Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
4.5.2014 10:03
alena.par

XXX.XXX.11.178

Prosím mohli by jste mi určit pohlaví této andulky prosím?Myslela jsem že je to samec ale podle chování se mi to nějak nezdá.Mám ve voliéře 4,3 andulky,dva samci se začali krmit a lichá samice seděla opodál a pak začala být agresivní na samici v budce.Žádný samec si té liché samice nevšímal a ti dva samci (teda podle mého názoru) se věnovali sobě.Jsem úplný začátečník.

4.5.2014 10:48
kkki

XXX.XXX.254.200

Je to samec.K.

4.5.2014 12:57
kaktusar

XXX.XXX.215.182

Stoprocentní samec!!! U pohlavně vyspělých jedinců je ozobí u samců modré, u samiček nahnědlé.

4.5.2014 16:48
SkorpyLP

XXX.XXX.202.21

je to samec a toto chování se mi projevuje u andulek taky dva samci se krmí atd v kleci mám 4,3. A jedna stará samice je v páru a hnízdí, ale dvě samice ne takže bych to nechal zatím být tak, jak to je. oni už se nějak srovnají třeba se přepeří protože jsou mladé jestli jsou noví, a tak je lepší počkat oni se spárují. smajlík

4.5.2014 20:14
vs527

XXX.XXX.35.134

Jedná se o 100% samce. Chování je obvyklé. Mám 7 párů pohromadě a společné jednání mezi samci se takto projevuje. Nepodléhejte panice, příroda si pomůže. Při dalším hnízdění a po přepelichání se chování spraví.

4.5.2014 23:56
alena.par

XXX.XXX.11.178

Ta napadená samice mi uhynula a teď tam mám 4,2.Jedna samice mi sedí na vejcích.Tak teď nevím jestli to tak nechat,nebo ty samce oddělit? Dokupovat samice je asi blbost kvůli té samici na vejcích smajlík

5.5.2014 09:55
marketag

XXX.XXX.166.33

Určitě teď samici nepřidávejte. I ta nespárovaná může dělat problémy, za této situace je nejbezpečnější ponechat hnízdící pár samostatně nebo se samci. Samici bych oddělila a jedním samcem, kterého vyberete, do samostatné klece hned vedle voliéry, Do klece budku a do 2-3 týdnů obvykle zahnízdí. Příští rok už budou páry hotové a mohou hnízdit společně.

6.5.2014 09:27
alena.par

XXX.XXX.11.178

marketag napsal(a):