Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
8.11.2008 20:20
mildaii

XXX.XXX.174.190

Dobrý den,
potřeboval bych přesný název mutací korel na fotografii. Samička v pravo má červené oči - jedná se o lutino? Sameček vlevo je krásně čistě bílý se šedými znaky na zádech a má černé oči. Poradil by mi někdo, jak zadat do Gencalc tyto mutace. Jsem naprostý laik v mutacích.
Moc vám děkuji za odpověď. MK

9.11.2008 10:39
zbosace

XXX.XXX.181.182

mildaii napsal(a):
Dobrý den,
potřeboval bych přesný název mutací korel na fotografii. Samička v pravo má červené oči - jedná se o lutino? Sameček vlevo je krásně čistě bílý se šedými znaky na zádech a má černé oči. Poradil by mi někdo, jak zadat do Gencalc tyto mutace. Jsem naprostý laik v mutacích.

Lutino / krémové/ červené oko, straka terčová? škoricová? čierne oko..

9.11.2008 10:39
cik

XXX.XXX.140.1

mildaii napsal(a):
Dobrý den,

Sameček je straka a samička lutino.Do genetické kalkulačky zadejte samec straka
(ADM) a samice ino.

9.11.2008 16:14
mildaii

XXX.XXX.174.190

cik napsal(a):
Sameček je straka a samička lutino.Do genetické kalkulačky zadejte samec straka
(ADM) a samice ino.

Díky pane Bláho, zdravím do Hluboké. Miloš Kaplan

9.11.2008 16:49
mildaii

XXX.XXX.174.190

mildaii napsal(a):
Díky pane Bláho, zdravím do Hluboké. Miloš Kaplan

Samozřejně Vám také, pane Kyselico MK

29.11.2008 18:21
fiser

XXX.XXX.180.250

mildaii napsal(a):
Dobrý den,

Omlouvám se, že jsem oživil starší příspěvek ale měl bych zájem o takto hezky zbarvenou korelu (s těmi šedými křídly) Neměl by ji někdo na prodej a nebo aspoň poradit přes jaké korely se dá na takovou mutaci dostat v genetice se moc nevyznám mnohokrát děkuji

30.11.2008 08:32
mildaii

XXX.XXX.174.190

fiser napsal(a):
Omlouvám se, že jsem oživil starší příspěvek ale měl bych zájem o takto hezky zbarvenou korelu (s těmi šedými křídly) Neměl by ji někdo na prodej a nebo aspoň poradit přes jaké korely se dá na takovou mutaci dostat v genetice se moc nevyznám mnohokrát děkuji