Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
21.2.2020 15:27
Hind

XXX.XXX.230.148

Dobrý den, jsem začátečník, zatím 3.rok chovám ovce. 4 ovce nepapirove texelky a beran texel + něco. Beran už odpočívá v mrazáku a chystám se na pořízení plemenneho. Veterinář radil vzít berana suffolk a ovce texel. Křížit z důvodu větší životaschopnosti u kříženců. Další ráda byla spíš beran texel a ovce suffolk z důvodu lepších porodů větší ovce a menšího berana. Prosím o radu a Vaše zkušenosti.
Díky

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2020 08:32

Radil dobre, texel ma sirokou lebku, horsi porody. Lidi tyhle krizence maj a asi dobry. Me dava vetsi smysl kombinovany nebo ciste mlicny plemeno jako matka a tatik masnak. Treba matky zwartbles, romney, vychodofriska apod a na to myho oblibence suffolka. Geny po masnakoj, konstituce, rustovy schopnosti a apetit a hodne mlika od maminek.

23.2.2020 10:54

Pokud chcete opravdu obri ovce, tak sezente berana plemene alpska bila. Strihal jsem jednoho a jeho dve dcery od matky suffolk a byly to nejmasivnejsi ovce, co jsem kdy videl. Kdyby jich bylo vic, asi bych vzal nohy na ramena :)

23.2.2020 11:02
chovatel_17

XXX.XXX.89.231

Doporučuji ovce plemene Oxford Down, masné plemeno, vynikající mateřské schopnosti matek, porody bez pomoci, odchov bez problému, maso fakt LUXUSNÍ ze všech, které jsem kdy měl.
Pokud chcete vědět více napište, budeme mít i letos nějaké jehničky k prodeji.

23.2.2020 11:12

Chovatel_17: muzu se zeptat, jak se vede oxfordum na horsi pastve? Mysleno vzhledem k suchu na schnouci pastve, klackovite, proste takova ta nova ceska step. Vloni co jsem pojezdil vychod cech a jizni moravu, tak jehnata u masnaku bez intezivniho prikrmu nic moc. Jinak souhlasim, mam shodny informace o oxfordech.

23.2.2020 17:39
chovatel_17

XXX.XXX.89.231

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):