Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
28.1.2015 11:16
pavlinkos

XXX.XXX.141.164

Zdravím všechny a děkuju za odpovědi na mé předešlé otázky, jsem začátečník, takže mám další, ať zkoumám jak zkoumám, pořád se mi zdá, že moje 4 březí kozy nemají skoro žádná vemínka, budou mít od 20.3. První kůlzlata, je jim rok a půl, je to normální a vemínka se jim nalijou až před porodem?

28.1.2015 11:26
bischof.vlastimil

XXX.XXX.32.62

pavlinkos napsal(a):
Zdravím všechny a děkuju za odpovědi na mé předešlé otázky, jsem začátečník, takže mám další, ať zkoumám jak zkoumám, pořád se mi zdá, že moje 4 březí kozy nemají skoro žádná vemínka, budou mít od 20.3. První kůlzlata, je jim rok a půl, je to normální a vemínka se jim nalijou až před porodem?

Myslím ze ještě máte čas. Ohledně veminek je to vždy osemetne mám kozu ktera má celý rok, vemeno, a u jiných zas se nalije tak měsíc před porodem. Ale stalo se mi i že se veminko u prvnicky nalilo az v den porodu.

28.1.2015 11:36
roklanka

XXX.XXX.45.138

Prvničky se nalévají rúzně a nejenom prvničky. Mám tu dvě prvničky a jedna vemínko už má a druhá ještě ne, obě mají termín v ¨únoru (koncem měsíce). Takže vaše prvničky mají ještě dost času.

28.1.2015 12:21
jecmi

XXX.XXX.160.98

Roklanko, jak Tvoje prvničky povětšinou přijímají kůzlata? Díky za info. J.

28.1.2015 12:55
malá koza

XXX.XXX.209.135

Mám také zkušenost, že prvničkám se vemeno zvětšuje až později. Podobné je to s břichem. Kozám, které mi už rodily se po připuštění zvětšuje břicho rychleji a vemínka nalévají také dříve. Ale není to pevné pravidlo. Každá holka je jiná, každá březost i porod jsou jiné.

28.1.2015 13:00
jecmi

XXX.XXX.160.98