soukupjirka
napsal(a):
Z jakého důvodu myslíte, že mi nesednou tito ptáci na snůšku? Mám je v místnosti 20 st, z první snůšky utekli po týdnu, pak si dali pauzičku, teď 5 vajec už týden a zatím nesedli. Děkuji za rady.
Zdravím. Přesný důvod znají asi jen Vaši ptáci. Mě napadá třeba to, že nehamonizují. Třeba si prostě nesedí a tak neodchovávají. Můj názor. Ale nejsem žádný odborník. Moji rákosáci hnízdí a vyvádějí bez problému. Pokud někdo neporadí něco jiného (lepšího), zkuste přepárovat a uvidí se. Army
army
napsal(a):
Zdravím. Přesný důvod znají asi jen Vaši ptáci. Mě napadá třeba to, že nehamonizují. Třeba si prostě nesedí a tak neodchovávají. Můj názor. Ale nejsem žádný odborník. Moji rákosáci hnízdí a vyvádějí bez problému. Pokud někdo neporadí něco jiného (lepšího), zkuste přepárovat a uvidí se. Army
Máte stejný problém jako já. Ptala jsem se na to dlouholetých chovatelů a odpověď byla, že si každý myslí, že je jednoduché rákosáky odchovat, ale že tomu tak není. Potřebují velký prostor ve voliéře. A málo který pár mláďata z hnízda vyvede. Když už se konečně podaří aby se mláďata vyklubala, staří je zase vyhážou z hnízda a problém nastává znovu. Tolik od chovatelů, kteří rákosáky chovají dlouhá leta. Asi se takový neposedný pár musí řešit s chůvičkama.
eden
napsal(a):
Máte stejný problém jako já. Ptala jsem se na to dlouholetých chovatelů a odpověď byla, že si každý myslí, že je jednoduché rákosáky odchovat, ale že tomu tak není. Potřebují velký prostor ve voliéře. A málo který pár mláďata z hnízda vyvede. Když už se konečně podaří aby se mláďata vyklubala, staří je zase vyhážou z hnízda a problém nastává znovu. Tolik od chovatelů, kteří rákosáky chovají dlouhá leta. Asi se takový neposedný pár musí řešit s chůvičkama.
Ještě k tomu přepárování. Kdyby si neseděli, tak by nedošlo ani k páření a k předchozímu krmení. Sameček by ani nestavěl hnízdo.Tak snad jedině ty chůvičky a správně snášení načasovat.
eden
napsal(a):