Dobrý den,chtela bych se zeptat na pár otázek ohledně chovu ovcí.Asi jako první bych se chtela zeptat jestli můžou mít ovce místo přístřešku chlivek popř.jak velký na 2 ovce.2 otázka zní jestli musí mít ovce oplocenou pastvinu nebo stačí když se přivážou na dlouhý provaz(samozdřejmně s kontrolou nekolikrát denně )popř.čím oplocenou(prosím o co nejlevnější variantu.Asi jste z předchozích otázek pochopili že jsem úplný začátečník
Uživatel s deaktivovaným účtem

Driv zacatecnici kupovali knizky...v dobe internetu treba hledali, google, seznam nebo hledani v diskuznich forech.

Jiri, nechces se vyklidnit, prej nejsem hadavej. Ale nasirat ti jde. Rad ti dam prostor vykect se na dokola omletym tematu. Az skoncis, prijdes na to, ze nekdy je to ztata casu. Tot vse.
Hádat se nebudem,jen mi řekni proč těm kdo o tom nic neví jednoduše neporadis přece tomu rozumíš víc než já, píšeš zbytečný odpovědi chápu to u otázek typu střílení 9tkou atd. Ale tady se holka normálně ptá nebo ne? Já jsem se tu také registroval abych se něco dozvěděl tvé reakce jsem pročítal ale moc to lidem nedá

Jirka.Pechy: nevim jak dlouho sledujes diskuze o chovu, mozna kratce, proto se takhel ptas. Kdo chce neco chovat tak prvni co pujde se ptat na diskuzi? Ja nejsem zase tak starej ale kdyz jsem neco nevedel tak prvni co tak jsem shanel knizku. A i kdyz jsme chovali vetsinu hosp. zvirat co se da a vyrost jsem v tom, tak kdyz jsem se naucil cist, koupil jsem si knizk o kralikach, ovcich ( zbytek byl doma nebo jsem nepotreboval ). A tohle tema se tady opakuje dokola, jen hledat, venovat tomu par minut svyho drahocenyho casu. Co bys rek, clovek kterej se moc nesnazi si veci zjistovat, udela pak ovcim paznehty jak bude potreba v prubehu roku? NIKDE jsem nevidel ovce past na provaze a to se na me nezlob, to nemuze napsat ani zacatecnik. Ale abys nerek ze jsem zlej nebo blbej.