temperovanych zaletech je to jine, tam se to da uhlidat.Snad to dobre dopadne, at se dari vsem.

Tak vy co chováte tu austrálii jste ta hlavní skupina pro výkup, nasekat toho co nejrychleji a co nejvíc a hned jak to vyskočí z budek tak honem výkup.
Mimochodem, myslíte že ten penant by nějak trpěl když by dostal tu budku třeba v květnu? Myslím by jste trpěla více vy, že děláte jen jedno hnízdo a ostatní už dávno budou za první hnízdo počítat drobáky z výkupu

19.4.2017 20:59
bubanek

XXX.XXX.32.28

666Root napsal(a):
Tak vy co chováte tu austrálii jste ta hlavní skupina pro výkup, nasekat toho co nejrychleji a co nejvíc a hned jak to vyskočí z budek tak honem výkup.
Mimochodem, myslíte že ten penant by nějak trpěl když by dostal tu budku třeba v květnu? Myslím by jste trpěla více vy, že děláte jen jedno hnízdo a ostatní už dávno budou za první hnízdo počítat drobáky z výkupu

To je zase nazor vo.a. Budky na Josefa se davaji uz leta. A neni to o tom, ze nekdo nekam specha.

19.4.2017 21:14
arnold

XXX.XXX.112.16

666Root napsal(a):
Tak vy co chováte tu austrálii jste ta hlavní skupina pro výkup, nasekat toho co nejrychleji a co nejvíc a hned jak to vyskočí z budek tak honem výkup.
Mimochodem, myslíte že ten penant by nějak trpěl když by dostal tu budku třeba v květnu? Myslím by jste trpěla více vy, že děláte jen jedno hnízdo a ostatní už dávno budou za první hnízdo počítat drobáky z výkupu

A vy asi chováte krocany nebo co? Nechápu, proč házíte všechny do jednoho pytle. To bych do normálního chovatele se 40ti letou praxí neřekl, že se bude takto chovat, tí spíš ve vašem věku.
Třeba min rok sem chtěl oddálit hnízdění penantů, tak sem jim nedal budku, taky kvůli počasí. No a světe div se, samec se skoro celý oškubal. Větve na okus měl, už s tím nikdy nepřestal. Letos mi samice límčáka začala snášet vejce na konci ledna, nikdo ji nenutil.
Vůbec nechápu proč tady tak útočíte na chovatele austrálie, že by jste si tím léčil svoje nezdary?
Když nechováte austrálii tak přece nemusíte řešit výkup, nemusíte teda ani takto reagovat.
Všem ostatním přeji chovu zdar.

19.4.2017 22:23
michalaeva11

XXX.XXX.103.33

666Root napsal(a):
Tak vy co chováte tu austrálii jste ta hlavní skupina pro výkup, nasekat toho co nejrychleji a co nejvíc a hned jak to vyskočí z budek tak honem výkup.
Mimochodem, myslíte že ten penant by nějak trpěl když by dostal tu budku třeba v květnu? Myslím by jste trpěla více vy, že děláte jen jedno hnízdo a ostatní už dávno budou za první hnízdo počítat drobáky z výkupu

Pane, já chovám takové penanty co se do výkupu nedávají, mám jenom mutace, ale to vy asi neřešíte.Asi nevite co dokáže samec penanta, když to na něj přijde a nezajímá ho, že samice namá budku.
¨Vy s takovou praxi by jste měl tohle znát ale u chovu kanárků doma v obýváku je to jiné že.
Ale jinak jste dobrý chytrák a všeci ostatní jsou proti vám amatéři, přeji všem ostatním chovatelům, at nám to ta zima nezkazí.

20.4.2017 00:06
matis22

XXX.XXX.226.120

U nas pod Tatrami to poriadne vyvadza v priebehu dneška padlo uz cez 10 cm snehu.

20.4.2017 04:53
simacek123

XXX.XXX.142.1

Jelikoz si uz leta pisi denik, coz většina zvas poklada za kravinu, tak vim ze i v minulosti byli mraziky třeba i v kvetnu se sněhem, chladne počasí tez.Budky davam na josefa, nikdy se nestalo ze by vajíčka ci mlade uhynuli.Bavim se pouze o australii, ktera je ve venkovních voliérách bez nejakych zaletu, je pouze ze tri stran a stropu chranena.Samozrejmosti jsou kvalitni budky, ktere udrzi po kratky cas nepritomnosti samicky sve klima.Nekteri uz sedi jiné druhy snasi.Nemam zadne obavy ze něco uhyne, nebo ze vajíčka budou zastuzena.

20.4.2017 05:45
pterodactyll

XXX.XXX.190.103

666Root napsal(a):
Tak vy co chováte tu austrálii jste ta hlavní skupina pro výkup, nasekat toho co nejrychleji a co nejvíc a hned jak to vyskočí z budek tak honem výkup.
Mimochodem, myslíte že ten penant by nějak trpěl když by dostal tu budku třeba v květnu? Myslím by jste trpěla více vy, že děláte jen jedno hnízdo a ostatní už dávno budou za první hnízdo počítat drobáky z výkupu

Vás bych rád poznal a docela by mne zajímalo a co chováte.Vaše názory jsou velice zajímavé.
Já osobně chovám pro radost a co prodám tak to je tak na krmení. Většinu spíš rozdám.
Nikdy mě nenapadlo, že mě bude někdo nadávat, když nenechám ptáky snášet po zemi. Zima nezima.
No vy jste anonym který nejspíš píše od někud z ústavu a ptáky vůbec neviděl.

20.4.2017 06:29
Klo

XXX.XXX.44.103

pterodactyll napsal(a):
Vás bych rád poznal a docela by mne zajímalo a co chováte.Vaše názory jsou velice zajímavé.
Já osobně chovám pro radost a co prodám tak to je tak na krmení. Většinu spíš rozdám.
Nikdy mě nenapadlo, že mě bude někdo nadávat, když nenechám ptáky snášet po zemi. Zima nezima.
No vy jste anonym který nejspíš píše od někud z ústavu a ptáky vůbec neviděl.

Nehledejte problem v ptácích nebo v počasí.Začněte především u sebe.Samozřejmě počasí i ptáci jsou součástí ale vy jste dirigent.Vy je krmíte a můžete je ovlivňovat.Dál to asi nemá cenu rozvádět protože by se tady strhla zase přestřelka mezi odpůrci a zastánci krmných směsí.Ale napověděl jsem a o to mi šlo.Chytrý se zamyslí a ti druzí beztak pojedou zase tu svoji jako zadřený kolovrátek.

20.4.2017 07:03
pterodactyll

XXX.XXX.122.200

Klo napsal(a):
Nehledejte problem v ptácích nebo v počasí.Začněte především u sebe.Samozřejmě počasí i ptáci jsou součástí ale vy jste dirigent.Vy je krmíte a můžete je ovlivňovat.Dál to asi nemá cenu rozvádět protože by se tady strhla zase přestřelka mezi odpůrci a zastánci krmných směsí.Ale napověděl jsem a o to mi šlo.Chytrý se zamyslí a ti druzí beztak pojedou zase tu svoji jako zadřený kolovrátek.

A zase jeden, který je nad věcí. Už to, že máte více účtů svědčí o tom, že chcete jen štvát lidi proti sobě. Jediné s čím s vámi souhlasím je, aby jste začal u sebe. Já ptáky hladem mořit nebudu. Přeji hodně úspěchů.

keke

20.4.2017 07:36
keke

XXX.XXX.144.26

666Root napsal(a):
Ve voliérách řídí začátek sezony chovatel, kecy o tom, že ptáci spěchají a příroda to tak chce jsou u ptáků ve voliérách úplně mimo realitu.

Keď som písal ešte pred Jozefom v diskusie vo vlákne dávate už vtákov hniezdiť, napísal som svoj názor citujem, kde všetci ponáhľate, dosť chovateľov sa do mňa pustilo a zdovodňovalo to všelijakými výhovorkami, jak bolo spomenuté všetko riadi chovateľ.

keke

20.4.2017 07:46
keke

XXX.XXX.144.26

bubanek napsal(a):
To je zase nazor vo.a. Budky na Josefa se davaji uz leta. A neni to o tom, ze nekdo nekam specha.

Tí čo dávajú roky búdka a dali búdky na Jozefa, tak mnohý majú tento rok smolu, mladých vtákov v búdkach ktoré matka pre ich veľkosť neobsedí sa vetšina podchladí a uhynú, ja som na šťastie otváral prvé búdky koncom mesiaca a korelám dokonca v nedelu, tak dúfam že bude všetko v poriadku.

20.4.2017 07:48
eli22

XXX.XXX.181.33

pterodactyll napsal(a):
Vás bych rád poznal a docela by mne zajímalo a co chováte.Vaše názory jsou velice zajímavé.
Já osobně chovám pro radost a co prodám tak to je tak na krmení. Většinu spíš rozdám.
Nikdy mě nenapadlo, že mě bude někdo nadávat, když nenechám ptáky snášet po zemi. Zima nezima.
No vy jste anonym který nejspíš píše od někud z ústavu a ptáky vůbec neviděl.

Dobrý den, já bych na rozdíl od Vás pána poznat teda vůbec nechtěla, za to mi nestojí. Jinak s Vámi souhlasím. Já dokonce ani o odchovy nestojím, mám většinou ptáky, kteří se k nám nějakým způsobem dostali (křepelku jsem vzala kočce z huby, bourek přiletěl na terasu poraněný apod), tak jsem se jich ujala a pořídila partnery. A jak už to bývá, když člověk o něco nestojí, tak se hodně daří. Doma mám pyrury, kterým kdybych nebránila, tak mají snůšky třikrát za rok... Naštěstí nemám moc místa, takže se musím krotit. A nevím, co by mě donutilo dát něco do výkupu, to fakt ne. Myslím, že každý soudí podle sebe a tady se to projevuje enormně. Jinak přeji všem skutečným chovatelům a hlavně chovancům, aby nějak tohle počasí zvládli a bylo už konečně hezky

Pbfaktor

20.4.2017 08:38
Pbfaktor

XXX.XXX.44.103

pterodactyll napsal(a):
A zase jeden, který je nad věcí. Už to, že máte více účtů svědčí o tom, že chcete jen štvát lidi proti sobě. Jediné s čím s vámi souhlasím je, aby jste začal u sebe. Já ptáky hladem mořit nebudu. Přeji hodně úspěchů.

Asi jste vůbec nepochopil o co pisatelovi šlo.Napsal to dobře a o hladu to vůbec není.

20.4.2017 08:51
Klo

XXX.XXX.44.103

pterodactyll napsal(a):
A zase jeden, který je nad věcí. Už to, že máte více účtů svědčí o tom, že chcete jen štvát lidi proti sobě. Jediné s čím s vámi souhlasím je, aby jste začal u sebe. Já ptáky hladem mořit nebudu. Přeji hodně úspěchů.

Vážený u sebe začínám vždy a je vidět že jste nic nepochopil.Chytrý jste jak rádio když se podívám co všechno komentujete ale z množstvím stravy to nemá nic společného.Zůstanu raději nad věcí než...

20.4.2017 09:06
park

XXX.XXX.222.82

Nechovám austrálii, souhlasím s tím že období toku z velké části ovlivní chovatel, na druhou stranu je pravda že méně náročným druhům někdy i stačí když zasvítí slunce a trochu se oteplí a už je to pobízí k hnízdění. Ale pořád je to na zkušenostech a možnostech chovatele. Myslím že tohle je hlavně problém celoročně chovaných ptáků ve venkovních voliérách. Před lety jsem austrálii choval, na zimu vždy domů do klecí, rozděleny podle pohlaví, na jaře do venkovní voliéry upravit krmení a vše fungovalo dobře, hlavně jsem si já určil od kdy bych chtěl aby začala chovná sezóna.

666Root

20.4.2017 09:10
666Root

XXX.XXX.195.189

Ale tu se nám hezky rozkejhala skupina potrefených nezodpovědných rádoby chovatelů
Nicméně jsem rád, že jsou zde i tací, kteří vědí o čem píšu a vědí, že děj v chovu určuje chovatel. Proto taky ty ptáky chováme, pro potěšení, jejich krásu a práci s nimi.

20.4.2017 09:20
eli22

XXX.XXX.181.33

666Root napsal(a):
Ale tu se nám hezky rozkejhala skupina potrefených nezodpovědných rádoby chovatelů
Nicméně jsem rád, že jsou zde i tací, kteří vědí o čem píšu a vědí, že děj v chovu určuje chovatel. Proto taky ty ptáky chováme, pro potěšení, jejich krásu a práci s nimi.

Tak tedy naopak, když děj v chovu ovlivňuje chovatel, můžete mi tedy poradit, jak docílit toho, aby mi páry nehnízdily a neodchovávaly? a myslím to vážně. Díky.

20.4.2017 09:20
Klo

XXX.XXX.44.103

Jsem rád že tuhle zkušenost mají i 666oot, park, pbfaktor a další chovatelé.Já ji aplikuji již hromadu let a funguje to.Na rozdíl od pana spisovatele a rádoby chovatele pterodactylla který jak píše si ptačí chřipku nosí domů ze supermarketů.

20.4.2017 09:26
pterodactyll

XXX.XXX.122.200

Pbfaktor napsal(a):
Asi jste vůbec nepochopil o co pisatelovi šlo.Napsal to dobře a o hladu to vůbec není.

Jestli je na uražkách něco dobrého to nevím. Napadá chchovatele že to dělají pro výkup. Já ne. Ale nenechám kakariki hnízdit v lednu na zemi v písku, když jim zavřu budky. Dělám s ptactvem od 67 roku a v mém chovu jsem nepoznal zadržené vejce chladem. Ono záleží na kvalitě stravy. Také jsem nikdy nekoupil zahraniční směsi plné hormonů a jiných sra-k.

Pbfaktor

20.4.2017 10:08
Pbfaktor

XXX.XXX.44.103

pterodactyll napsal(a):
Jestli je na uražkách něco dobrého to nevím. Napadá chchovatele že to dělají pro výkup. Já ne. Ale nenechám kakariki hnízdit v lednu na zemi v písku, když jim zavřu budky. Dělám s ptactvem od 67 roku a v mém chovu jsem nepoznal zadržené vejce chladem. Ono záleží na kvalitě stravy. Také jsem nikdy nekoupil zahraniční směsi plné hormonů a jiných sra-k.

Když mě citujete nedá mi to nereagovat.Zastal jsem se Klo protože ten na to upozornil že je to hlavně o chovatelovi.Já jsem vás ani nikoho jiného neurážel jen jsem napsal cituji: Asi jste vůbec nepochopil o co pisatelovi šlo.Napsal to dobře a o hladu to vůbec není.A právě Klo to popsal i když to nechtěl rozvádět.Já k tomu jen dodám že si stále myslím že jste to nepochopil.Protože kdyby jste po pochopil zjistil by jste že právě o tom nekupovat hotové směsi ale upravovat si vlastní podle ročního období tak v tom to je.Ale ono je pohodlnější koupit pytel hotového že?

20.4.2017 10:11
bathory

XXX.XXX.158.2

eli22 napsal(a):
Tak tedy naopak, když děj v chovu ovlivňuje chovatel, můžete mi tedy poradit, jak docílit toho, aby mi páry nehnízdily a neodchovávaly? a myslím to vážně. Díky.

Taky by mě to zajímalo. Hnízdí mi sice "jen" hýli ale i tak nejsem z té situace vůbec nadšená. Navíc jejich chování rozhodně nebylo vyprovokované krmením apod. Prostě bylo teplo, tak se do toho dali. Hnízdo si postavili vlastní, ovlivnit to snad u nich ani nejde. Do výkupu a podobně je určitě dávat nebudu

20.4.2017 10:30
pterodactyll

XXX.XXX.122.200

Pbfaktor napsal(a):
Když mě citujete nedá mi to nereagovat.Zastal jsem se Klo protože ten na to upozornil že je to hlavně o chovatelovi.Já jsem vás ani nikoho jiného neurážel jen jsem napsal cituji: Asi jste vůbec nepochopil o co pisatelovi šlo.Napsal to dobře a o hladu to vůbec není.A právě Klo to popsal i když to nechtěl rozvádět.Já k tomu jen dodám že si stále myslím že jste to nepochopil.Protože kdyby jste po pochopil zjistil by jste že právě o tom nekupovat hotové směsi ale upravovat si vlastní podle ročního období tak v tom to je.Ale ono je pohodlnější koupit pytel hotového že?

Bojim se, že jste to nepochopil Vy. Já právě píšu o tom, ze nekupuji předražené směsi.

Pbfaktor

20.4.2017 17:45
Pbfaktor

XXX.XXX.44.103

pterodactyll napsal(a):
Bojim se, že jste to nepochopil Vy. Já právě píšu o tom, ze nekupuji předražené směsi.

Ale právě o tom to je.Jak jsem výše psal Klo to popsal a právě nechtěl to dál rozvíjet kvůli možnému napadání ze strany propagátorů krmných směsí.A vy jste ho napadl cituji:A zase jeden, který je nad věcí.Konec citátu.A já na jeho obhajobu napsal cituji:.Protože kdyby jste to pochopil zjistil by jste že právě o tom nekupovat hotové směsi ale upravovat si vlastní podle ročního období tak v tom to je.Tak nevím v čem je to nepochopení z mojí strany když jsem od začátku zastával a obhajoval názor napsaný Klo že NE krmné směsi.

20.4.2017 18:40
pterodactyll

XXX.XXX.190.103

Pbfaktor napsal(a):
Ale právě o tom to je.Jak jsem výše psal Klo to popsal a právě nechtěl to dál rozvíjet kvůli možnému napadání ze strany propagátorů krmných směsí.A vy jste ho napadl cituji:A zase jeden, který je nad věcí.Konec citátu.A já na jeho obhajobu napsal cituji:.Protože kdyby jste to pochopil zjistil by jste že právě o tom nekupovat hotové směsi ale upravovat si vlastní podle ročního období tak v tom to je.Tak nevím v čem je to nepochopení z mojí strany když jsem od začátku zastával a obhajoval názor napsaný Klo že NE krmné směsi.

Jenže já reagoval na napadání všech chovatelů Austrálie.
O krmných směsích mám naprosto stejný názor. Dělám si je léta sám.
V jeho příspěvku ale nebylo mimo arogantního napadání vůbec nic.
a o směsích také ne, to je až o příspěvek níže. S tím již mohu souhlasit.
Nemůžu ale souhlasit s tím, že mohu naprosto ve všech případech ovlivnit pudy ptáků, aby se neměli snahu množit bez ohledy na počasí.Jsou jedinci s kterýma nic nezmůžete a separace pro mne není řešení, je to týrání. A kolik samic snáší neoplozená vejce na zem. Tím se nevysilují?
A my se zde dohadujeme rovněž zbytečně.
Opravdu nedělám ptactvo pro výkup a frontu před výkupem nestojím. Nevím proč si někdo léčí mindráky hulvátskými projevy.
Jestli je to Váš kamarád tak ho pozdravujte. Mě neimponuje.

Pbfaktor

20.4.2017 20:06
Pbfaktor

XXX.XXX.44.103

pterodactyll napsal(a):
Jenže já reagoval na napadání všech chovatelů Austrálie.
O krmných směsích mám naprosto stejný názor. Dělám si je léta sám.
V jeho příspěvku ale nebylo mimo arogantního napadání vůbec nic.
a o směsích také ne, to je až o příspěvek níže. S tím již mohu souhlasit.
Nemůžu ale souhlasit s tím, že mohu naprosto ve všech případech ovlivnit pudy ptáků, aby se neměli snahu množit bez ohledy na počasí.Jsou jedinci s kterýma nic nezmůžete a separace pro mne není řešení, je to týrání. A kolik samic snáší neoplozená vejce na zem. Tím se nevysilují?
A my se zde dohadujeme rovněž zbytečně.
Opravdu nedělám ptactvo pro výkup a frontu před výkupem nestojím. Nevím proč si někdo léčí mindráky hulvátskými projevy.
Jestli je to Váš kamarád tak ho pozdravujte. Mě neimponuje.

Pána neznám není to můj kamarád ani jsem ho nikdy neviděl akorát se stotožňuji s jeho názorem.Tak bohužel ho pozdravovat mohu tak akorát přes tuhle debatu.A ať čtu jak čtu nikde jsem v jeho příspěvku aroganci a hulvátství na vaši osobu nenašel tak nevím proč se tím pořád oháníte.

Neregistrovaný uživatel

21.4.2017 22:37
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.159.151

666Root napsal(a):
Ale tu se nám hezky rozkejhala skupina potrefených nezodpovědných rádoby chovatelů
Nicméně jsem rád, že jsou zde i tací, kteří vědí o čem píšu a vědí, že děj v chovu určuje chovatel. Proto taky ty ptáky chováme, pro potěšení, jejich krásu a práci s nimi.

Kdy dáváte Budky vy 666 Root přímo !pokud chováte papoušky australském papouškům?, např.Roselám, Penantům, Papouškum nádherným apd. Děkuji Vynanři i Zahrádkáři jsme asi všichni s tehoto počasí v očekávání jak bude... meruňky, víno, zelenina, ovocné stromy...

Neregistrovaný uživatel

21.4.2017 22:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.159.151

666Root napsal(a):
Tak vy co chováte tu austrálii jste ta hlavní skupina pro výkup, nasekat toho co nejrychleji a co nejvíc a hned jak to vyskočí z budek tak honem výkup.
Mimochodem, myslíte že ten penant by nějak trpěl když by dostal tu budku třeba v květnu? Myslím by jste trpěla více vy, že děláte jen jedno hnízdo a ostatní už dávno budou za první hnízdo počítat drobáky z výkupu

Ťi co chovají Mutační Austráliji jsou ceny někde úplně jinde... kde výkup nemá šanci asi tak...

22.4.2017 13:48
eli22

XXX.XXX.181.33

Tak u nás zmrzly všechny meruňky, třešně, broskve, ale tihle ne . Dneska okroužkovaný bourek.

Martina 1

22.4.2017 13:50
Martina 1

XXX.XXX.157.61

Nevinny dotaz a takova debata a urazky.Nechapu.

22.4.2017 14:37
bubanek

XXX.XXX.32.28

V patek ráno venku - 3. Začli se líhnout korely a zatím vše ok.

22.4.2017 16:11
david1

XXX.XXX.54.248

Zdravím všechny chovatele já mám trochu opačný problem s chladným počasím andulky mám celoročně venku ale hnízdim doma v boxech a potřebuji jeden pár vyměnit za pár z venku ale nevím jestli to rysknout a vyměnit je i teď když je rozdíl teplot mezi vnitřkem a venkem cca 10 stupňů přez den ale v noci jsi nejsem jisty tak jestli máte někdo zkušenost budu rád když mi poradíte předem díky za názory.

22.4.2017 22:04
kouřak

XXX.XXX.55.18

david1 napsal(a):
Zdravím všechny chovatele já mám trochu opačný problem s chladným počasím andulky mám celoročně venku ale hnízdim doma v boxech a potřebuji jeden pár vyměnit za pár z venku ale nevím jestli to rysknout a vyměnit je i teď když je rozdíl teplot mezi vnitřkem a venkem cca 10 stupňů přez den ale v noci jsi nejsem jisty tak jestli máte někdo zkušenost budu rád když mi poradíte předem díky za názory.

Určitě neriskovat a ted neměnit, kdysi jsem koupil papouška od chlapka co tvrdil že chová papoušky venku a za cca hodku jsem ho našel na zemi polomrtvého.Když jsem ho vzal do ruky padala mu hlava, ze zoufalství jsem dal utěrku na topeni a položil ho na ní, to mu zachránilo život

Neregistrovaný uživatel

25.4.2017 16:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.159.151

eli22 napsal(a):
Tak u nás zmrzly všechny meruňky, třešně, broskve, ale tihle ne . Dneska okroužkovaný bourek.

Jé ten je úžasnej

serge

25.4.2017 21:52
serge

XXX.XXX.74.249

eli22 napsal(a):
Tak u nás zmrzly všechny meruňky, třešně, broskve, ale tihle ne . Dneska okroužkovaný bourek.

Radosť zo života.

28.4.2017 10:07
rastislavmpavelka

XXX.XXX.36.147

Kto terorizuje počasie - prírodu?

28.4.2017 13:42
bartrand

XXX.XXX.49.104

rastislavmpavelka napsal(a):
Kto terorizuje počasie - prírodu?

Tak tady uz chybi jen bachorky o chemtrails :D.

OCHRANAR

28.4.2017 15:25
OCHRANAR

XXX.XXX.144.26

rastislavmpavelka napsal(a):
Kto terorizuje počasie - prírodu?

Ach bože kde bol tento človek, keď boh rozdával rozum.

28.4.2017 22:28
rastislavmpavelka

XXX.XXX.36.147

OCHRANAR napsal(a):
Ach bože kde bol tento človek, keď boh rozdával rozum.

Takže Pán Boh je na vine?

29.4.2017 09:26
Runa

XXX.XXX.44.103

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ťi co chovají Mutační Austráliji jsou ceny někde úplně jinde... kde výkup nemá šanci asi tak...

Poslal jsem vám soukromou zprávu.

Přidejte reakci

Přidat smajlík