Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
30.3.2010 15:34
pasekar

XXX.XXX.106.42

:-|Kolik dnů před okocením kozy se doporučuje podat lněné semeno a jakým způsobem? Jsem začátečník a koza se mi bude kotit poprvé. Co mi doporučujete abych dělal, jsem z toho nervózní.Kozlata by se měla narodit na velikonoční pondělí.Děkuji za odpověď.Mirek.:-|

30.3.2010 17:16
juraj

XXX.XXX.222.186

ahoj ja podávam lanove semeno ked sa koza okotí koza potrebuje dobrú starostlivost po porode treba sledovat ci ocistí kozliatka, a ci placenta výde z nej von. nicoho sa nebojte koza to v pohode zvladne sama a ak nie treba k nej zavolat najlepsie veta alebo niekoho kto sa kozám rozumie a má s nimi skúsenosti a vie ako na to vzdy to musí byt niekedy prvý krát. prajem vela stastia v chove:-)

30.3.2010 17:20
juraj

XXX.XXX.222.186

zabudol som dodat ze ja to lanove semeno dám do kýbla asi tak za polievkovu ližicu a zalejem horúcou vodou a ppoprípade pridám pšeničné otruby ab jej to vonalo:-|

30.3.2010 20:31
pasekar

XXX.XXX.106.42

:-|To lněné semeno dávat před porodem nebo po porodě?:-|

30.3.2010 21:13
hamarbox

XXX.XXX.207.1

Dobrý den, lněné semínko se má podávat denně 14dní před porodem. Usnadňuje čištění a následně průběh porodu. Tak jsem to pochopila z literatury já.

Kozám podávám cca 50g (5polévkových lžic) namletého semínka. Spařím horkou vodou-0,5l a přidám do dávky obilí. 50g je dávka, která není pro kozy jedovatá i v nevařeném stavu.

Zatím všem kozám moc chutnalo.

31.3.2010 18:05
pasekar

XXX.XXX.106.42

:-))Moc děkuji za dobrý recept.Mirek.:-)

2.4.2010 12:23
pasekar

XXX.XXX.106.42

:-)) Ten recept je opravdu výborný.Dnes dopoledne se kozence narodila 3 kůzlátka.Je to radost.:-)

21.1.2011 09:26
moonika

XXX.XXX.79.183

hamarbox napsal(a):
Dobrý den, lněné semínko se má podávat denně 14dní před porodem. Usnadňuje čištění a následně průběh porodu. Tak jsem to pochopila z literatury já.