Dobrý den, chtěl bych poprosit ty, kteří chovají tyto krásné ptáčky, zdali by mi mohli poskytnout kontakt (třeba mail) na můj mail (petr_vach@seznam.cz). Chtěl bych se těchto chovatelů zeptat na pár věcí v chovu těchto ptáčků. Přemýšlím nad jejich pořízením a zatím sháním a studuji informace. Nějaký kontak na jednoho českého chovatele už jsem našel, prosím tedy i ostatní, kteří by byli ochotni se podělit o své zážitky a hlavně zkušenosti z chovu, aby mě prosím kontaktovali na výše zmíněný e-mail. Mnohokrát všem děkuji. Army
P.S. Zatím budu hledat i na internetu.
Áno je to fotka z burzy alebo skôr trhu v Indonézii. Ešte jedna tiež z Indonézii ale nie z burzy. Kruhoočká tam chovajú hlavne pre ich spev.
Děkuji. Předpokládám, že kdyby si člověk koupil kruhoočka přímo například na burze nebo trhu v Indonézii, tak by asi byl problém s transportem k nám. Nemám pravdu? Já byl právě v sobotu ve Vídni v ZOO a tam mají kruhoočka v pavilonu tropů. Je to překrásný pohled jak se tam tito ptáčci prohání společně například s kolibříky a strdimily.
army
napsal(a):
Děkuji. Předpokládám, že kdyby si člověk koupil kruhoočka přímo například na burze nebo trhu v Indonézii, tak by asi byl problém s transportem k nám. Nemám pravdu? Já byl právě v sobotu ve Vídni v ZOO a tam mají kruhoočka v pavilonu tropů. Je to překrásný pohled jak se tam tito ptáčci prohání společně například s kolibříky a strdimily.
Příteli,pět let trvá zákaz dovozu ptactva z třetích zemí do E.U.Ten zákaz vydali uředníci v Bruselu,jako důvod uvedli " ptačí chřipka".Můžete si dovezt pouze pět kusů exotického ptactva určené jako "miláčky".Asi by nebylo rentabilní letět do Indonesie a ssebou dovézt pět kusů Kruhooček.Pak jsou povolené cca šest farem (třetí zenmě)ze kterých je možno dovážet exotické ptactvo.Pokud máte velký zájem o tento druh,tak zkontaktujte tu ZOO-Viden a zeptej te se na odprodej Kruhooček.Potřebujete pouze veterinírní potvrzení a fakturu,vše vystaví pracovník ZOO - Viden.
amigo
napsal(a):