Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
22.3.2011 11:01
bublo

XXX.XXX.205.174

Dobry den. Jsem začátečník a koupil jsem si ovce neregistrované. Chtěl bych je zaregistrovat ale abych nemusel uvádět chovatele který mi je prodal nechci mu způsobit nějaké nepříjemnosti. Důvod registrace:Pastva u silnice a u majitele louky ktereý chce mít tam registrované ovce.Děkuji za odpověd.:-)

22.3.2011 13:14
pesa

XXX.XXX.104.36

Tak pokud mají vaše koupené ovečky ušni znamky a nechcete zpusobit předešlému majiteli nepřijemnosti, tak jim známky odcvakněte a objednejte si na www.cmsch.cz nové, ovšem před tím si musíte na stejné webové adrese zaregistrovat hospodářství, se vším vám tam jistě poradí. Petr

23.3.2011 13:13
veru89

XXX.XXX.122.11

Můžu se zeptat, jestli bude nějaký problém, když budu chtít zaregistrovat kozy, které ještě registrované nebyly, neměly ušní známky? Stačí jen zařídit číslo hospodářství a napsat si o ušní známky na ústřední evidenci? děkuju Veronika

23.3.2011 18:19
pesa

XXX.XXX.104.36

Přesně tak, zaregistrujte se na www.cmsch.cz až příjde čislo hospodařstvi objednejte ušní známky, objednejte si jich rovnou více i pro kůzlata, aby ste je pak neobjednávala znovu a platila další poštovné... nic v té registraci nehledejte, je to lehké.

9.2.2012 11:21
zdenda1

XXX.XXX.128.14

pesa napsal(a):
Přesně tak, zaregistrujte se na www.cmsch.cz až příjde čislo hospodařstvi objednejte ušní známky, objednejte si jich rovnou více i pro kůzlata, aby ste je pak neobjednávala znovu a platila další poštovné... nic v té registraci nehledejte, je to lehké.

Dobrý den,chci se zeptat mám doma ovce i kozy,jsem zaregistrovaná teď jsem si objednala i známky ale nevím u hlášení co mám napsat za datum když jsem měla zvířata doma dřív než jsem objednala známky,paní u které jsem žádala papíry to ví že mám doma zvířata ale ten datum nevím co mám napsat.Děkuji za odpověď Zdenkasmajlík

9.2.2012 11:45
danurba

XXX.XXX.22.4