Nový burzový poriadok Nitra 2019

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
14.1.2019 09:41
terentete

XXX.XXX.235.182

Dobrý deň vážený chovatelia,pridajte svoj názor ohľadom nových pravidiel burzového poriadku v Nitre,mne osobne tieto pravidlá nevyhovujú,mám nato viac dovodov bojkotovať túto burzu na ktorú som chodil doteraz 12 x ročne,chcem sa podeliť s Vašimi názormi aj o nepravidelných termínov a ich zmien konania tejto burzy,s chovateľským pozdravom.J.Z

14.1.2019 10:32
rastislavmpavelka

XXX.XXX.36.147

+ Predávať budú najmä tí, čo sú navyknutí svojich domestikovaných vtákov trénovať a prezentovať vo výstavných klietkach pred a počas výstav vtáctva. A bývajú bližšie k Nitre a vlastnia adekvátne veľký dopravný prostriedok na presun vlastných výstavných klietok.

- Zákaz predaja priamo z profesionálnych prenosiek "napríklad foto odkaz", ktoré sú vybavené potrebným príslušenstvom (napájačka, krmitko), je blbosť na n-tú.

Týka sa to zvlášť chovateľov predajcov drobotiny, kanárikov...

Odkaz na foto; http://www.kanarikysobotove.sk/?act=PageExecutor&page=26

Dovidenia v Nitre 20.1.2019!

14.1.2019 15:46
gruchy77@pobox.sk

XXX.XXX.176.38

....konečne poriadok na burze v NR...lebo take chlievy ako je Hodonin ten mali zned prvu burzu zavret hrozne okrem Kromeriz..vsetko v CZ chlievy otras...Nitra ma, mala aj bude mať uroveň..nepotrebuje tam byť 10000tisic okukovačov stací tam byt 4 tisic poriadnych chovaťelov...konečne poriadok gruchy nitra

14.1.2019 18:35
Kokr

XXX.XXX.85.112

gruchy77@pobox.sk napsal(a):
....konečne poriadok na burze v NR...lebo take chlievy ako je Hodonin ten mali zned prvu burzu zavret hrozne okrem Kromeriz..vsetko v CZ chlievy otras...Nitra ma, mala aj bude mať uroveň..nepotrebuje tam byť 10000tisic okukovačov stací tam byt 4 tisic poriadnych chovaťelov...konečne poriadok gruchy nitra

Já jsem nikdy v Nitře na burze nebyl, tak nemůžu soudit co tam bylo dříve a co je tam dnes. Ale s tím že je v Hodoníně bordel naprosto souhlasím. Osvětlení katastrofální, parkování v zimě hrůza. Když se člověk zeptá pořadatele co se chystají opravit, tak dostane nadané a doporučení ať si jde stěžovat na město.

14.1.2019 21:23
euw

XXX.XXX.181.201

rastislavmpavelka napsal(a):
+ Predávať budú najmä tí, čo sú navyknutí svojich domestikovaných vtákov trénovať a prezentovať vo výstavných klietkach pred a počas výstav vtáctva. A bývajú bližšie k Nitre a vlastnia adekvátne veľký dopravný prostriedok na presun vlastných výstavných klietok.

- Zákaz predaja priamo z profesionálnych prenosiek "napríklad foto odkaz", ktoré sú vybavené potrebným príslušenstvom (napájačka, krmitko), je blbosť na n-tú.

Týka sa to zvlášť chovateľov predajcov drobotiny, kanárikov...

Odkaz na foto; http://www.kanarikysobotove.sk/?act=PageExecutor&page=26

Dovidenia v Nitre 20.1.2019!

Moje slová

16.1.2019 18:46
sharon

XXX.XXX.132.110

ZMENA BURZOVÉHO PORIADKU OD 1. 1. 2019

Podtitul: Burza exotov, hydiny, králikov, holubov a doplnkového tovaru pre chovateľov
Termín konania: 20.01.2019 - 20.01.2019
Miesto konania: Agrokomplex Nitra
Organizátor: agrokomplex NÁRODNÉ VÝSTAVISKO, štátny podnik
Otváracie hodiny: Vstup pre predajcov: od 5.00 cez bránu B3, cez pokladňu pri pavilóne G od 5.30
Vstup pre verejnosť: od 7.00 do 11.00 cez bránu B2 a pokladňu pri pavilóne G



Vstupné: 2 € Parkovací lístok pre osobné auto: 2 €
Vstupné zľavnené: € Parkovací lístok autobus: 20 €
Parkovací preukaz areál: €
Vystavovateľský preukaz: € Parkovací preukaz parkovisko AX: €
Firemná pozvánka: € Katalóg výstavy: €

16.1.2019 18:50
luki10000

XXX.XXX.242.2

Keď idem predávať vtáky, som predajca, alebo verejnosť? Dostanem sa tam pred 7:00? Ďakujem

17.1.2019 13:32
terentete

XXX.XXX.235.182

sharon napsal(a):
ZMENA BURZOVÉHO PORIADKU OD 1. 1. 2019

Podtitul: Burza exotov, hydiny, králikov, holubov a doplnkového tovaru pre chovateľov
Termín konania: 20.01.2019 - 20.01.2019
Miesto konania: Agrokomplex Nitra
Organizátor: agrokomplex NÁRODNÉ VÝSTAVISKO, štátny podnik
Otváracie hodiny: Vstup pre predajcov: od 5.00 cez bránu B3, cez pokladňu pri pavilóne G od 5.30
Vstup pre verejnosť: od 7.00 do 11.00 cez bránu B2 a pokladňu pri pavilóne G



Vstupné: 2 € Parkovací lístok pre osobné auto: 2 €
Vstupné zľavnené: € Parkovací lístok autobus: 20 €
Parkovací preukaz areál: €
Vystavovateľský preukaz: € Parkovací preukaz parkovisko AX: €
Firemná pozvánka: € Katalóg výstavy: €

Neviem či ste dobre nepochopil alebo si robíte srandu, ale asi to je to druhé, vy určite viete že to nebolo myslené na to čo ste popísali ale na zásadné nezmyselné pravidlá ohľadom predávania vtákov v bodovacích klietkach a iné úpravy ohladom predaja vtáctva a ich doplnkov.To vstupné čo ste popísal určite všetci vieme,a vieme aj to že nikde na burzách nieje také vysoké vstupné ako v Nitre,či na Slovensku alebo v Čechách,ďakujem za pochopenie.

17.1.2019 18:38
opal88

XXX.XXX.197.223

terentete napsal(a):
Dobrý deň vážený chovatelia,pridajte svoj názor ohľadom nových pravidiel burzového poriadku v Nitre,mne osobne tieto pravidlá nevyhovujú,mám nato viac dovodov bojkotovať túto burzu na ktorú som chodil doteraz 12 x ročne,chcem sa podeliť s Vašimi názormi aj o nepravidelných termínov a ich zmien konania tejto burzy,s chovateľským pozdravom.J.Z

Súhlasím s Vami . Mne vadí to direktívne predpisovanie rozmerov a typov klietok . Mohli to nechať tak , ako to bolo doteraz a kupujúci nech sa sám rozhodne u koho a z akej klietky bude nakupovať.

Výstavná klietka , tak ako už sám názov hovorí, je klietka určená na výstavy . Má niekto z organizátorov problém s pochopením písaného textu ?

výstavná klietka = výstava
prenosná klietka = prenášanie

Výkupcovia budú nakupovať tiež do výstavných klietok ? Koľko kusov môžu mať v jednej klietke ?
Ak viac ako 2 kusy, nie je to potom diskriminácia drobnochovateľov ?

18.1.2019 09:48
gruchy77@pobox.sk

XXX.XXX.176.38

..moji zlaty ake vysoke vstupne?to ako 2eu je pre vas vysoke?..haly vyhrievane,na europskwej urovni..pre mna vysoke vstupne v chlieve Hodonin za 1.eu,parkovanie v hnoji sa zobudte ze 2eu v NR drahe za kvalitu si pani musite zaplatit a ked to v globale zobereme ani jedna burza v CZ sa na nu nechyta co do kvality a poctu navstevnikov ani nikdy nebude..len zobrat za vrece eur a prist nakupit kvalitu...a pokial vieme na burzu lietaju Japonci,Taiwanci,..a nehovorím cela zapadna europa staci raz vidiet a tu uroven zbadas hned ako sa ocitnes v nasej Nitre...gruchy nitra

18.1.2019 11:45
gta

XXX.XXX.2.45

prečo tu rozoberáte vstupné? Podla mňa je väčší problém tie výstavne klietky .Ten pán ktorý to presadil na SZCH nahral na smeč výkupcom a to preto, lebo veľa ľudí to odradí aby tam stáli a predávali dvoch vtákov z prenosky tak to radšej dá do výkupu . Ak niektorého predá a bude chcieť doplniť výstavnú klietku z prenosky zas bude stresovať vtáky a to už nevadí nikomu?kde je to WELFARE tých vtákov načo sa odvoláva nový výstavný poriadok ?Ďalší problém vidím v tom ,že ak na burzu chodia viacerí chovatelia jedným autom a každý bude mať výstavnú klietku aj prenosku tak by mali cestovať mikrobusom alebo by mali ťahať za autom prívesný vozík.Som zato aby prenosky neboli preplnené a boli čisté , ale nový výstavný poriadok odradí chovateľov a postupne prestanú chodiť na túto doteraz najlepšiu burzu a budu vyhľadávať burzy kde takáto buzerácia neni.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.1.2019 11:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Burza je opravdu v hezkých kulturních prostorách. Bohužel po mnoha návštěvách musím konstatovat, že jí velice chybí větší sortiment nabízených ptáků a jejich slabší kvalita. Jinak pro pořadatele palec nahoru.

18.1.2019 12:21
vmakovicky

XXX.XXX.60.198

Pýtam sa: Budú inštalované pevné stoly na ktorých sa budú dať výstavné klietky lepšie umiestniť ako pri doterajších labilných stoloch alebo budú stupňovité regály?

18.1.2019 12:46
gruchy77@pobox.sk

XXX.XXX.176.38

Nitra...pokial viem a vidim co sortimentu ako vsade december ,januar slabsie hadam nik nepreda chovne vtaky to robi k.....,v lete taky vyber len mat za mech eu...no teraz chodim aj v cz ale problem tam kupit alexandra maleho a to nehovorím o velkych vtakoch...gruchy nitra

18.1.2019 13:51
daktari

XXX.XXX.3.242

gta napsal(a):
prečo tu rozoberáte vstupné? Podla mňa je väčší problém tie výstavne klietky .Ten pán ktorý to presadil na SZCH nahral na smeč výkupcom a to preto, lebo veľa ľudí to odradí aby tam stáli a predávali dvoch vtákov z prenosky tak to radšej dá do výkupu . Ak niektorého predá a bude chcieť doplniť výstavnú klietku z prenosky zas bude stresovať vtáky a to už nevadí nikomu?kde je to WELFARE tých vtákov načo sa odvoláva nový výstavný poriadok ?Ďalší problém vidím v tom ,že ak na burzu chodia viacerí chovatelia jedným autom a každý bude mať výstavnú klietku aj prenosku tak by mali cestovať mikrobusom alebo by mali ťahať za autom prívesný vozík.Som zato aby prenosky neboli preplnené a boli čisté , ale nový výstavný poriadok odradí chovateľov a postupne prestanú chodiť na túto doteraz najlepšiu burzu a budu vyhľadávať burzy kde takáto buzerácia neni.

Pánové, spousta z nás jezdí i na burzy do Německa, Holandska . Všude je vstupné min. 5 eur, plus pěkný kus cesty a rovněž prodej z bodovaček a tam jsme zticha a nikdo neprotestuje. Dokonce nemůžete mít ptáky pod stolem v přepravce a doplňovat do bodovaček. Nejde o to, jestli někdo ze špinavé přenosky koupí nebo nekoupí. Jde o to, že taková špinavá, doslova podělaná přenoska je zdrojem nákazy. Chtěli jsme do Evropy, tak tam jsme. A potom bychom také měli držet Evropské ceny těch ptáků, neboť si to zaslouží.

18.1.2019 14:30
kubanec

XXX.XXX.103.251

Co to je evropský ceny ? Výkup přestal dobře platit oratrixe a samce koupite bez problemu za 10 čr je moc malej rybnik na nějaký evropský ceny

18.1.2019 14:47
barabán

XXX.XXX.144.116

kubanec napsal(a):
Co to je evropský ceny ? Výkup přestal dobře platit oratrixe a samce koupite bez problemu za 10 čr je moc malej rybnik na nějaký evropský ceny

A co vám brání prodat mimo malej rybník ČR???

18.1.2019 15:00
kubanec

XXX.XXX.103.251

No mě osobně jazykové znalostí ve škole jsem se učil jen rusky a těch pár amazoňanú co odchovám mě ještě nedonutilo jet do zwole a nebo do itálie snad rakousko by připadalo v úvahu ale to bych se musel zkontaktovat s někým kdo tam někam jezdí takže já osobně v blizké době vejlet na burzy v zahranicí neplanuji ale kdo ví no a asi takhle to má 99% procent chovatelú v cz a sk a proto tu tak dobře funguje výkup na který plno lidí nadává a plno si ho chválí

18.1.2019 16:20
terentete

XXX.XXX.235.182

daktari napsal(a):
Pánové, spousta z nás jezdí i na burzy do Německa, Holandska . Všude je vstupné min. 5 eur, plus pěkný kus cesty a rovněž prodej z bodovaček a tam jsme zticha a nikdo neprotestuje. Dokonce nemůžete mít ptáky pod stolem v přepravce a doplňovat do bodovaček. Nejde o to, jestli někdo ze špinavé přenosky koupí nebo nekoupí. Jde o to, že taková špinavá, doslova podělaná přenoska je zdrojem nákazy. Chtěli jsme do Evropy, tak tam jsme. A potom bychom také měli držet Evropské ceny těch ptáků, neboť si to zaslouží.

Dobrý deň,presne na takú reakciu som čakal ako popisujete vy,porovnávate Slovensko z Nemeckom či Holandskom že tam je iná úroveň vstupného to je v poriadku ale treba porovnať aj ich životnú úroveň platy atď,čo sa týka s prepáčením špinavých a zasratých prenosiek tak už tam zlyhal usporiadateľ a hlavne dozorujúci veterinár ktorý tieto veci mal riešiť a nikdy ich neriešili,som zvedavý keď tam niekto pošle TV na skontrolovanie ako sa dodržiavajú a porušujú nové pravidlá na tejto burze ako to dopadne,nachajme tomu volný priebeh a uvidíme či sa mnohý nebudú chytať za hlavy z veškeréj návštevnosti na burze v Nitre čo sa týka Europy tak to nekomentujem vidíme čo sa v nej deje.

18.1.2019 16:33
kubanec

XXX.XXX.103.251

No a ještě jeden postřeh pokud chcete v čr prodávat za evropský ceny tak se taky musej najit lidi co to za ty evropský ceny koupí že ....a pokud chovatel prodává své odchovy jiným chovatelúm a ne do výkupu tak za to vlastně múžou chovatelé že nenakupují za evropské ceny ne ?

18.1.2019 17:09
gruchy77@pobox.sk

XXX.XXX.176.38

..veru porovnat tu uroven v CZ na burzach...hnusne zasrate prenosky katastrofalne podmienky na predaj tam nie ze zlyhal usporiadatel tam zlihala veterina ktora to mala hned v prvu burzu zatvorit lebo tam na tych burzach okrem miliona andulek,korel nemate co vyberat...zvyknete si aj na vystavne prenosky konecne v tom poriadok a navstevnost burza v NR nepotrebuje chovatelov ktory maju vtakov v zasratych spinavych prenoskach...asom to ta burza vyselektuje od vecne somrajucich mnozitelov...Nitra mala ,ma a bude mat celoeuropsky kredit...gruchy nitra

18.1.2019 17:13
barabán

XXX.XXX.144.116

kubanec napsal(a):
No mě osobně jazykové znalostí ve škole jsem se učil jen rusky a těch pár amazoňanú co odchovám mě ještě nedonutilo jet do zwole a nebo do itálie snad rakousko by připadalo v úvahu ale to bych se musel zkontaktovat s někým kdo tam někam jezdí takže já osobně v blizké době vejlet na burzy v zahranicí neplanuji ale kdo ví no a asi takhle to má 99% procent chovatelú v cz a sk a proto tu tak dobře funguje výkup na který plno lidí nadává a plno si ho chválí

Nezlobte se ,ale tohle je pouze výmluva-já také ve svých letech nemluvím ,ale nijak mě to nebrání ,jelikož chci!!! A jestliže vám nestojí za to prodat své odchovy za odpovídající cenu ? tak na co si stěžovat,na výkup? Nechápu proč zrovna Zwole,podle mě stačí pouze chtít. 30.let po revuloci se vymlouvat na základní školu .

18.1.2019 17:23
kubanec

XXX.XXX.103.251

Kam jezdite prodávat své odchový jestly to není tajny a kolik ptákú prodáte z toho počtu co vezete a když spočitáte náklady na dopravu tak to má smysl ?

18.1.2019 18:38
vegh

XXX.XXX.206.121

Kupim rozel pestré ožanž,oranž pastel,,rubino oranž,rubino oranž pastel.čt. ja zavolám.

18.1.2019 18:49
ferko76

XXX.XXX.234.4

Bod a) výstavná klietka,prenoska musí mať také rozmery, ktoré minimalizujú riziko poranenia,stresu a utrpenia zvierat-vystavna klietka to však nespĺňa.Je určená na výstavu a nie na predaj.Pri predaji jedného jedinca ten druhý je vystavený stresu a aj poraneniu.Ja mám každého alexsandra samostatne a práve preto splnam všetky požiadavky uvedené v bode a.A to ešte nehovoriac o tom,že podaktorí chodíme autobusom.

18.1.2019 20:03
luki10000

XXX.XXX.242.2

Zdravím. Môže mi niekto zodpovedný povedať kedy sa dostanem na burzu??? Dostanem sa tam aj pred 7:00???
Ďalšia vec: súhlasím s ľuďmi ktorí bojkotuju nové výstavné prenosky! Platíme dosť za parkovné, vstupné... Zaplatili by sme aj za prenájom výstavných klietok...
Ak chcete predávať viac vtákov, podľa nových pravidiel by ste museli mat dodávku, aby ste mohli ísť na burzu...
Som za kultúrnejšie podmienky burzy!
Som za neskoršie otváracie hodiny,!!! Som za čisté, nepreplnene prenosky. Konečne niekto normálny, prehodnotil začiatok konania burzy!
Podľa môjho názoru, sú už teraz priestory haly pre vtáctvo nedostačujúce... Regály pre výstavné klietky nevyhovujúce...
Keď chce niekto ryzovat na chovateľoch, čo sa teraz bohužiaľ deje, a tvrdí že to tak nie je, nech zabezpečí odpovedajuce priestory, nové výstavné prenosky, my si ich zaplatime a každú burzu použijeme... Viem, že organizátora by to stálo mnoho financií. Ale tvrdí že to robia pre chovateľov... Tak nech urobia niečo pre nich a nie len pre seba!!! Ako sa hovorí, netreba len brať, ale aj dávať!!!

18.1.2019 21:01
barabán

XXX.XXX.144.116

kubanec napsal(a):
Kam jezdite prodávat své odchový jestly to není tajny a kolik ptákú prodáte z toho počtu co vezete a když spočitáte náklady na dopravu tak to má smysl ?

Já do rakouska a smysl to má. Ale jak říkám stěžovat si na cenu výkupu,počtu km ,každého věc. Já bych anazonana do výkupu nedal.

18.1.2019 22:11
kubanec

XXX.XXX.103.251

Plno chovatelu z jižní moravy prodává papoušky polákum má tu někdo z jižní moravy nebo jižniho slovenska zkušenost s prodejem v rakousku ? Nemohli by se podělit o zkušenost já mám amazoňana od Šimona z rakouska a stál stejně jak tady

19.1.2019 19:56
euw

XXX.XXX.133.203

Keď budú organizátori nekompromisne trvať na dodržiavaní nového burzovného poriadku, tak si zajtra v Nitre výkupci dobre namastia vrecká!

20.1.2019 08:36
Querido

XXX.XXX.116.72

barabán napsal(a):
Já do rakouska a smysl to má. Ale jak říkám stěžovat si na cenu výkupu,počtu km ,každého věc. Já bych anazonana do výkupu nedal.

Dobrý deň kde chodíte do Rakúska ? Kedy a kde sú burzy ?

20.1.2019 11:59
gruchy77@pobox.sk

XXX.XXX.176.38

..v Nitre super hrozne vela ludí vsetko sa predalo zo stola osobne Rozely rubino po 50eu kus 12ks,a Alexander maly lutino,albino s dna po 100eu kus predal som ..na jednotku super...ziadne vystavne klietky neboli...vsetko po starom...len zapchate mesto zo vsetkych stran naj burza v Nitre ..neda sa porovnat ani s jednu okrem Kromeríz ostatne chlievy bez urovne...top nitra...gruchy nitra

20.1.2019 12:18
opal88

XXX.XXX.197.223

gruchy77@pobox.sk napsal(a):
..v Nitre super hrozne vela ludí vsetko sa predalo zo stola osobne Rozely rubino po 50eu kus 12ks,a Alexander maly lutino,albino s dna po 100eu kus predal som ..na jednotku super...ziadne vystavne klietky neboli...vsetko po starom...len zapchate mesto zo vsetkych stran naj burza v Nitre ..neda sa porovnat ani s jednu okrem Kromeríz ostatne chlievy bez urovne...top nitra...gruchy nitra

Dobrý deň. Bol som v Nitre v decembri a ľudí bolo možno polovica ako inokedy. Teraz mali tiež zmenený termín, tak som bol dnes radšej v Kroměríži. Ludí bolo tiež menej, parkovanie super, cena vstupného 40Kč.
Kď píšete, že ...ziadne vystavne klietky neboli...vsetko po starom... tak prečo sa tu v diskusii nevyjadril nikto z organizátorov ? Zaspali na vavrínoch ? Alebo na vajciach ?

20.1.2019 13:48
terentete

XXX.XXX.235.182

gruchy77@pobox.sk napsal(a):
..v Nitre super hrozne vela ludí vsetko sa predalo zo stola osobne Rozely rubino po 50eu kus 12ks,a Alexander maly lutino,albino s dna po 100eu kus predal som ..na jednotku super...ziadne vystavne klietky neboli...vsetko po starom...len zapchate mesto zo vsetkych stran naj burza v Nitre ..neda sa porovnat ani s jednu okrem Kromeríz ostatne chlievy bez urovne...top nitra...gruchy nitra

Dobrý deň,pane vy ste buď platený trol pre usporiadateĺa Nitrianskej burzy,alebo to nemáte celkom v hlave v poriadku,viete vlastne čo tu píšete aké bludy,zato čo ste tu popísal že ste za akú cenu predal vám teda možeme poslať aj daňovákov ak si za tým stojíte a je to pravda.

20.1.2019 13:56
terentete

XXX.XXX.235.182

opal88 napsal(a):
Dobrý deň. Bol som v Nitre v decembri a ľudí bolo možno polovica ako inokedy. Teraz mali tiež zmenený termín, tak som bol dnes radšej v Kroměríži. Ludí bolo tiež menej, parkovanie super, cena vstupného 40Kč.
Kď píšete, že ...ziadne vystavne klietky neboli...vsetko po starom... tak prečo sa tu v diskusii nevyjadril nikto z organizátorov ? Zaspali na vavrínoch ? Alebo na vajciach ?

Ináč burza v Kromeríži super ako spomýnate,žiadne nové predpisy z bodovacích prenosiek po dva kusy,parkovné super a zadarmo,predané z polovice aby sme mali ćo predávať vo februári 3.02.2019 v HODONÍNE ďalej 10.02.2019 v PREROVE a zas 17.02.2019 v KROMERÍŽI a tak kolom do kola.

20.1.2019 15:23
miloš62

XXX.XXX.249.22

Prečo prosím Vás klamete???

20.1.2019 15:26
miloš62

XXX.XXX.249.22

gruchy77@pobox.sk napsal(a):
..v Nitre super hrozne vela ludí vsetko sa predalo zo stola osobne Rozely rubino po 50eu kus 12ks,a Alexander maly lutino,albino s dna po 100eu kus predal som ..na jednotku super...ziadne vystavne klietky neboli...vsetko po starom...len zapchate mesto zo vsetkych stran naj burza v Nitre ..neda sa porovnat ani s jednu okrem Kromeríz ostatne chlievy bez urovne...top nitra...gruchy nitra

PRE:" GRUCHY NITRA"
Prečo, prosím Vás klamete???

20.1.2019 15:57
euw

XXX.XXX.180.126

gruchy77@pobox.sk napsal(a):
..v Nitre super hrozne vela ludí vsetko sa predalo zo stola osobne Rozely rubino po 50eu kus 12ks,a Alexander maly lutino,albino s dna po 100eu kus predal som ..na jednotku super...ziadne vystavne klietky neboli...vsetko po starom...len zapchate mesto zo vsetkych stran naj burza v Nitre ..neda sa porovnat ani s jednu okrem Kromeríz ostatne chlievy bez urovne...top nitra...gruchy nitra

No neviem či sme boli dnes v Nitre na tej istej burze, lebo ja mám z dnešnej burzy inú skúsenosť. Ľudí na burze tak cca. tretina oproti jeseni, a stoly viac ako poloprázdne. Je pravda, že ľudia predávali väčšinou z prenosiek, ale po burze chodil sám p. Vávra a robil poriadky s chovateľmi, ktorí predávali na stoloch z prenosiek a nie z bodovacích klietok. Ja som mal 5 bodovacích klietok a 3 prenosky a mne osobne nariadil, aby som si dal prenosky s vtákmi na zem pod stôl a predával len z bodovačiek. Potom išiel aj za ďalšími a rad zaradom nútil chovateľov na dodržiavanie burzového poriadku. Inak stolový predaj žiadne terno - u mňa predaných 8 anduliek a 9 agapornisov. Každý len pochválil, že mám pekných vtákov, ale kupovať by boli chceli za výkupné ceny. O 9.00 hod. sa už nepredávalo (už nebolo komu) a o 9.45 hod. už nebolo v hale ani nohy.
Pán gruchy, vy ste normálne reklama na Nitriansku burzu. Nezavádzajte ľudí klamstvami. euw

20.1.2019 16:57
vegh

XXX.XXX.206.121

Ja osobne dnes nebol ale som videl fotky čo dali madari na net. tak to nebolo tak vela čo tam bolo nastole vidno že boli večina vtákov prenoske. osobne mislím že čo píše Pán.gruchy 77.z nitri je to upline blubost že všetko predal a zataké ceny. potom piše že treba nahat aj na dalšé burzu.Ja osobne chodim na burzu žu 40-rokov ani raz my nepodarilo predat v šetko pritom polovicu dávám do vykupu.a decembri priamo od vykupcu som kupil pár-rozel pekné rubeli za 60 eur pár. všeci vieme že tažko sa predává aj za normálné ceni nie ešte za dvojnásobok.

20.1.2019 17:09
terentete

XXX.XXX.235.182

euw napsal(a):
No neviem či sme boli dnes v Nitre na tej istej burze, lebo ja mám z dnešnej burzy inú skúsenosť. Ľudí na burze tak cca. tretina oproti jeseni, a stoly viac ako poloprázdne. Je pravda, že ľudia predávali väčšinou z prenosiek, ale po burze chodil sám p. Vávra a robil poriadky s chovateľmi, ktorí predávali na stoloch z prenosiek a nie z bodovacích klietok. Ja som mal 5 bodovacích klietok a 3 prenosky a mne osobne nariadil, aby som si dal prenosky s vtákmi na zem pod stôl a predával len z bodovačiek. Potom išiel aj za ďalšími a rad zaradom nútil chovateľov na dodržiavanie burzového poriadku. Inak stolový predaj žiadne terno - u mňa predaných 8 anduliek a 9 agapornisov. Každý len pochválil, že mám pekných vtákov, ale kupovať by boli chceli za výkupné ceny. O 9.00 hod. sa už nepredávalo (už nebolo komu) a o 9.45 hod. už nebolo v hale ani nohy.
Pán gruchy, vy ste normálne reklama na Nitriansku burzu. Nezavádzajte ľudí klamstvami. euw

Píšete ako bolo na burze v Nitre a ako tam robil poriadky sám majiteľ a usporiadateľ p.Vavra poriadky,už to je smutné že ide sám proti sebe,ale nieje sa čomu čudovať,nevieme ako dopadneme my sami a či aj nás nepostihne na starosť demencia,to je choroba za ktorú človek nemože.

20.1.2019 17:20
luki10000

XXX.XXX.242.2

gruchy77@pobox.sk napsal(a):
..v Nitre super hrozne vela ludí vsetko sa predalo zo stola osobne Rozely rubino po 50eu kus 12ks,a Alexander maly lutino,albino s dna po 100eu kus predal som ..na jednotku super...ziadne vystavne klietky neboli...vsetko po starom...len zapchate mesto zo vsetkych stran naj burza v Nitre ..neda sa porovnat ani s jednu okrem Kromeríz ostatne chlievy bez urovne...top nitra...gruchy nitra

No... Neviem na akej burze ste boli vy, ale ja som bol v Nitre 😂 a od úplného začiatku... 12 ks roziel pestrých rubino nebolo dokopy v celej hale... Po druhé: Keď ste tam teda boli a nevideli ste žiadne výstavné klietky, tak odporúčam navštíviť odborníka, aspoň pre začiatok očného...😂😂😂

20.1.2019 21:32
kele

XXX.XXX.216.218

terentete napsal(a):
Píšete ako bolo na burze v Nitre a ako tam robil poriadky sám majiteľ a usporiadateľ p.Vavra poriadky,už to je smutné že ide sám proti sebe,ale nieje sa čomu čudovať,nevieme ako dopadneme my sami a či aj nás nepostihne na starosť demencia,to je choroba za ktorú človek nemože.

Je mi ľúto, ale musím skonštatovať, že poslednými 8 slovami opisujete sám seba...
Ospravedlňujem sa všetkým normálnym chovateľom za moju reakciu. Už Werich povedal, že nad blbosťou sa zvíťaziť nedá ale treba proti nej bojovať...

20.1.2019 22:06
terentete

XXX.XXX.235.182

kele napsal(a):
Je mi ľúto, ale musím skonštatovať, že poslednými 8 slovami opisujete sám seba...
Ospravedlňujem sa všetkým normálnym chovateľom za moju reakciu. Už Werich povedal, že nad blbosťou sa zvíťaziť nedá ale treba proti nej bojovať...

Vážený pán veterinár musím aj já skonštatovať,keby bola vaša povinnosť a zodpovednosť riadne plnená, a sem tam by ste konroloval stav zvierat a zasraných preplnených prenosiek chovateľov na burze v Nitre,tak nemusel Váš kamarát a priateľ vôbec vymýšlať takéto nezmyselné pravidlá z bodovačkami,takže než chcete proti hlúposti bojovať začnite prosím vás od seba,ďakujem vám za pochopenie...´´

21.1.2019 13:45
rastislavmpavelka

XXX.XXX.36.147

terentete napsal(a):
Vážený pán veterinár musím aj já skonštatovať,keby bola vaša povinnosť a zodpovednosť riadne plnená, a sem tam by ste konroloval stav zvierat a zasraných preplnených prenosiek chovateľov na burze v Nitre,tak nemusel Váš kamarát a priateľ vôbec vymýšlať takéto nezmyselné pravidlá z bodovačkami,takže než chcete proti hlúposti bojovať začnite prosím vás od seba,ďakujem vám za pochopenie...´´

Ešte tak sa podpísať i vlastným menom a diskusia môžete pokračovať bez osobných útokov.

21.1.2019 14:35
terentete

XXX.XXX.235.182

rastislavmpavelka napsal(a):
Ešte tak sa podpísať i vlastným menom a diskusia môžete pokračovať bez osobných útokov.

Pán Pavelka na nikoho neútočím,napísal som len skutočnú pravdu,myslím že vy by ste to mohol vedieť,Jozef Záhora´´

21.1.2019 21:25
rastislavmpavelka

XXX.XXX.36.147

terentete napsal(a):
Pán Pavelka na nikoho neútočím,napísal som len skutočnú pravdu,myslím že vy by ste to mohol vedieť,Jozef Záhora´´

Celý život hľadám pravdu, je strašná. Preto vyznávam a uprednostňujem Božiu pravdu. Tu na burze nenájdeme.

22.1.2019 19:09
AndrejNitra

XXX.XXX.252.211

Bol som na burze v nitre, moj nazor osobny- kazdy ma iny pohlad na cistotu zjavne,myslim prenosky,ale ok nech to riesia takto,ich vec, aj som Vavrovi hovoril ze si to doje...u ludi a on vysmaty ze nech ma to netrapi. Asi vie ze ludia pridu aj keby co bolo...a ze vykesuju penazky...

K tym bodovacim klietkam len tolko, mame ich mat v nich aby netrpeli a neviem co ale tych zvysnych 20-40 napratatanych v prenoske pod stolom uz nikoho netrapi, asi zato ze ich nebudevidno kedze maju byt otocene opacne od ulicky...sak ano co oci nevidia,srdce....

Ludia na slovensku chovaju vtakov aby si trochu privyrobili,cest vynimk ktori to chovaju pre radost. Ale kalkulacka nepusti, budem chovat 1 par zebriciek , budu mat 3 mlade, dojdem na burzu predat 2 kedze viac nemozem mat v prenoske, predam ich spolu za 6 eur ! Vstupne a parkovne zaplatim 4eura a ostanu mi 2, to este neplatim za stol...a kde je krmivo...

Takze asi treba chovat vtakov pre organizatora aby zarobil alebo pre vykupcov... Kam to cele smeruje ?

K tym vykupcom par slov len: slovak vykupca vycereny namna ze mi da za zebricku 1,50eura, ze vcechach idu po 30... A cech vykpca mi da 2,20, je slovak chamtivy alebo sa mi to len zda? Ked stoji 30 v cechach preco nejde nakupit tam?

Chovu zdar chlapi a pevne nervy !

Budem vdacny za komentare,ale dotahovat sa tu nebudem s nikym.

Andrej. Nitra

22.1.2019 20:46
terentete

XXX.XXX.235.182

AndrejNitra napsal(a):
Bol som na burze v nitre, moj nazor osobny- kazdy ma iny pohlad na cistotu zjavne,myslim prenosky,ale ok nech to riesia takto,ich vec, aj som Vavrovi hovoril ze si to doje...u ludi a on vysmaty ze nech ma to netrapi. Asi vie ze ludia pridu aj keby co bolo...a ze vykesuju penazky...

K tym bodovacim klietkam len tolko, mame ich mat v nich aby netrpeli a neviem co ale tych zvysnych 20-40 napratatanych v prenoske pod stolom uz nikoho netrapi, asi zato ze ich nebudevidno kedze maju byt otocene opacne od ulicky...sak ano co oci nevidia,srdce....

Ludia na slovensku chovaju vtakov aby si trochu privyrobili,cest vynimk ktori to chovaju pre radost. Ale kalkulacka nepusti, budem chovat 1 par zebriciek , budu mat 3 mlade, dojdem na burzu predat 2 kedze viac nemozem mat v prenoske, predam ich spolu za 6 eur ! Vstupne a parkovne zaplatim 4eura a ostanu mi 2, to este neplatim za stol...a kde je krmivo...

Takze asi treba chovat vtakov pre organizatora aby zarobil alebo pre vykupcov... Kam to cele smeruje ?

K tym vykupcom par slov len: slovak vykupca vycereny namna ze mi da za zebricku 1,50eura, ze vcechach idu po 30... A cech vykpca mi da 2,20, je slovak chamtivy alebo sa mi to len zda? Ked stoji 30 v cechach preco nejde nakupit tam?

Chovu zdar chlapi a pevne nervy !

Budem vdacny za komentare,ale dotahovat sa tu nebudem s nikym.

Andrej. Nitra

Lepšie by som to nenapísal,treba navštevovať burzy kde nieje diskriminácia chovateľov a diktatúra,agrokomplex sa oslabí a posilnia sa okolité burzy trebárs aj Krškany.

22.1.2019 22:15
Munch

XXX.XXX.99.60

čakaj v lete Mikulaša a ponahlaj sa tam, kde su v prenoskach natlačene andulky, korely, zebry tak ako 20.01. 2019 v Nitre. Na burze vo februari to už poriadatelia tolerovať dufam nebudu.

22.1.2019 23:38
AndrejNitra

XXX.XXX.252.211

terentete napsal(a):
Lepšie by som to nenapísal,treba navštevovať burzy kde nieje diskriminácia chovateľov a diktatúra,agrokomplex sa oslabí a posilnia sa okolité burzy trebárs aj Krškany.

Len mam pocit ze ,,tlak zo zapadu" pride casom na vsetky burzy, mozno nie hned ale casom, najdu sa ludia co su ,,prajny", burze v Krskanoch drzim palce, presla si dost tazkymi obdobiami...ak si pamatate este na ihrisku...skoda ze nemali moznost pre vacsi priestor...

23.1.2019 09:25
terentete

XXX.XXX.235.182

Munch napsal(a):
čakaj v lete Mikulaša a ponahlaj sa tam, kde su v prenoskach natlačene andulky, korely, zebry tak ako 20.01. 2019 v Nitre. Na burze vo februari to už poriadatelia tolerovať dufam nebudu.

V preplnených prenoskách my vtáci vadia,ale keď máme byť objektívny tak pozrime sa na šmelinárov z rôznych krajín čo skupujú vtákov na výkupcov celkovo,a ešte jedna vec ma trápi na stole musíte predávať po dvoch vtákov v bodovacích klietok a čo tí vtáci pod stolom čo majú byť otočený smerom od uličky do vnútra,myslíte si že to je fér voči vtákom aj novým nastaveným pravidlám,mne sa to osobne nepáči,načo nové úpravy ktoré sa majú zámerne porušovať,keď nové opatrenia tak nech sa tvrdo a zodpovedne dodržiavajú a dúfam že majiteľ na tom bude tvrdo pracovať.potom uvidíme ako to s chovatelstvom bude pokračovať ďalej a koľko účastníkov sa bude zúčastnovať na burzách.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.1.2019 11:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

AndrejNitra napsal(a):
Len mam pocit ze ,,tlak zo zapadu" pride casom na vsetky burzy, mozno nie hned ale casom, najdu sa ludia co su ,,prajny", burze v Krskanoch drzim palce, presla si dost tazkymi obdobiami...ak si pamatate este na ihrisku...skoda ze nemali moznost pre vacsi priestor...

Prosím vás čo to tu tárate. To by nebol krok ale veliký skok do zadu. Tma, zima, blato, dážď, prenosky po plote, klietky na holuby a králiky v nedostatočnom a katastrofálnom stave, nájsť miesto na parkovanie ani nehovorím. Vyberali len vstupné ale nič tam nerobili.

23.1.2019 12:28
AndrejNitra

XXX.XXX.252.211

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Prosím vás čo to tu tárate. To by nebol krok ale veliký skok do zadu. Tma, zima, blato, dážď, prenosky po plote, klietky na holuby a králiky v nedostatočnom a katastrofálnom stave, nájsť miesto na parkovanie ani nehovorím. Vyberali len vstupné ale nič tam nerobili.

Ked som sa sem zacal zapajat tak som napisal ze sa nebudem s nikym dotahovat,ani nedudem.

Len zopakujem moje posledne slova:

..skoda ze nemali moznost pre vacsi priestor...

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.1.2019 13:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ja sa tiež nebudem hádať ale tu nejde o veľkosť priestoru ale o údržbu a pripravenosť aj keď menšieho priestoru na burzu. Neviem či burza v Krškanoch ešte funguje ale tie priestory boli úplné nevyhovujúce. Ak začalo pršať nebolo sa kde schovať všade blato, osvetlenie žiadne do prenosiek sa svietilo baterkami alebo mobilmi.Stojanov na prenosky málo ukladali sa po plote. A miesto tam bolo. Aj keď mali malý priestor mohli ho aspoň po troške vylepšovať.

23.1.2019 13:18
vegh

XXX.XXX.206.121

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ja sa tiež nebudem hádať ale tu nejde o veľkosť priestoru ale o údržbu a pripravenosť aj keď menšieho priestoru na burzu. Neviem či burza v Krškanoch ešte funguje ale tie priestory boli úplné nevyhovujúce. Ak začalo pršať nebolo sa kde schovať všade blato, osvetlenie žiadne do prenosiek sa svietilo baterkami alebo mobilmi.Stojanov na prenosky málo ukladali sa po plote. A miesto tam bolo. Aj keď mali malý priestor mohli ho aspoň po troške vylepšovať.

Ked Krškanoch bol plato Tak neviem či ste boli na MONOR.je to 10-hektárová luka a ked prši nič sa nedeje burza funguje a ludi je ta aj zo západu celkom dost aj rumuni bulhari,srby,aj slováci.a maju aj metrové klietky nie vystavné bedne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.1.2019 13:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ja nie som zástanca bodovačiek ani si ich nebudem kupovať aj podľa mňa to nie je dobrý nápad. Nie nikdy som tam nebol a ani potom netúžim ale určite nebudem kvôli tomu obhajovať burzu v Krškanoch ved aj inde majú blato. Budme úprimný podmienky katastrofálne a ak je na výber prečo si nevybral to lepšie.

28.1.2019 17:32
amazonik62

XXX.XXX.253.129

Priatelia chovatelia, plne súhlasím s prispevkom od "daktari"

Pánové, spousta z nás jezdí i na burzy do Německa, Holandska, doplním i Regio Emilia. Všude je vstupné min. 5 eur, plus pěkný kus cesty a rovněž prodej z bodovaček a tam jsme zticha a nikdo neprotestuje. Dokonce nemůžete mít ptáky pod stolem v přepravce a doplňovat do bodovaček. Nejde o to, jestli někdo ze špinavé přenosky koupí nebo nekoupí. Jde o to, že taková špinavá, doslova podělaná přenoska je zdrojem nákazy. Chtěli jsme do Evropy, tak tam jsme. A potom bychom také měli držet Evropské ceny těch ptáků, neboť si to zaslouží.

Takže čo tu stále ohovárate resp. táraniny, správny chovateľ si váži svoje papagáje a tak sa k nim aj správa, plne sa stotožňujem s pravými chovateľmi, ako dôvažok prikladám odkaz na link:
https://www.agrokomplex.sk/vystavy/burza-exotov/
pod burzovým poriadkom je uverejnený príspevok chovateľa v PDF formáte, pekné čítanie!☺

29.1.2019 06:36
ferko76

XXX.XXX.234.239

amazonik62 napsal(a):
Priatelia chovatelia, plne súhlasím s prispevkom od "daktari"

Pánové, spousta z nás jezdí i na burzy do Německa, Holandska, doplním i Regio Emilia. Všude je vstupné min. 5 eur, plus pěkný kus cesty a rovněž prodej z bodovaček a tam jsme zticha a nikdo neprotestuje. Dokonce nemůžete mít ptáky pod stolem v přepravce a doplňovat do bodovaček. Nejde o to, jestli někdo ze špinavé přenosky koupí nebo nekoupí. Jde o to, že taková špinavá, doslova podělaná přenoska je zdrojem nákazy. Chtěli jsme do Evropy, tak tam jsme. A potom bychom také měli držet Evropské ceny těch ptáků, neboť si to zaslouží.

Takže čo tu stále ohovárate resp. táraniny, správny chovateľ si váži svoje papagáje a tak sa k nim aj správa, plne sa stotožňujem s pravými chovateľmi, ako dôvažok prikladám odkaz na link:
https://www.agrokomplex.sk/vystavy/burza-exotov/
pod burzovým poriadkom je uverejnený príspevok chovateľa v PDF formáte, pekné čítanie!☺

Prečo prirovnavate Nitru k Nemecku, Holandsku?Nemala, nemá a nikdy ani mat nebude na ne. A tie ošťaté,osraté toalety hovoria za všetko.

29.1.2019 07:12
kele

XXX.XXX.107.33

ferko76 napsal(a):
Prečo prirovnavate Nitru k Nemecku, Holandsku?Nemala, nemá a nikdy ani mat nebude na ne. A tie ošťaté,osraté toalety hovoria za všetko.

Burzu robia vždy ľudia a ponuka vtákov. Oš... a osr...é WC a vtáci v nevyhovujúcich prenoskách - to sme my!!! Takto nás vnímajú aj v zahraničí...
Začnime každý od seba...

29.1.2019 08:29
abogado

XXX.XXX.37.164

amazonik62 napsal(a):
Priatelia chovatelia, plne súhlasím s prispevkom od "daktari"

Pánové, spousta z nás jezdí i na burzy do Německa, Holandska, doplním i Regio Emilia. Všude je vstupné min. 5 eur, plus pěkný kus cesty a rovněž prodej z bodovaček a tam jsme zticha a nikdo neprotestuje. Dokonce nemůžete mít ptáky pod stolem v přepravce a doplňovat do bodovaček. Nejde o to, jestli někdo ze špinavé přenosky koupí nebo nekoupí. Jde o to, že taková špinavá, doslova podělaná přenoska je zdrojem nákazy. Chtěli jsme do Evropy, tak tam jsme. A potom bychom také měli držet Evropské ceny těch ptáků, neboť si to zaslouží.

Takže čo tu stále ohovárate resp. táraniny, správny chovateľ si váži svoje papagáje a tak sa k nim aj správa, plne sa stotožňujem s pravými chovateľmi, ako dôvažok prikladám odkaz na link:
https://www.agrokomplex.sk/vystavy/burza-exotov/
pod burzovým poriadkom je uverejnený príspevok chovateľa v PDF formáte, pekné čítanie!☺

Všetko je to krásne napísané, až na pár detajlov.
V prvom rade europske ceny na Slovensku nedosiahneme NIKDY.
1. Kto si tu kúpi napríklad výstavnú zebričku za 50 alebo 500 EUR?
2. Ak chcete predávať tak si musíte rezervovať miesto, lebo všetko je rezervované a nedodržujú sa podmienky za ktorých sa považuje miesto po určitom čase za voľné.
3. Ak sa rozhodnem deň, dva dopredu že idem a chcem niečo predať tak akurát tak keď to budem predávať na parkovisku, lebo v hale miesto nenájdete - čiže by bolo vhodné nájsť vetšie priestory, napríklad vo vedľajších halách. . .

29.1.2019 08:46
terentete

XXX.XXX.235.182

kele napsal(a):
Burzu robia vždy ľudia a ponuka vtákov. Oš... a osr...é WC a vtáci v nevyhovujúcich prenoskách - to sme my!!! Takto nás vnímajú aj v zahraničí...
Začnime každý od seba...

Pán veterinár s týmto vašim príspevkom plne súhlasím,akurát nesúhlasím s tým výrokom,,že Oš...té osr...é vtáci WC v nevyhovujúcich prenoskách - to sme my´´ Takto nás vnímajú v zahraničí...Neurážajte vetšiu vetšinu slušných chovateľov ktorých sa to netýka,a tých pár jednotlivcov čo sa ich to týka za nich je zotpovedný organizátor,a veterinár ktorý je za tieto nedostatky zodpovedný,nakoľko sa na takéto veci nikdy nedohliadalo,keby to tak bolo od začiatku potom by sme sa už dávno nevyhovárali na Nemcov,Holanďanov,Rakušanov atď mohli sme dávno byť na ich úrovni.Takže ozaj by mal začať každý od seba....´´ale neviem či nieje neskoro.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.1.2019 09:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Toto všetko smeruje k tomu že sa viacej rozbehne obchodovanie cez internet,telefon a osobné navštevy.Burza bude služit na stretnutie a odovzdanie vtákov po predchádzajucom dohovore.Ešte by ma zaujímalo ako to bude usporiadatel riešit ak bude pekné počasie a chovatelia budu mat přenosky v kufry auta na parkovisku a tam budu predávat.
Povedané a napísané bolo toho už dost.Počkajme 4-5 mesiacov uvidíme ako to dopadlo a potom si možeme o tom popísat.

29.1.2019 12:27
gruchy77@pobox.sk

XXX.XXX.176.38

na Nitru...musim reagovat na tie nezmysly mozno uroveň NL,D,..nedosiahne ale pani v CZ vy nikdy nedosiahnete uroven Nitry zas nikdy co sa tyka do počtu a kvality a podmienok okrem Kromreríz vsetko chlievy a treba to zatvorit prenasanie chorob..a co sa tyka tych WC vy tam tie WC ani nemate a oštavate vsade rohy fuj hnus stacilo hodonin,prerov...gruchy nitra

29.1.2019 12:44
modrohlavej

XXX.XXX.168.57

gruchy77@pobox.sk napsal(a):
na Nitru...musim reagovat na tie nezmysly mozno uroveň NL,D,..nedosiahne ale pani v CZ vy nikdy nedosiahnete uroven Nitry zas nikdy co sa tyka do počtu a kvality a podmienok okrem Kromreríz vsetko chlievy a treba to zatvorit prenasanie chorob..a co sa tyka tych WC vy tam tie WC ani nemate a oštavate vsade rohy fuj hnus stacilo hodonin,prerov...gruchy nitra

Dopuručil bych vám zmněnu lékaře nebo zmněnit léky, snad vám to pomuže, vy snad neumíte dát jinej přízpěvek než jaké jsou všude chlévy, doufám že vám nová určená diagnoza pomuže

29.1.2019 13:11
Mira60

XXX.XXX.55.83

Nevím proč napadáte burzy v česku udělejte si pořadek
na slovensku a když se vám nelibi do čech nejezděte
abyste si nedovezli nějakou nemoc ja se jenom směji jak si čtu vaše přispěvky na vojně
v MALACKÁH nam řikavali podle zachoda poznaš národa

29.1.2019 14:16
kikimora

XXX.XXX.235.182

Mira60 napsal(a):
Nevím proč napadáte burzy v česku udělejte si pořadek
na slovensku a když se vám nelibi do čech nejezděte
abyste si nedovezli nějakou nemoc ja se jenom směji jak si čtu vaše přispěvky na vojně
v MALACKÁH nam řikavali podle zachoda poznaš národa

Palec nahoru,a to som Slovenka.

29.1.2019 17:20
ferko76

XXX.XXX.234.239

gruchy77@pobox.sk napsal(a):
na Nitru...musim reagovat na tie nezmysly mozno uroveň NL,D,..nedosiahne ale pani v CZ vy nikdy nedosiahnete uroven Nitry zas nikdy co sa tyka do počtu a kvality a podmienok okrem Kromreríz vsetko chlievy a treba to zatvorit prenasanie chorob..a co sa tyka tych WC vy tam tie WC ani nemate a oštavate vsade rohy fuj hnus stacilo hodonin,prerov...gruchy nitra

Tiež som z Nitry,a nezastavam sa jej.Kazdy vidí že ide dolu vodou.Nebit Čechov,tak je tam aj z vykupcami 100 ľudí, stačí keď je v CZ burza,tak Nitrička zíva prázdnotou-prázdne hali a o 9-tej ani nohy.A nechápem pán Peter,prečo chodíte do Čiech ošťávat rohy, keď môžte v Nitre Wc.

29.1.2019 21:59
amazonik62

XXX.XXX.253.129

Priatelia chovatelia, neoš....... me sa ale dbajme o to, aby burza bola v zmysle burzového poriadku a v prospech nás chovateľov, NR je skrátka naj, prispejme k tomu svojim prístupom, ☺

30.1.2019 10:06
Mira60

XXX.XXX.55.83

Pan amazon vy si potiřečite přečtite si všechny vaše diskuznie
a pozorně si přečtěteco Vám odepisuji ja vim když bratři slovaci
třeba přijedu do Přerova tak šrkají jak potkani a chci vykoupit
za panbuzaplat,ale svoje už si ceni na 300 400 er a pořadatele
dělaji co možu bydme radi že se sejdeme a podiváme se co
kdo chová myslim že dobreho chovatele pozname po 2aš3
burzach přeji hidně uspěchu v hovu

30.1.2019 16:34
euw

XXX.XXX.220.242

Mira60 napsal(a):
Pan amazon vy si potiřečite přečtite si všechny vaše diskuznie
a pozorně si přečtěteco Vám odepisuji ja vim když bratři slovaci
třeba přijedu do Přerova tak šrkají jak potkani a chci vykoupit
za panbuzaplat,ale svoje už si ceni na 300 400 er a pořadatele
dělaji co možu bydme radi že se sejdeme a podiváme se co
kdo chová myslim že dobreho chovatele pozname po 2aš3
burzach přeji hidně uspěchu v hovu

Váš príspevok sa dosť ťažko číta. Čo je to za reč?

31.1.2019 08:37
abogado

XXX.XXX.37.164

amazonik62 napsal(a):
Priatelia chovatelia, neoš....... me sa ale dbajme o to, aby burza bola v zmysle burzového poriadku a v prospech nás chovateľov, NR je skrátka naj, prispejme k tomu svojim prístupom, ☺

Ja som za ale určite miesto bodovačiek by na začiatku postačovalo, aby sa predajcovia so špinavými prepravkami nepúšťali do vnútra a nie hneď bodovačky.
Veď keď si uvedomíme podmienky vo výkupe a to čo chceme od obyčajných predajcov je diskriminačné.
Ine podmienky platia pre výkup a iné pre predaj.........

31.1.2019 11:44
rastislavmpavelka

XXX.XXX.36.147

abogado napsal(a):
Ja som za ale určite miesto bodovačiek by na začiatku postačovalo, aby sa predajcovia so špinavými prepravkami nepúšťali do vnútra a nie hneď bodovačky.
Veď keď si uvedomíme podmienky vo výkupe a to čo chceme od obyčajných predajcov je diskriminačné.
Ine podmienky platia pre výkup a iné pre predaj.........

Dva metre sú demo kratizmus! "Demonstration, ukážka triednej ekonomickej politiky“

31.1.2019 14:50
ferko76

XXX.XXX.234.239

abogado napsal(a):
Ja som za ale určite miesto bodovačiek by na začiatku postačovalo, aby sa predajcovia so špinavými prepravkami nepúšťali do vnútra a nie hneď bodovačky.
Veď keď si uvedomíme podmienky vo výkupe a to čo chceme od obyčajných predajcov je diskriminačné.
Ine podmienky platia pre výkup a iné pre predaj.........

Burza a výstava sú dve rozdielne veci.Som stolár,tak tú "výstavnú klietku"si vyrobím,ale o to nejde.Prvom rade bi ma zaujímalo podľa čoho sa určili rozmery.Po ďalšie, pán majiteľ by sa mal prejsť po burze a možno by si všimol aj starších, imobilných chovateľov, ktorý majú dve ruky,no v jednej majú palicu.Som rád, že sa na zviera pozerá ako na žijúcu bytosť,no toto si trochu protirečí.Pri predaji sa berie ohľad na zviera,no to isté zviera keď dám vykupcovi tak už môže byť v osratej,v preplnenej prepravke,bez jedla a vody.Akú to má logiku.Tam už nevadí riziko nákazy? Týmto novym pravidlom sa vtáci viac stresuju,no to tých pánov zo szch asi nezaujíma a vraj chovatelia.Neporovnavajme sa zo západom, nemáme nato.Nitra a agrokomplex každým rokom ide smerom dole, každá jedna výstava-staci mať otvorené oči.

4.4.2019 13:38
Halmovskymilan65

XXX.XXX.232.150

Na 100.percent súhlasím niekomu ide o to

martin7077777

12.6.2020 18:47
martin7077777

XXX.XXX.224.77

Nitra je už minulosťou. Chvalabohu. Verím, že ak bude po koronavíruse, príde niekto iný a začne robiť burzy tak ako sa má. Do Nitry ma už nikto nedostane.

12.6.2020 22:26
gruchy77@pobox.sk

XXX.XXX.176.38

martin7077777 napsal(a):
Nitra je už minulosťou. Chvalabohu. Verím, že ak bude po koronavíruse, príde niekto iný a začne robiť burzy tak ako sa má. Do Nitry ma už nikto nedostane.

..nitra to je Top medzi burzami a na teba zufalca martinka tam nik nie je zvedavy ..veru ked ju otvoria kde navštevnost nikdy nebola po 5000ludí teraz bude raz tolko..
..

18.6.2020 08:28
Querido

XXX.XXX.110.22

Tento rok bude asi burza v NR zatvorená

18.6.2020 09:57
gruchy77@pobox.sk

XXX.XXX.176.38

Querido napsal(a):
Tento rok bude asi burza v NR zatvorená

..príde druha vlna v septembri covid-19,a budou zavrete všetky...bodaj by boli aspom su ceny realne a pre vas vyssie..

18.6.2020 13:56
vmakovicky

XXX.XXX.60.198

Koľko záujemcov sa prihlásilo na post riaditeľa výstaviska Agrokomplex Nitra? Uzávierka prihlášok bola 4. júna 2020.

18.6.2020 17:52
Tato Vovo

XXX.XXX.57.231

18.6.2020 22:55
gruchy77@pobox.sk

XXX.XXX.176.38

vmakovicky napsal(a):
Koľko záujemcov sa prihlásilo na post riaditeľa výstaviska Agrokomplex Nitra? Uzávierka prihlášok bola 4. júna 2020.

....15.....a jeden z nich som ja

Přidejte reakci

Přidat smajlík