Chov prasat,krav,ovcí a koz

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
14.7.2008 08:45
kramnich

XXX.XXX.31.114

Rád bych se vás zeptal ti co už ze zvířat něco víte jestli je výhodné podnikat s prasaty,ovcemi,krávami a kozami...A rád bych se vás zeptal tímto na všechny zvířata zaráz co potřebují jak velkou ohradu kolik stojí kolik stojí malé kolik velkém kolik stojí mrtvé jaká krmiva potřebují jak je podojit jak zabít jak ztáhnout vlnu jak ostatní věci co onich víte a hlavně jestli je tato bramže výhodná na peníze jestli se něco vydělá každý kdo přispěje mi velice pomůže jsem začátečník děkuji..

14.7.2008 08:55
ajicek

XXX.XXX.9.242

kramnich napsal(a):
Rád bych se vás zeptal ti co už ze zvířat něco víte jestli je výhodné podnikat s prasaty,ovcemi,krávami a kozami...A rád bych se vás zeptal tímto na všechny zvířata zaráz co potřebují jak velkou ohradu kolik stojí kolik stojí malé kolik velkém kolik stojí mrtvé jaká krmiva potřebují jak je podojit jak zabít jak ztáhnout vlnu jak ostatní věci co onich víte a hlavně jestli je tato bramže výhodná na peníze jestli se něco vydělá každý kdo přispěje mi velice pomůže jsem začátečník děkuji..

Na to Vám tady nikdo neodpoví, to je opravdu rozsáhlé téma. Doporučuji jít pracovat na nějakou farmu, nebo zasednout do školních lavic nějaké zemědělské školy a dálkově obor dostudovat .

14.7.2008 09:56
kramnich

XXX.XXX.31.114

ajicek napsal(a):
Na to Vám tady nikdo neodpoví, to je opravdu rozsáhlé téma. Doporučuji jít pracovat na nějakou farmu, nebo zasednout do školních lavic nějaké zemědělské školy a dálkově obor dostudovat .

Jo to je jasné že neale jestli něco o tom víš tak mi napiš byl bych ti moc zavázán děkuji jelikož na takouvouto školu nechci

14.7.2008 10:00
jirinajanickova

XXX.XXX.99.226

kramnich napsal(a):

Já vám udělám rozcestník raz-dva
Jestli chcete lukrativní podnikání, tak na zemědělství okamžitě zapomeňte