Dobrý den,
ráda bych se zeptala zda vystlat andulkám hnízdní budku a čím.
Snažíme se o odchov, ale nevím zda nabídnout na vystlání nějaký materiál (dát třeba na dno voliéry), či si andulky vystýlají ze svých peříček. Někde jsem slyšela, že andulkám nemusím dávat nic, od jiných lidí zase, že ano, tak nevím.
Každopádně se snažím, aby se vše zadařilo a budu Vám všem moc vděčná za odpověď.
Jsem teprve začátečník, takže zatím nemám žádnou zkušenost, ale nechci nic promarnit.
lolinka
napsal(a):
Dobrý den,
Snažíme se o odchov, ale nevím zda nabídnout na vystlání nějaký materiál (dát třeba na dno voliéry), či si andulky vystýlají ze svých peříček. Někde jsem slyšela, že andulkám nemusím dávat nic, od jiných lidí zase, že ano, tak nevím.
Každopádně se snažím, aby se vše zadařilo a budu Vám všem moc vděčná za odpověď.
Jsem teprve začátečník, takže zatím nemám žádnou zkušenost, ale nechci nic promarnit.
Ahoj určitě jim tam dej vrstvu hoblin je jedno jestli málo, nebo více. Andulka si tam udělá svůj pelíšek a je vše v pořádku. Ale piliny bych nedoporučoval spíše hobliny.
hicks
napsal(a):
Ahoj určitě jim tam dej vrstvu hoblin je jedno jestli málo, nebo více. Andulka si tam udělá svůj pelíšek a je vše v pořádku. Ale piliny bych nedoporučoval spíše hobliny.
A rovnou do budky nebo na dno voliéry, aby si je sami do budky natahali? Hobliny mi přijdou celkem tvrdé, lze nahradit jiným materiálem nebo se používají jen hobliny?
lolinka
napsal(a):
Dobrý den,
Andulky si do budky žádný hnízdní materiál nenosí,musíš jim dát hobliny přímo do budky.Já osobně používám i piliny více jak 15 let a nikdy nebyl žádný problém.
vlastik
napsal(a):
Andulky si do budky žádný hnízdní materiál nenosí,musíš jim dát hobliny přímo do budky.Já osobně používám i piliny více jak 15 let a nikdy nebyl žádný problém.
Dobře. A jak silnou podestýlku cca jim tam z těch hoblin mám udělat?....Stačí třeba 2 cm?........ale pak tím přece zaplním i ten důlek na vajíčka...to nevadí?
lolinka
napsal(a):