Nové ušní známky pro ovce a kozy

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
15.6.2017 22:39
pajca

XXX.XXX.226.19

CHcete - li si zvednout krevní tlak, tak mrkněte na stránky SCHOK.

16.6.2017 10:00
profesor1

XXX.XXX.192.98

Když se dívám na ty kleště, tak by to mělo jít i těma starýma, popřípadě mírná úprava.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.6.2017 10:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

profesor1 napsal(a):
Když se dívám na ty kleště, tak by to mělo jít i těma starýma, popřípadě mírná úprava.

Vypadají, že by to s nimi mohlo jít, ale možná délka nebo průměr je jiný. Ještě před 14 dny jsem dostala zásilku s páskovými známkami. Takže to je zbrusu nové a třeba se to do příštího roku vyřeší.

16.6.2017 10:40
lilo

XXX.XXX.201.210

Hele i vyrobci znamek a klesti se musej necim zivit... takze v tomhle ohledu asi nebude uplne nejaka vule... :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.6.2017 11:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lilo, asi máte pravdu. Ale taky mě štve, že budou mít v uších o dost větší cedulky. To bude nádhera !

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.6.2017 12:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Lilo, asi máte pravdu. Ale taky mě štve, že budou mít v uších o dost větší cedulky. To bude nádhera !

To mě štve taky. Nejdříve uvidím ušní známku a pak kamerunku

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.6.2017 13:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To mě štve taky. Nejdříve uvidím ušní známku a pak kamerunku

To budou mít místo slunečníku .

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.6.2017 14:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To budou mít místo slunečníku .

Třeba se obejdou bez přístřešku.

Janča22

16.6.2017 17:23
Janča22

XXX.XXX.89.231

Ale pokud chápu dobře tak zmizí jen ten typ D malá pásková a ostatní ta velká pásková typu E a ta velká "placka" typ F ty zůstávají. Také mě to štve, ale na příští rok mám ještě v zásobě z letošní objednávky. Taky používám typu D tak hold budu muset přejít na typ E.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.6.2017 08:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Janča22 napsal(a):
Ale pokud chápu dobře tak zmizí jen ten typ D malá pásková a ostatní ta velká pásková typu E a ta velká "placka" typ F ty zůstávají. Také mě to štve, ale na příští rok mám ještě v zásobě z letošní objednávky. Taky používám typu D tak hold budu muset přejít na typ E.

Používám malé páskové typu D a mám na to kleště. Dají se stejné kleště použít i na známku typu E?

Janča22

17.6.2017 16:28
Janča22

XXX.XXX.89.231

Ano pokud máte kleště přímo od ČMSCH tak je možno použít na všechny jejich typy známek pro všechny zvířata např. ovce, kozy, prasata, skot...

Janča22

17.6.2017 21:59
Janča22

XXX.XXX.89.231

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Děkuji.

Nemáte za co...

28.6.2017 16:19
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Zkoušel již někdo, zda nové známky M pasují do kleští ZeeTags a nebo je opravdu nutné objednat ty Datamars? Díky.

Alanek

29.6.2017 14:39
Alanek

XXX.XXX.150.165

Já jim na to se■u. Proč ti dementi nevymyslej něco inteligentního. Mám dost potrhanejch krvavejch uší, ty zvířata vypadají jak z cirkusu.

5.12.2017 14:00
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Vážení chovatelé ovcí a koz,

naši nabídku prostředků k označování ovcí a koz jsme nyní rozšířili o nový typ identifikačních prvků:

P - PÁSKOVÁ UŠNÍ ZNÁMKA

je klasická známka do ucha o rozměru 45x14,5 mm. Je k dostání v šesti barevných variantách (bílá, žlutá, oranžová, červená, modrá a zelená). K její aplikaci dodáváme kleště ARDES.
nahradí, po vyčerpání skladových zásob, dosud nabízenou páskovou ušní známku D a E (POZOR: žlutá a oranžová ušní známka D a E už nejsou skladem).

cena 3,60, duplikát 15,50 (s DPH)

-

http://www.cmsch.cz/novinky/novy-typ-paskove-usni-znamky-k-oznacovani-ovci-a-k

-

Aktuálně tedy pro ovce a kozy k dispozici (z nabídky ČMSCH):
P - malá pásková + kleště Ardes
M - malá + kleště Datamars
F - velká + kleště ZeeTags

Jak by řekla babička - jak u blbejch na pouti...
Cena za Ardes kleště sice "jen" 200, ale je uvedeno, že je to "akce" a "zaváděcí cena", takže později bůhví jak...

Velká pásková E ještě je, ale po vyprodání skladových zásob bude vyřazena z nabídky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.12.2017 15:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Proto přecházím na známky od M.A.V.E. typ A prý by to mělo jít kleštěmi do ČMSCH že na ně pasují co jsem psal paní z M.A.V.E. tak uvidíme včera objednáno tak uvidím až budu nasazovat... ovce které jsem kupoval mají všechny taky ty A od M.A.V.E. a zatím s tím nebyl žádný problém...

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.12.2017 22:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Aha... asi jsem vážně tupá, ale může mi někdo prosím polopaticky vysvětlit:


Doteď jsem používala ušní známky typu D. Aplikovala je kleštěmi ZeeTags.


Ty si tedy teď můžu strčit do (_;_) ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.12.2017 22:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ano, můžem si je tam strčit oba. Už před půl rokem jsem chtěl duplikáty pro ovce a nebyli mi schopni dát žluté, tak jsem jim musel vzít hnusné fialové. Prostě typ D skončil. A budu kupovat další, snad už asi 4. kleště

6.12.2017 09:09
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Typ D skončil, typ E (taky páskové, ale o dva centimetry delší) pouze dokud nedojdou skladové zásoby, pak je vyřadí taky.

Kleště ZeeTags už jsou tudíž "ofiko" pouze na známky F (velká 45x58mm) a terčík s čipem.
Co jsem tak pochytila z různých debat, ono jde cvakat jedněmi kleštěmi jiné známky, ale pochopitelně to nebude úplně tak pohodové jako když jsou ty kleště na to přímo určeny. Ale jde to. Když se na ty kleště podíváte, tak mezi nimi není výrazný rozdíl...

6.12.2017 11:25
dad

XXX.XXX.225.133

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano, můžem si je tam strčit oba. Už před půl rokem jsem chtěl duplikáty pro ovce a nebyli mi schopni dát žluté, tak jsem jim musel vzít hnusné fialové. Prostě typ D skončil. A budu kupovat další, snad už asi 4. kleště

Budu je tam mít s Vámi
a to mi chtěli letos vnutit druhé kleště Zee Tags, že prý je nemám od nich a to se musí

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2017 12:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dad: to jsem měla taky na tohle téma s paní velkou výměnu názorů. Resp. když jsem si objednávala známky druhý rok (rok předtím jsem si je u nich koupila i se známkama, když jsem začínala s chovem), tak mi paní volala, že jako jak budu ty známky instalovat, když jsem k nim nekoupila i kleště?... vlastně to nebyla výměna názorů... dost hlasitě jsem jí vysvětlila, že do toho je jí naprostý kulový...

Kéž by jednou nastal čas, kdy by začali fungovat jako podpora chovatelům, jak se honosí, a přestali dělat protichůdné kroky a stěžovat nám naší práci...

A to jsem chtěla původně vyházet zbylé známky a objednat novou řadu, protože mě štvalo, že to mám "každý pes jiná ves"... mno... tak to spočítám, a pokud si letos vystačím, nechám starý model. A nedejbože aby někdo nějakou ztratil... tak bude mít v každém uchu jinou známku, která je potřeba nacvaknout jinými kleštěmi, jo? Tak to mě pos*r!

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2017 15:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Podle mého zůstávají známky typu F od ZeeTags nebo už taky ne?

22.2.2018 14:30
L.M.

XXX.XXX.89.199

Dobrý den, potřebuji objednat nějaké malé ušní známky, mám kleště Zee tags, máte někdo prosím už vyzkoušené, jestli mi budou fungovat na známky od M.A.V.E. nebo na ty nové od Ardes. Nechce se mi kupovat nové kleště kvůli pár známkám.
Děkui za odpovědi.

23.2.2018 19:33
Farma Nenkov

XXX.XXX.180.126

Na znamky od Mave pasovat urcite nebudou, na ty nove zatim nevim.

26.2.2018 08:52
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Farma Nenkov napsal(a):
Na znamky od Mave pasovat urcite nebudou, na ty nove zatim nevim.

Máte to vyzkoušeno?
Mluvila jsem s pár chovateli a prý to jde, není to samozřejmě tak "pohodlné" jako když je to přímo k tomu určeno, ale jde to... Vždyť jde v podstatě jen o to, aby v tom "známkovém trnu" bylo něco pevného, nějaká ta jehla. a ta je u většiny kleští stejná - myšleno pochopitelně ta "základní", protože třeba kleště od Mave mají hroty vyměnitelné a pak pochopitelně ten dutý na terčíky nebude pasovat do žádných jiných známek...

27.2.2018 21:19
Farma Nenkov

XXX.XXX.180.126

Primo odzkousene to nemam, ale ja pouzivam znamky Zee a videl jsem a mel v ruce kleste i znamky Mave a je to uplne jiny system. Hlavni problem je u klesti Zee ne ta jehla ktera jde do hrotu znamky, ale naopak ta spodni cast klesti ve ktere je pridrzovan protikus. Pokud v ni znamka nesedi kolmo ( tak jak ma ), hrot znamky se nemusi trefit kam ma ( do dirky ) a problem je na svete. Dira v uchu a znamka v klestich...

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.2.2018 23:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mě by jen zajímalo kolik sezón budu mít teď ty nové kleště než zas příjdou s novejma známkama i kleštěma. Dít se tohle u ušních známek u skotu tak je chovatelé vynesou v zubech. To jen my "kozičkáři" si necháme všechno líbit a jen se pořád nějak přizpůsobujem.

28.2.2018 08:36
L.M.

XXX.XXX.89.199

Děkuji za reakce, asi nakonec koupím ty nové kleště. Jsou za 200, tak to snad přežiju, abych předešla nějakým problémům při aplikaci známky, ale jestli budu mít možnost koupit starší kleště od mave, koupím si je do zálohy a při další změně přejdu na tyto známky.
Paradoxní je, že když jsem před 5 lety kupovala poprvé kleště a známky, vybrala jsem si Zee Tag, protože jsem si myslela, že když je to přímo od čmsch, tak si pohlídají, aby vše fungovalo a byli na to známky. Bohužel, jsem se sletla...

28.2.2018 09:41
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Já jsem se nakonec rozhodla pro Mave, protože můžu mít všechno komplet - známky pro kozy a pro prasata a jen jedny kleště (+ tři výměnné hroty). u těch ZeeTags kleští se mi líbila ta "výklopná" jehla, ale když zrušili ty malé páskové známky a k těm novým musí být jiné kleště...tak jsem se na to vykašlala (mít doma dvoje kleště a pak by zas něco zrušili a kupovat zas jiné...) a objednala od Mave

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.2.2018 11:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

No právě, kleště ZeeTags jsou odskakovací a maj výklopnou jehlu. Dobře se mi s nima dělá. Ono se to docela hodí a tyhle nové kleště vypadaj, že nejsou odskakovací a jehlu nemaj výklopnou určitě, to je zas krok zpět tahleta změna.

19.3.2018 10:51
L.M.

XXX.XXX.89.199

Tak jen pro info, včera jsem zkusila nové známky Adres nasadit pomocí kleští Zee a šlo to. Dělali jsem 2 kůzlata, tzn.4 známky, aplikace bez problémů. Pouze spodní díl Adres je malinko širší, tak se musí do klestí trochu více zatlačiv, aby se zmáčknul, ale vzhledem k tomu, že při aplikaci zvíře fixuji a po nacvaknutí známky jí sama uvolňuji z kleští, nevidím v tom větší problém. Spíš mi u známek vadí malý hrot. Sice je železný, ale velice málo ostrý, takže je potřeba mnohem větší síla na proražení ucha. Ten plastový u Zee byl mnohem lepší.
Hezký den.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.3.2018 11:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Aspoň něco jde s kleštěni Zee Tags, i když z kovových hrotů u známek nejsem nadšená. Jakpak jim to člověk sundá, když bude potřeba?

19.3.2018 11:51
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Známky jsem tedy v ruce neměla, ale myslím, že v případě potřeby sundat by snad šlo ustřihnout / ucvaknout tu "nožičku" na jejímž konci je ten kovový hrot, ne?

19.3.2018 12:02
L.M.

XXX.XXX.89.199

Kovová je pouze ta špička, "nožička" zůstala plastová.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.3.2018 12:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

L.M. dík za recenzi

19.3.2018 12:30
profesor1

XXX.XXX.202.14

Ty staré, velké taky měly kovovou špičku a byly super.

20.3.2018 09:50
pepakacko

XXX.XXX.72.41

Cim větší známky tim více roztrzenych uši a postracenych známek už ted z toho nejsem nadsenej.

20.3.2018 10:06
profesor1

XXX.XXX.202.14

To už si nepametuji jestli trhaly a vypadávaly víc nebo míň, ale moje nejstarší ovce je ještě má obě a drží ji už ? ? ? ? myslím 14 let jsem tu nedávno psal že je stará.

20.3.2018 13:17
pepakacko

XXX.XXX.72.41

Já mám pletivo lesnicke a polovina ovci má jen 1 známku druhou má ztracenou když se zachyti známkou za pletivo vyrazi a známku si strhne nebi si roztrhne ucho pro mě čím větší tim horší ale jen moje zkušenost.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.3.2018 15:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

pepakacko napsal(a):
Já mám pletivo lesnicke a polovina ovci má jen 1 známku druhou má ztracenou když se zachyti známkou za pletivo vyrazi a známku si strhne nebi si roztrhne ucho pro mě čím větší tim horší ale jen moje zkušenost.

Mám lesnické pletivo a všechna moje zvířata maj všechny známky a neroztrhané uši, protože nejsem línej natáhnout elektriku před pletivo, aby mi do něj zvířata nelezla.
A vůbec bych se takovymhle týranim zvířat nechlubil.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.3.2018 16:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zvíře se nemusí zachytit o pletivo, stačí silné stéblo v podestýlce, jak s to stalo u nás. Lehne si, hlavu na zem, známka se zachytí v podestýlce a zvíře vstává. A vytrhne si známku, ucho na cáry, protože ten pohyb už nezastaví. U mě se to stalo dvakrát, jinak se kozám otrhají v křoví, ale uši zůstávají celé.

20.3.2018 20:50
pepakacko

XXX.XXX.72.41

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mám lesnické pletivo a všechna moje zvířata maj všechny známky a neroztrhané uši, protože nejsem línej natáhnout elektriku před pletivo, aby mi do něj zvířata nelezla.
A vůbec bych se takovymhle týranim zvířat nechlubil.

Týrání zvířat co to tu píšete za blbost.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.3.2018 21:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pokud vy chcete někoho ve vedlejšim vlákně označovat "pitomcema z měst" tak se nejdřív podívejte na to, jak vy chováte vaše zvířata, protože pokud je chováte tak, že maj o pletivo potrhané uši a nijak to neřešíte a jediné co umíte, je nadávat na známky tak fakt nevím co jiného vám na to říct, než že jste taky pěknej pitomec.
Mě taky známky z mnoha důvodů štvou, ale neznamená to, že nechám zvířata si kvůli nim trhat uši.

20.3.2018 21:36
pepakacko

XXX.XXX.72.41

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pokud vy chcete někoho ve vedlejšim vlákně označovat "pitomcema z měst" tak se nejdřív podívejte na to, jak vy chováte vaše zvířata, protože pokud je chováte tak, že maj o pletivo potrhané uši a nijak to neřešíte a jediné co umíte, je nadávat na známky tak fakt nevím co jiného vám na to říct, než že jste taky pěknej pitomec.
Mě taky známky z mnoha důvodů štvou, ale neznamená to, že nechám zvířata si kvůli nim trhat uši.

opravdu jste machr nebudu se k vám vic vyjadřovat vy mi za ten cas nestojíte

26.6.2018 12:30
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Jaké známky objednáváte jako náhradní duplikat ke starým, nebo jaký typ berete nových známek pokud máte kleště zee tags?
Používala jsem malý páskový z čmsch. Velký nechci. Zásoby malých už prý nejsou.
Platí ještě ta cena 200Kč za nový kleště?a na jak dlouho budou asi platit než to zas zruší.
A co ty spěnkový? Na kolik výjdou a vydrží?
Děkuji

Fakt mě to štve, od rána se v tom šťourám a mám chuť poslat hlášení, které holky vyplní sami. Otisk kopytka (paznehtu) a ještě na to hodí bobek

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.6.2018 14:35
Uživatel s deaktivovaným účtem


Já se od páskových ČMSCH typu D které skončily vrátil k MAVE typu A ale do budoucna přemýšlím nad velkýma těma typu C nebo F protože mnohé ovce podle vzhledu nepoznám a třeba mě ani nenechají moc k sobě na pastvině přijít a luštit z dálky ty malé známky mě nebaví. Mám tu pár ovcí co tyhle velké známky maj (už jsem je tak koupil) a tak nějak jsem si na ně zvyknul, že by mi na ostatních ovcích ani nevadily.

26.6.2018 17:03
přezdívka

XXX.XXX.105.195

Pokud potřebuji přečíst číslo nějaké plašanky, tak si vezmu dalekohled.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.6.2018 21:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Přezdívko a jaké známky používáš?

V tomhle mě štvaly zeetagy typ D, ač jsem to bral jako jediný jejich mínus, protože když na mě ovce koukaly, tak jim na známkách byl vždycky vidět jen kodex, ale číslo měly z druhé strany ucha. Nemám tu ovci ke které bych se nepřiblížil na 5 kroků ale i to je na přečtení mnohdy moc daleko, kor pokud s ušima pořád hýbou a na dalekohled to zkrátka není.

26.6.2018 21:51
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Tak já mám jména a když chci číslo, kouknu do stáj.deníku, proto velký známky nepotřebuju.
Dalekohled je dobrej ale je pravda, že moc nepostojí.Natož ty uši.
Ještě by šlo vyfotit a pak zvětšit, jestli máš dobrý telefon.

Váhám nad novým jakýmkoliv typem, ale malým.Ke kozám se mi prostě hodí páskový.u ovcí mám ty trojúhel.nevím ani jaký typ, už jsem je koupila jako označený jehničky.

Ty kleště za 200 o kterých se píše výše jsem nenašla ani cenu těch spěnkových.

26.6.2018 22:14
přezdívka

XXX.XXX.105.195

Mám známky z MAVE menší typ. Při nacvakávání dávám známky na jednom uchu trochu dopředu, před tu velkou žílu a na druhém uchu zase trochu dozadu. Asi tak do 1/3 ucha od hlavy.

27.6.2018 08:41
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Kleště za dvě stě (prý akční zaváděcí cena jsou Ardes, jsou určené na známky P (malé páskové)

https://www.cmsch.cz/obchod-a-sluzby/usni-znamky/doplnkovy-sortiment/aplikacni-kleste-ardes/

Spěnkové známky bez čipu stojí 56,90 (s DPH) a 66,60 duplikát. (s čipem o šest korun dražší)

https://www.cmsch.cz/obchod-a-sluzby/usni-znamky/pro-ovce-a-kozy/ovce, -kozy-barevne-varianty/.

27.6.2018 08:43
xchipsy

XXX.XXX.142.1

Tady je radost dávat nějaké odkazy
U toho druhého smazat mezeru mezi čárkou a pomlčkou (...ovce, -kozy-barevne...).

Přidejte reakci

Přidat smajlík