DOBRÝ DEN!
Mám v plánu postavit volieru 2,5x1x2 m. Chci papouška do 1000 kč pořizovací ceny. Na spod bych chtěla křepelky, takže také druh snesoucí se s křepelkami. Papoušci nebudou mít možnost záletu. Mohla bych vyrobit dřevěnou boudu o velikosti 1x1 m a připojit ji nahoru k volieře a udělat vchod. Stačilo by toto jako zimní zálet?Nebo jak velký je tedy potřeba zálet? Nebudou to ptáci brát jako budku? A co v zimě s křepelkami? Potřebují budku? Jde mi o to kolik a jakých papoušku zde mohu dát a taky kolik křepelek. Jsem začátečník takže také jednodušší druhy. Zvažuji dva páry korel a jeden neofém, popřípadě alexandru malých nebo mníšku. Předem děkuji za odpověď.
do voliéry můžete dát jen jeden pár křepelek čínských v době hnízdění, jinak se budou rušit. Mohou být celou zimu venku pokud mají závětří někde v koutě, vrstvu sena a dostatek semínek. Neofémy bych venku přes zimu ennechával, viděl jsem nafocené neofémy modrohlavé na sněhu, ale předpokládám, že to byl nějaký jarní sníh, co za pár dnů roztál. Lepší je mít je doma, více si na vás přivyknou a budou vám dělat radost.Já je mám v zimě v bytě a pouštím je skoro denně proletět po bytě,nevěřila byste co po čase dokáží dělat za lumpárny. Naučí se na povel vracet zpět do klece.
Možná bych tam dal rači andulky místo korel třeba 2 a ž 3 páry a křpelky dal bych tam 2 samice nebo tři a jen jednoho samce pokut tam budou dva samci budou se rvat aspon tak to ďáli u mne. A stím zimoviště platí pravidlo čím víc tím líp udělal bych co tam víde .A pak byse vidělo jestli to stačí nebo já osobně jsem měl andulky velku v kleci až do vánoc (minulí rok ) která byla kompletně zastřěšena a zafoliována a nic mi neumřelo
lluccikk
napsal(a):
DOBRÝ DEN!