Dobrý den,
koupila jsem snad pár stříbrných rýžovníků. Samec je mohutnější, s větší hlavou a zobákem, má tmavší hlavu. Samice je drobnější. Co myslíte, podle fotky?
zebricka
napsal(a):
Dobrý den,
koupila jsem snad pár stříbrných rýžovníků. Samec je mohutnější, s větší hlavou a zobákem, má tmavší hlavu. Samice je drobnější. Co myslíte, podle fotky?
No,tak nejsem nějakej extra odborník...Ale asi máš hezkej párek.
Pták vpravo fakt vypadá na samce - hrbol na zobáku, tmavší nohy a možná i okruží kolem oka; prcek vlevo asi bude ta samička - míň červené na zobáku, růžovoučký okruží u oka...
(Možná by bodla i trošku lepší fotka...)
Gratuluju a přeju hodně štěstí v budoucím chovu...
elsa
napsal(a):
No,tak nejsem nějakej extra odborník...Ale asi máš hezkej párek.
Pták vpravo fakt vypadá na samce - hrbol na zobáku, tmavší nohy a možná i okruží kolem oka; prcek vlevo asi bude ta samička - míň červené na zobáku, růžovoučký okruží u oka...
(Možná by bodla i trošku lepší fotka...)
Gratuluju a přeju hodně štěstí v budoucím chovu...
Díky za odpověď, sama jsem zvědavá, jestli to bude párek nebo ne...
zebricka
napsal(a):
Mám je teprve přes týden a zvykají si. Pozoruju je každý den, ale zatím jsem ani jednoho zpívat neviděla...