rybka
napsal(a):
Přeji hezký den a zároveň se táži, nevíte o někom kdo chová plemeno Zwarbles v okolí Bruntálu, nebo v lokalitě Moravskoslezského kraje? Uvažuji o koupi, ale nechci křížence.Děkuji.
Zkuste si sjet trochu níž na příspěvek "Nevíte, co je to za plemeno". MS kraj- Brušperk- ing.Šajtar, my jsme 7km od Opavy- máme jednu čistou a kříženky.
ambra
napsal(a):
judyna já bych měla dodtaz kolik si ceníte křížence beránka na chov?
Dobrý den, abych Vám pravdu řekla jsem v chovatelství začátečník a od loňského dubna chovám tři quessantky. Plemeno Zwarbles mě zaujalo jak vzhledem, tak i co se týče chovatelství a hlavně píšou, že je to jedno z nejklidnějších plemen. Mě stačí, že už mám plašoňky doma. Mám v jedné z hospodářských budov vyčleněné místo, ale tak zatím na dvě ovečky ( 5 x 3 m + 2 x 2m na box pro jehňata ) a k tomu mi zbývá ještě dořešit východ na pastvinu, aby nechodili přes dvůr, ale šly přímo tam. Quessantky mám v provizorním přístřešku sousedícím hned s výběhem, tam problém není. Myslíte, že by tam mohly být prozatím spolu? Jinak bych musela počkat až se vyřeší ten východ. A co se týče na kolik si cením křížence, nemám vůbec přehled, kolik stojí tohle plemeno, vím pouze, že jehňata inzerují do 1 500kč, takže když tak mě informujte. Foto přístřešku přikládám.
rybka
napsal(a):