Nedávno jsem tady řěšila smutný předčasný porod trojčat ale další 2 kozenky v pohodě, už mají každá krásná skotačící dvojčata a další se má okozlit každým dnem, tak mě to dalo další kozí elán Mám ale prosbu-jsem dojička začátečník, dojím tu jednu kozu, co ji umřely kůzlatka a je to teda někdy ještě boj, ale už je to lepší ale přesto, chci se zeptat, je v pohodě na prvničku1- 1,5 l denně a je normální že to dojím dvakrát denně a každý nádoj(půl až třičtvrtě litru) mě trvá minimálně i více jak 25 minut Tak si nedokážu moc představit, že už brzy budu dojit 4 kozy...né že bych nechtěla, chci, ale můj hlavní dotaz je-že zvažuju malou dojičku, je to blbost?jaké máte prosím zkušenosti?díííííky.
Poradim vam maly figl... kozu si cvaknete uplne na kratko... nejlepe s pevnou operou jedne te strany... pak si vemte spagatek a uvazte si jeji nozicku... tu si zafixujte o svoji nohu take velmi nakratko... aby vam nemohla kopat... bude se vam tak lepe s ni bojovat... kdyz budete mit pocit ze koza ve vemeni jeste mleko ma ale nechce pustit musite ji jakoby ten strych trochu napnout a zduchnout jako to delaji kuzlatka... cuknout do vemene... odpozorujte si to... a pak dojit... dvacet minut pro zacatecnika je docela dobre... dojte obouma rukama... nebojte makejte a nevzdavejte to... jen pozor... prvni rok budete mit ukrutne bolesti predlokti, karpalu a bacha na zanet slach... kozy je potreba pridavat postupne... :) s dojickou nemam zkusenosti ale videla jsem neco na youtubu... https://www.youtube.com/watch?v=dCBmyCFpQ_o zajimava videa... a mnoho dalsich podobnych... myslim si ze sikovnej clovek takovou blbost dokaze vyrobit s minimalnimi naklady... a nemusite za to davat u DRimla 12 tisic.